Social Media

Το LinkedIn εγκαινιάζει DMs για εταιρικές σελίδες.

Published

on

Καθώς όλο και περισσότερες συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετατοπίζονται σε DMs και μακριά από τις δημόσιες ροές, το LinkedIn επιδιώκει να αναπτύξει τα εργαλεία ανταλλαγής μηνυμάτων, με σκοπό να διευκολύνει την επαγγελματική σύνδεση και αλληλεπίδραση μέσω των InMails στην εφαρμογή.

Και αυτό θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο βήμα – σήμερα, το LinkedIn εγκαινίασε μια νέα επιλογή που θα επιτρέπει στις εταιρικές σελίδες να στέλνουν και να λαμβάνουν DMs. Oι χρήστες θα μπορούν πλέον να κάνουν DM σε μια Εταιρική Σελίδα και να ξεκινήσουν μια συζήτηση στην εφαρμογή, με τους διαχειριστές της Σελίδας να μπορούν να απαντήσουν ως Σελίδα, παρέχοντας μια άλλη επιλογή δέσμευσης. Αυτό αναμφίβολα θα δει πολύ περισσότερους ανθρώπους να στέλνουν μηνύματα σε εταιρείες για να ρωτήσουν για ευκαιρίες, κάτι που, για μεγάλες εταιρείες, θα μπορούσε να απαιτήσει λίγη διαχείριση. Αλλά με τη διαδικασία “εστιασμένων εισερχομένων” του LinkedIn να διαχωρίζει επίσης τα DM με βάση την προτεραιότητα και τις ρυθμίσεις θέματος για τα μηνύματα της σελίδας, αυτό θα πρέπει να αφαιρέσει τουλάχιστον ένα μέρος της δουλειάς από τη διαλογή αυτών – ενώ οι μάρκες θα μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν την επιλογή μηνυμάτων αν το επιλέξουν. Το LinkedIn δοκιμάζει την επιλογή αυτή με επιλεγμένους χρήστες τον τελευταίο μήνα, οπότε ίσως την έχετε ήδη δει σε δράση στην εφαρμογή.

Το LinkedIn αναφέρει ότι πάνω από 63 εκατομμύρια εταιρείες δημοσιεύουν ενεργά στις εταιρικές σελίδες τους στην εφαρμογή, γεγονός που υπογραμμίζει τις δυνατότητες των μηνυμάτων της σελίδας ως επιλογή σύνδεσης και δέσμευσης, και θα μπορούσε να διευκολύνει όλους τους νέους τύπους άμεσων αλληλεπιδράσεων και να πυροδοτήσει νέες ευκαιρίες.

Και μπορεί επίσης σύντομα να έχει και ένα στοιχείο βοηθού τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο είναι μια άλλη πτυχή πάνω στην οποία εργάζεται το LinkedIn. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την ανατροφοδότηση πρωτοπόρων, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να ερευνήσετε τον χρήστη με τον οποίο συνεργάζεστε μέσα στη ροή, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθείτε ο ίδιος στο προφίλ ή στις αναρτήσεις του.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτό, ωστόσο, σύμφωνα με το socialmediatoday.com δεν είναι κάτι που αλλάζει το παιχνίδι, παρά μια ακόμη δυνητικά πολύτιμη σκέψη που πρέπει να λάβετε υπόψη στην προσέγγιση μάρκετινγκ του LinkedIn.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version