fbpx
Το TikTok ξεπερνά το YouTube σε μέσο χρόνο παρακολούθησης σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας στατιστικών App Annie, ο μέσος χρόνος ανά χρήστη που δαπανάται στις εφαρμογές κινητών, είναι υψηλότερος για το TikTok, υποδεικνύοντας υψηλά επίπεδα αφοσίωσης. Η εταιρεία αναφέρει μάλιστα ότι το TikTok ουσιαστικά επαναπροσδιόρισε το streaming στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, το YouTube διατηρεί την κορυφή αναφορικά με το χρόνο παρακολούθησης συνολικά από όλους τους χρήστες, καθώς έχει πολύ περισσότερους συγκριτικά με άλλες εφαρμογές.

Το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, ενώ οι πιο πρόσφατοι αριθμοί για το TikTok έκαναν λόγο για περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες.

Μεταξύ των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνίας, φωτογραφιών, βίντεο και ψυχαγωγίας, το TikTok κατατάσσεται ως το πιο κατεβασμένο παγκοσμίως από το 2020. Επίσης, διαγωνίζεται από πέρυσι με το YouTube για την κορυφαία θέση σε χρήματα που δαπανούν οι χρήστες.

Πηγή: insomnia.gr