Social Media

Το Instagram Reels λανσάρει νέες μετρήσεις και trending audio

Published

on

Επιτέλους, χαρακτηριστικά που είχαμε στο TikTok εδώ και πολύ καιρό!

Το Instagram κλείνει γρήγορα το χάσμα μεταξύ της πλατφόρμας του και του TikTok, στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου σχεδίου του να καταπιεί ολόκληρη την πολιτικά προβληματική εφαρμογή βίντεο.

Η πλατφόρμα που ανήκει στη Meta εγκαινίασε μερικά νέα χαρακτηριστικά για τους δημιουργούς των Instagram Reels στις 14 Απριλίου, συμπεριλαμβανομένων νέων μετρήσεων, δώρων και ενός χώρου που έχει σχεδιαστεί για να “βρίσκουν έμπνευση” οι χρήστες μέσα από trending audio και hashtags.

“Προσπαθούμε να κάνουμε το Instagram ένα σπίτι για δημιουργούς όπως εσείς για να εκφράσετε τη δημιουργικότητά σας, να συνδεθείτε με το κοινό σας και να κερδίσετε τα προς το ζην”, ανέφερε η Meta σε μια ανάρτηση στο blog σχετικά με την ανακοίνωση. “Σήμερα ανακοινώνουμε βελτιώσεις στο Reels – για να σας δώσουμε τη δυνατότητα να κάνετε αυτό που κάνετε καλύτερα”.

Οι δημιουργοί μπορούν τώρα να βλέπουν τα κορυφαία τραγούδια και τον ήχο που βρίσκονται σε τάση στο Reels, μαζί με αναλυτικά στοιχεία για το πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί ο ήχος. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που είχε το TikTok εδώ και αρκετό καιρό και ενδεχομένως οδήγησε στην επιτυχία (ή την έλλειψη αυτής) των μουσικών και των τραγουδιών στην εφαρμογή. Για να βρείτε τον trending ήχο στο Instagram Reels, οι δημιουργοί πλοηγούνται στο επαγγελματικό ταμπλό τους και μεταβαίνουν στο “Reels Trends” και θα τους σερβίρονται όλοι οι κορυφαίοι ήχοι και τα hashtags. Για παράδειγμα, σήμερα, στις 16 Απριλίου, ο κορυφαίος ήχος στο Instagram Reels είναι το “What It Is (Block Boy)” του Doechii με 25.500 reels και το κορυφαίο hashtag είναι το #coachella, με 5,2 εκατομμύρια reels.

Μαζί με τα κορυφαία trending τραγούδια και ήχους, οι χρήστες και οι δημιουργοί θα μπορούν πλέον να βλέπουν τα κορυφαία trending θέματα και hashtags – σημαντικά εργαλεία για τους δημιουργούς ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να επεξεργάζονται βίντεο κλιπ, ήχο, αυτοκόλλητα και κείμενο σε μια νέα ενοποιημένη οθόνη επεξεργασίας και έχουν πρόσβαση στο συνολικό χρόνο παρακολούθησης, στο μέσο χρόνο παρακολούθησης, στον αριθμό των νέων ακολούθων που λάβατε ως αποτέλεσμα των reels σας και στο ποιοι οπαδοί σας έστειλαν δώρα, όλα αυτά είναι μετρήσεις που προηγουμένως δεν ήταν διαθέσιμες στους δημιουργούς. Πολλά από αυτά τα εργαλεία ήταν ήδη διαθέσιμα στον ανταγωνιστή της εφαρμογής, το TikTok.

Το Instagram κινείται για να ξεπεράσει το TikTok από τότε που η πλατφόρμα που ανήκει στην ByteDance απέκτησε για πρώτη φορά έδαφος στις ΗΠΑ, οπότε αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά αυτό έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία το TikTok αγωνίζεται να καταπολεμήσει τις απαγορεύσεις. Νομοθέτες από κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν εφαρμόσει διάφορες απαγορεύσεις στην εφαρμογή λόγω φόβων ότι το TikTok δίνει δεδομένα χρηστών στην κινεζική κυβέρνηση.

Πηγή: www.mashable.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version