Social Media

Το Instagram προσθέτει περισσότερα όρια στη στόχευση εφήβων μέσω διαφημίσεων

Published

on

Το Instagram πραγματοποιεί επιπλέον αλλαγές στη διαφημιστική εμπειρία για τους εφήβους, στο πλαίσιο μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας της εταιρείας που ανήκει στη Meta να σταματήσει να βλάπτει τους νέους.

Η πλατφόρμα ανέφερε σε μια ανάρτηση ότι θα περιορίσει περαιτέρω τις επιλογές που έχουν οι διαφημιστές για να προσεγγίζουν τους εφήβους μέσω των διαφημίσεων που τους εμφανίζονται και θα πραγματοποιεί περισσότερους “ελέγχους ειδικά για εφήβους”. Η εμπλοκή των νέων, όπως ποιον ακολουθούν και ποιες δημοσιεύσεις τους αρέσουν, δεν θα επηρεάζει τους τύπους των διαφημίσεων που βλέπουν. Τον Φεβρουάριο, το Instagram θα καταργήσει το φύλο ως επιλογή προσέγγισης των εφήβων για τους διαφημιζόμενους .

Οι διαφημιστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο την ηλικία και την τοποθεσία για να προσεγγίσουν τους εφήβους, κάτι που, όπως υποστηρίζει το Instagram, βοηθά την πλατφόρμα να διασφαλίσει ότι οι έφηβοι βλέπουν διαφημίσεις που προορίζονται για την ηλικία τους και προϊόντα-υπηρεσίες κοντά στην τοποθεσία που ζουν”. Τον Μάρτιο, οι έφηβοι θα έχουν επίσης περισσότερους τρόπους να διαχειρίζονται τις διαφημίσεις που βλέπουν, πηγαίνοντας στις Προτιμήσεις διαφημίσεων και επιλέγοντας “See Less” ή “No Preference”.

Αυτό έρχεται ένα χρόνο μετά το Facebook Files της Wall Street Journal, στο οποίο διέρρευσαν έγγραφα της έρευνας του ίδιου του Facebook, όπου διαπιστώθηκε ότι “το Instagram είναι επιβλαβές για ένα σημαντικό ποσοστό εφήβων, ιδίως κοριτσιών”.

Υπάρχει, στην πραγματικότητα, μια συνεχιζόμενη επιδημία για τους νέους: Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μετά από μια σταθερή περίοδο από το 2000 έως το 2007, το ποσοστό αυτοκτονιών μεταξύ ατόμων ηλικίας 10 έως 24 ετών αυξήθηκε κατά 56% από το 2007 έως το 2017. Τώρα, η αυτοκτονία είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου στην ηλικιακή αυτή ομάδα, μετά τα ατυχήματα.

Αν και δεν είναι ο μόνος πιθανός παράγοντας, ορισμένοι ειδικοί αποδίδουν μέρος της αύξησης των αυτοκτονιών μεταξύ των νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Instagram ξεκίνησε το 2010 και, σύμφωνα με το Pew Research Center, σχεδόν διπλάσιοι έφηβοι δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο “σχεδόν συνεχώς” το 2018 σε σχέση με το 2014.

Οι γενικοί εισαγγελείς 10 πολιτειών ερευνούν τις επιπτώσεις του Instagram στους εφήβους, και αυτό είναι μόνο στις ΗΠΑ – η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη επιβάλει πρόστιμο πολλών εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για τον υποτιθέμενο κακό χειρισμό των ρυθμίσεων απορρήτου για τους νέους.

Όλο αυτό το διάστημα, το Instagram αγωνίζεται να ανταγωνιστεί άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι, όπως το Snapchat ή το TikTok.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version