Social Media

Το Snapchat εγκαινιάζει βελτιωμένα εργαλεία δοκιμής AR καθώς συνεχίζει να αναπτύσσει τις δυνατότητες εντός της εφαρμογής.

Published

on

Το Snapchat λανσάρει μια νέα και βελτιωμένη παραλλαγή του AR Try-On Lens, συνεργαζόμενο με την OPI για μια νέα εμπειρία δοκιμής βερνικιών νυχιών στην εφαρμογή. Η νέα διαδικασία Try-On θα σας επιτρέψει να δοκιμάσετε τις τελευταίες αποχρώσεις των βερνικιών νυχιών OPI μέσω της κάμερας του Snapchat, η οποία χρησιμοποιεί το “Nails Segmentation”, ένα ενημερωμένο στοιχείο που είναι διαθέσιμο στην AR εργαλειοθήκη του Snapchat.

Για να είμαστε σαφείς, το Snapchat έχει προσφέρει και στο παρελθόν εμπειρίες δοκιμαστικής χρήσης βερνικιών νυχιών, αλλά μέσω βελτιωμένων συστηματικών διαδικασιών, αυτή η νέα παραλλαγή είναι πιο ευέλικτη, πιο ρεαλιστική και προσφέρει νέους τρόπους παρουσίασης προϊόντων νυχιών μέσω AR στην εφαρμογή. Αυτό θα μπορούσε να ανοίξει μια σειρά νέων ευκαιριών προώθησης, βασιζόμενο στα υπάρχοντα εργαλεία Try On του Snapchat για να διευκολύνει τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση στο πλαίσιο της διαδικασίας ανακάλυψης.

Σύμφωνα με το socialmediatoday.com είναι σαφές ότι το AR θα είναι εξίσου μετασχηματιστικό, αν όχι περισσότερο, από την ενδεχόμενη μεταστροφή του metaverse.

Ως εκ τούτου, το Snapchat εργάζεται για την ενίσχυση των εργαλείων AR, προκειμένου να διατηρήσει την ηγετική του θέση στον χώρο. Ένα κρίσιμο στοιχείο σε αυτό το μέτωπο είναι η πλατφόρμα AR Enterprise Services (ARES) του Snapchat, η οποία επιτρέπει σε άλλες εταιρείες να ενσωματώσουν την τεχνολογία AR του Snapchat στις δικές τους εφαρμογές, ιστότοπους και φυσικές τοποθεσίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version