Connect with us

Social Media

Viber: Προσφέρει στις επιχειρήσεις δωρεάν τρεις μήνες για τα Business Messages.

Published

on

Ως παγκόσμιος ηγέτης στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, το Viber έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους — και πλέον, τις επιχειρήσεις. Οι συνομιλίες ουσίας παραμένουν στο επίκεντρο όλων όσων προσφέρει το Viber, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής με λύσεις για business messages που βοηθούν τις εταιρείες να επικοινωνούν με τους πελάτες τους με προσωπικό τρόπο, ειδικά εν μέσω μιας εποχής που το εμπόριο δια συνομιλίας σημειώνει άνοδο.

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει τα οφέλη της ατομικής και διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους μπορούν να δοκιμάσουν μια δωρεάν δοκιμή 3 μηνών των Viber Business Messages Συνομιλίας κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου που διαρκεί η προσφορά. Η δοκιμή είναι διαθέσιμη σε οποιονδήποτε νέο ή υπάρχοντα επιχειρηματικό λογαριασμό στο Viber που στέλνει μηνύματα συνομιλίας για πρώτη φορά. Η προσφορά θα διαρκέσει από τις 4 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2022 στις αγορές για όλο τον κόσμο. Οποιαδήποτε επιχείρηση στείλει το πρώτο της μήνυμα συνομιλίας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λαμβάνει 90 ημέρες δωρεάν μηνυμάτων συνομιλίας από την ημερομηνία του πρώτου μηνύματος.

Τι κερδίζει μια εταιρεία; Τα μηνύματα συνομιλίας στο Viber υπολογίζονται ανά συνδέσεις. Η περίοδος σύνδεσης είναι ένα χρονικό παράθυρο 24 ωρών που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και χρήστες να ανταλλάσσουν μεγάλο αριθμό μηνυμάτων σε μια συνομιλία—μια εταιρεία μπορεί να στείλει έως και 60 μηνύματα εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Μια περίοδος σύνδεσης ξεκινά αφού ένας χρήστης στείλει μήνυμα στην επιχείρηση, αλλά αυτή χρεώνεται μόνο όταν απαντήσει στον χρήστη. Οι περίοδοι σύνδεσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και στους χρήστες να έχουν πραγματικές συνομιλίες—διαλόγους που βοηθούν τις εταιρείες να επιλύουν ζητήματα χρηστών σε πραγματικό χρόνο και να οικοδομούν μια σχέση με το κοινό.

Πηγή: techgear.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending