fbpx
To Spotify δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα podcasts.

Η στρατηγική του Spotify να κατακτήσει τον κόσμο του podcasting γίνεται ακόμα πιο εμφανής μετά τις τελευταίες εξαγορές. Στο Spotify ανήκουν πλέον οι πλατφόρμες analytics Chartable και Podsights.

Οι πλατφόρμες του Chartable και Podsights, που απέκτησε πλέον το Spotify, είναι από τις πιο δημοφιλείς για το πεδίο των analytics, αλλά και της προώθησης και διαφήμισης των podcasts. Το Spotify σημειώνει ότι θα εκμεταλλευτεί την τεχνολογία από τις πλατφόρμες αυτές για τις δικές του υπηρεσίες προώθησης podcasts.

H περίπτωση του Podsights προσφέρει τρόπους μέτρησης των προωθητικών κινήσεων στις οποίες έχει προβεί ο δημιουργός ενός podcast, ενώ στην περίπτωση του Chartable, υπάρχουν όλα τα εργαλεία για να γνωρίσει ο δημιουργός αναλυτικές πληροφορίες για το κοινό που παρακολουθεί το podcast του. Πάντως, το Spotify τονίζει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τις τεχνολογίες από τις πλατφόρμες αυτές αποκλειστικά και μόνο για το podcasting, αλλά και για άλλους διαφημιστικούς σκοπούς.

Η στρατηγική του Spotify από το 2019 και έπειτα έχει συνδεθεί με το podcasting, κάτι που αποδεικνύεται και από τις πρόσφατες εξαγορές στις οποίες προχώρησε.

Πηγή: techblog.gr

Leave a Reply