Social Media

Το Instagram προσθέτει την τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης στο API μάρκετινγκ του!

Published

on

Οι πλατφόρμες τρίτων θα μπορούν σύντομα να προσφέρουν έναν άλλο τύπο τοποθέτησης διαφημίσεων στο Instagram μέσω των εφαρμογών τους, με τη Meta να ανακοινώνει ότι οι διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης του Instagram θα ενσωματωθούν πλέον στο Instagram Marketing API.

Το Instagram πρόσθεσε την τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης τον Μάρτιο, επιτρέποντας στις μάρκες να εμφανίζουν τις προωθητικές τους ενέργειες με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται σε ένα ερώτημα αναζήτησης στην εφαρμογή. Με αυτή τη νέα ενημέρωση, οι πλατφόρμες κοινωνικής διαχείρισης τρίτων θα μπορούν να διευκολύνουν τη δημιουργία διαφημίσεων αναζήτησης στο Instagram, παρέχοντας ένα ακόμη μέσο που θα βοηθήσει περισσότερους εμπόρους να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες στην εφαρμογή. Η νέα ικανότητα θα επιτρέψει επίσης την ανάλυση διαφημίσεων, οπότε πλατφόρμες όπως το Hootsuite ή το Sprout Social, για παράδειγμα, θα μπορούν να παρέχουν πλήρη ικανότητα δημιουργίας και ανάλυσης διαφημίσεων μέσα στις εφαρμογές διαχείρισης που διαθέτουν.

Θα μπορούσε να είναι μια χρήσιμη προσθήκη, η οποία θα μπορούσε επίσης να κάνει πολύ περισσότερες μάρκες να δοκιμάσουν τη νέα τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης του Instagram.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version