Connect with us

Social Media

Το Twitter βγάζει ακόμη λιγότερα από το Twitter Blue

Published

on

Ακόμη και η Tesla διαγράφηκε.

Τι κοινό έχουν η Cardi B, η Tesla, ο πρώην διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου του Τραμπ, Anthony Scaramucci, και ο παρουσιαστής του MSNBC, Ali Velshi;

Είναι όλοι τους πρώην συνδρομητές του Twitter Blue, του επί πληρωμή συνδρομητικού προγράμματος του Twitter, το οποίο αναβαθμίστηκε πρόσφατα από τον ιδιοκτήτη και διευθύνοντα σύμβουλο Elon Musk και το οποίο προσφέρει μπλε κουτάκια σε όποιον πληρώνει 8 δολάρια το μήνα (ή 11 δολάρια το μήνα αν η συνδρομή γίνεται μέσω συσκευής iOS). Ναι, ακόμη και η Tesla, μια εταιρεία στην οποία ο Musk είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος, φαίνεται να έχει διαγράψει τη συνδρομή της.

Τα νέα στοιχεία συνδρομητών του Twitter Blue που κυκλοφόρησαν από τον διαδικτυακό ερευνητή Travis Brown υπογραμμίζουν ότι μόλις δύο μήνες μετά την επαναλειτουργία από το Twitter της επί πληρωμή βαθμίδας Twitter Blue στην πλατφόρμα του, φαίνεται ότι οι αριθμοί των συνδρομητών μπορεί ήδη να έχουν αρχίσει να παραμένουν στάσιμοι.

Όπως επιβεβαίωσε ο Brown, αυτοί οι χρήστες που δεν πληρώνουν το Twitter Blue θα παρακολουθούνται ως συνδρομητές μέσω του Twitter API, το οποίο χρησιμοποιεί ο ερευνητής για την παρακολούθηση των δεδομένων συνδρομής. Ο Brown παρατήρησε ότι ορισμένοι από τους χρήστες που αναφέρθηκαν στο άρθρο του Gizmodo ήταν μεταξύ εκείνων που τελικά διαγράφηκαν στα τελευταία δεδομένα. Ο Monacelli επιβεβαίωσε επίσης ότι υπάρχουν χρήστες με τους οποίους μίλησε και οι οποίοι εξακολουθούν να έχουν το μπλε σήμα του Twitter ακόμη και μετά την έκθεσή του και την τελευταία δημοσίευση δεδομένων του Brown.

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, 26.319 χρήστες του Twitter είτε διαγράφηκαν είτε αφαιρέθηκαν από τα επί πληρωμή πακέτα Twitter Blue σύμφωνα με την ανακοίνωση δεδομένων του Brown στις 12 Φεβρουαρίου. Ορισμένοι από αυτούς τους χρήστες που διαγράφηκαν περιλαμβάνουν αξιοσημείωτους χρήστες του Twitter, όπως η ράπερ Cardi B, που αναφέρθηκε παραπάνω. Αυτό θα σηματοδοτούσε επίσης την πρώτη φορά που το Twitter Blue παρουσίασε μείωση των συνδρομητών, όσον αφορά τη δημόσια παρακολούθηση αυτών των δεδομένων.

Υπάρχουν κάποιες επιφυλάξεις σε αυτά τα παρακολουθούμενα δεδομένα, μου λέει ο Brown. Το Twitter μερικές φορές αφαιρεί ενεργούς χρήστες του Twitter Blue προκειμένου να τους επαληθεύσει εάν αλλάξουν το όνομα εμφάνισής τους. Αυτοί οι χρήστες συνήθως εμφανίζονται και πάλι ως συνδρομητές του Twitter Blue. Επιπλέον, ο μόνος τρόπος με τον οποίο τρίτοι μπορούν να παρακολουθούν τις συνδρομές του Twitter Blue είναι μέσω του δημόσιου API του Twitter και υπάρχει πιθανότητα να παραλείπονται μερικές φορές νέοι συνδρομητές.

Επιπλέον, γνωρίζουμε τώρα μέσω της έκθεσης του Gizmodo ότι ορισμένοι χρήστες του Twitter Blue διαγράφονται στην πραγματικότητα από εβδομάδες έως μήνες πριν από την πραγματική διαγραφή τους, οπότε οι ακυρώσεις τους μπορεί να μην καταμετρηθούν μέχρι κάποιο χρονικό διάστημα αργότερα. Με αυτό το δεδομένο, τα πιο πρόσφατα εσωτερικά δεδομένα συνδρομητών του Twitter Blue που δημοσιεύθηκαν σε μια έκθεση στο The Information, διαπίστωσαν ότι οι εκτιμήσεις του Brown ήταν εξαιρετικά κοντά.

Επομένως, πόσους συνδρομητές Twitter Blue που πληρώνουν, έχει στην πραγματικότητα το Twitter; Αυτή η προαναφερθείσα έκθεση από το The Information ανακάλυψε ότι το Twitter είχε 180.000 συνδρομητές Twitter Blue στις ΗΠΑ στα μέσα Ιανουαρίου, με εκτιμώμενο σύνολο 290.000 συνδρομητών παγκοσμίως.

Το 2021, το έτος πριν ο Musk αποκτήσει την εταιρεία, το Twitter απέφερε έσοδα άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα από διαφημίσεις αποτελούσαν περισσότερο από το 90% αυτού του ποσού. Μετά την εξαγορά από τον Elon Musk , οι μισοί από τους κορυφαίους διαφημιστές του Twitter σταμάτησαν να προβάλλουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Ο Elon Musk ξεκίνησε τη δική του εκδοχή του Twitter Blue οραματιζόμενος ένα συνδρομητικό μοντέλο που θα μπορούσε να συμβάλει στην αναπλήρωση αυτών των απωλειών.

Με βάση τα τελευταία εσωτερικά στοιχεία, το Twitter κερδίζει μόλις λιγότερα από 28 εκατομμύρια δολάρια ετησίως… αν όλοι αυτοί οι 290.000 συνδρομητές του Twitter Blue πλήρωναν πραγματικά, κάτι που τώρα γνωρίζουμε ότι δεν κάνουν.

Πηγή: www.mashable.com

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending