fbpx
Το Snapchat μπορεί πλέον να αναγνωρίσει φαγητό και κρασί

Το Snapchat έχει προσθέσει την αναγνώριση ετικετών τροφίμων και κρασιών στην οπτική του υπηρεσίαΑναζήτηση. Η κάμερα της εφαρμογής μπορεί τώρα να σαρώσει ετικέτες τροφίμων και κρασιών για να εμφανίσει τη σύνθεση, την ημερομηνία παραγωγής και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τον χρήστη.

Αυτές οι συναρτήσεις είναι παρόμοιες με αυτές που βρίσκονται στοαυτόνομες εφαρμογές τροφίμων και κρασιών. Ο χρήστης πρέπει να δείξει την κάμερα στον γραμμικό κώδικα και το Snapchat θα εμφανίσει μερικές βασικές λεπτομέρειες του προϊόντος, καθώς και μια ανάλυση των σχετικών οφελών για την υγεία του (αυτές οι πληροφορίες παρέχονται από μια εφαρμογή τρίτου μέρους που ονομάζεται Yuka). Οι χρήστες μπορούν επίσης να σαρώσουν μια ετικέτα μπουκαλιών κρασιού και να λάβουν σημειώσεις τιμολόγησης, βαθμολογίας και συμβατότητας με τα τρόφιμα.

Το Snapchat αυξάνει τον αριθμό τωνλειτουργίες αναζήτησης κάμερας. Οι χρήστες μπορούν πλέον να αναγνωρίσουν φυτά και φυλές σκύλων, να λύσουν μαθηματικές εξισώσεις και να δουν προϊόντα και μουσική του Amazon στο Shazam. Οι δημιουργοί αυτών των δυνατοτήτων εξηγούν ότι μπορεί να μην φαίνονται οι πιο απαραίτητοι, αλλά οι δυνατότητες σάρωσης του Snapchat είναι μια προσπάθεια να γίνει η κάμερα χρήσιμη και να χτιστεί μια πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας γύρω από αυτήν στο μέλλον.

Προηγουμένως πάνω από ένα εκατομμύριο χρήστες Snapchatεγγραφείτε στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ μέσω της εφαρμογής. Οι περισσότεροι από αυτούς θα ψηφίσουν για πρώτη φορά. Η δημοφιλής εφαρμογή, γνωστή για τα μηνύματα και τα φίλτρα προσώπου που εξαφανίστηκαν, ανέφερε ότι το 56% των χρηστών βοήθησε να εγγραφεί για να ψηφίσει για πρώτη φορά. Ταυτόχρονα, σχεδόν το 65% από αυτούς έδειξαν ότι είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.

Πηγή: geektech.me