Social Media

Το TikTok επεκτείνει την προσφορά νομισματοποίησης περιεχομένου “Series” σε περισσότερους δημιουργούς.

Published

on

Το TikTok δίνει σε περισσότερους δημιουργούς την ευκαιρία να βγάλουν χρήματα στην εφαρμογή, με την επέκταση της επιλογής συνδρομής ‘Series’, η οποία επιτρέπει στους δημιουργούς να πληρώνουν συγκεκριμένο περιεχόμενο. Το Series επιτρέπει στους επιλέξιμους δημιουργούς να μοιράζονται συλλογές περιεχομένου πίσω από ένα paywall, με τους δημιουργούς να μπορούν να συμπεριλάβουν έως και 80 βίντεο σε κάθε σετ Series (το καθένα με διάρκεια έως και 20 λεπτά), διευκολύνοντας ουσιαστικά τις συνδρομές περιεχομένου μεγάλης διάρκειας μέσα στην εφαρμογή.

Οι δημιουργοί μπορούν να χρεώνουν από 1 έως 190 δολάρια για τις συνδρομές Series. Αρχικά, το Series ήταν διαθέσιμο μόνο σε επιλεγμένους δημιουργούς, αλλά τώρα, το TikTok έχει θέσει πιο συγκεκριμένες παραμέτρους γύρω από το ποιος μπορεί να εγγραφεί, με όλους τους δημιουργούς άνω των 18 ετών, που έχουν πάνω από 10k followers, να μπορούν να ενεργοποιήσουν το πρόγραμμα (εν αναμονή της περιφερειακής διαθεσιμότητας). Το TikTok εξακολουθεί να εργάζεται για την ανάπτυξη αποτελεσματικών μοντέλων νομισματοποίησης για τα κορυφαία αστέρια του. Το YouTube και το IG προσφέρουν καλύτερες δυνατότητες νομισματοποίησης, και ενώ το TikTok είναι η πλατφόρμα της στιγμής, η ανησυχία είναι ότι αν το TikTok δεν μπορεί να κρατήσει ευχαριστημένους τους κορυφαίους δημιουργούς του, αυτοί τελικά θα παρασυρθούν σε άλλες πλατφόρμες αντ’ αυτού, παίρνοντας μαζί τους τα μεγάλα ακροατήριά τους.

Από ορισμένες απόψεις, φαίνεται ότι οι μεγάλες πλατφόρμες θα έπρεπε να επιδιώκουν να κλειδώσουν τους κορυφαίους δημιουργούς τους με αποκλειστικές συμφωνίες περιεχομένου, αλλά ταυτόχρονα, δίνοντας στους δημιουργούς μεγαλύτερη ελευθερία να κερδίζουν χρήματα σε διαφορετικές μορφές, επεκτείνουν τα κέρδη τους και τις δυνατότητες του κοινού τους, ενώ παράλληλα τροφοδοτούν τις ροές περιεχομένου σε κάθε εφαρμογή.

Ίσως, οι αποκλειστικές συμφωνίες θα ήταν υπερβολικά περιοριστικές, πράγμα που σημαίνει τότε ότι κάθε εφαρμογή ανταγωνίζεται με βάση τα πλεονεκτήματα της δικής της προσφοράς νομισματοποίησης, γεγονός που θα μπορούσε να τροφοδοτήσει καλύτερες, πιο προσοδοφόρες ροές εισοδήματος για τους αστέρες.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτή τη στιγμή, κάθε εφαρμογή εργάζεται για να γλυκάνει το αντίστοιχο μοντέλο νομισματοποίησης, και το TikTok, ειδικότερα, χρειάζεται ακόμα να καθιερώσει καλύτερες επιλογές διαμοιρασμού εσόδων για να κρατήσει ευχαριστημένους τους κορυφαίους δημιουργούς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version