fbpx
Το TikTok πραγματοποιεί νέες συνεργασίες στον ήχο

Το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναντίρρητα έχει μία ραγδαία εξέλιξη και ανάπτυξη, η οποία ενισχύεται εξαιτίας της δημιουργίας νέων εργαλείων καθώς και της προσφοράς νέων δυνατοτήτων στη πλατφόρμα, καθώς κύριος στόχος του είναι να εμβαθύνει ακόμη περισσότερο στην αγορά. Η μουσική και ο ήχος είναι αναπόσπαστα μέρη της εμπειρίας στο TikTok, τα οποία πυροδοτούν τις παγκόσμιες τάσεις, αποτελούν πηγή έμπνευση και ατελείωτης δημιουργικότητας και ενοποιούν τις κοινότητες σε όλο τον κόσμο. 

Η νεανική φύση της πλατφόρμας ενέπνευσε τις μάρκες να προσελκύσουν το κοινό με νέους και διαφορετικούς τρόπους.Έτσι η εταιρεία πραγματοποιεί δύο ειδών συνεργασίες, προσφέροντας δύο διαφορετικές κατηγορίες ήχων τις custom sound και subscription sound. Από τη μία οι νέοι συνεργάτες της κατηγορίας custom sound θα είναι οι KARM, MassiveMusic και The Elements Music. Οι συγκεκριμένοι συνεργάτες θα δημιουργούν κομμάτια, τα οποία στοχεύουν στην αύξηση της συμμετοχής της κοινότητας σε διάφορα challenges και σε καμπάνιες. Από την άλλη οι συνεργάτες της κατηγορίας subscription sound είναι οι Epidemic Sound, Songtradr και UnitedMasters, οι οποίοι θα προσφέρουν μουσική μέσω μηνιαίων, ετήσιων ή project-based συνδρομών.

Το TikTok υποστηρίζει ότι και οι δύο κατηγορίες θα λειτουργήσουν ως μέσο υποστήριξης των brands στη πλατφόρμα. Ο ήχος είναι η απόλυτη γλώσσα του TikTok και οι μάρκες πρέπει να αγκαλιάζουν τη μουσική και τον ήχο για να εμφανίζονται με αυθεντικότητα στην πλατφόρμα. Οι νέοι Sound Partners θα βοηθήσουν τις εταιρείες να αναπτύξουν τις στρατηγικές προώθησης μέσω της πλατφόρμας του TikTok. Ολοένα και περισσότερα brands επιλέγουν τους διάσημους ήχους του γνωστού social media που γίνονται trend στην αγορά με σκοπό να δημιουργούν ουσιαστικές συνδέσεις με την κοινότητα και κατ’ επέκταση να μεταφραστούν σε πωλήσεις. 

Οι ήχοι που υπάρχουν στην πλατφόρμα έχουν την δυνατότητα να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους. Ταυτόχρονα μέσω των sound trends ενισχύθηκε η δυναμική του storytelling για τα brands. Για παράδειγμα το TikTok αναφέρει ότι το (65%) των χρηστών προτιμά περιεχόμενο από μάρκες που διαθέτουν πρωτότυπους ήχους, ενώ το (68%) δηλώνει ότι θυμάται καλύτερα τις μάρκες αν διαθέτουν τραγούδια που τους αρέσουν στις διαφημίσεις τους.

Το TikTok αναζητά συνεχώς τρόπους με στόχο να διευκολύνει τις μάρκες στην πλατφόρμα του να συνδεθούν με χρήστες, ενώ παράλληλα να προσελκύσει ακόμη περισσότερα brands να ενταχθούν στο δυναμικό του. Την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία παρουσίασε τα σχέδιά της όσον αφορά τη διαδραστικότητα στο τομέα της διαφήμισης μέσω διαφόρων clickable stickers. Επιπλέον ανάμεσα στις συνεργασίες που πραγματοποίησε η εταιρεία συγκαταλέγεται και αυτή με τη Square, για να βοηθήσει τους πωλητές να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές ενισχύοντας τις διαδικτυακές τους πωλήσεις σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την Τρίτη. Μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας οι πωλητές θα έχουν την δυνατότητα να προσεγγίζουν δυνητικούς πελάτες στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα χρησιμοποιώντας βίντεο στο TikTok, διαφημίσεις καθώς και διάφορα shopping tabs στο προφίλ τους.

Η πλατφόρμα συγκαταλέγεται μεταξύ των πολλών ψηφιακών κολοσσών που αναζητούν τρόπους να βοηθήσουν τα brands να προσεγγίσουν μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό στοχεύοντας στο να συνδεθούν ουσιαστικά με τους χρήστες. Ο αριθμός των καταναλωτών που εκτέθηκαν σε διαφημίσεις στο TikTok σχεδόν διπλασιάστηκε από 19% πέρυσι σε 37% φέτος, καθώς η εφαρμογή ανταλλαγής βίντεο είδε τη δημοτικότητά της να εκτοξεύεται στα ύψη.

Αντίστοιχα και άλλες κοινωνικές πλατφόρμες όπως είναι το Pinterest κυκλοφόρησαν νέες δυνατότητες αγορών για τις μάρκες με στόχο να ωθήσει τους χρήστες να αγοράσουν ταυτόχρονα περισσότερα είδη. Οι διάφορες digital εταιρείες εξακολουθούν να πραγματοποιούν ενέργειες, οι οποίες συνδέονται άμεσα με το ηλεκτρονικό εμπόριο ενώ αναζητούν συνεχώς τρόπους να διατηρήσουν τις μάρκες και τους χρήστες αφοσιωμένους στις πλατφόρμες τους.

Πηγή : thetotalbusiness.com