Connect with us

Business

Amazon: Επεκτείνει τη σάρωση παλάμης για έλεγχο και πληρωμές

Published

on

Στον επιχειρηματικό κόσμο επεκτείνει η Amazon την τεχνολογία σάρωσης παλάμης, τη οποία σήμερα χρησιμοποιούν, ως εργαλείο ελέγχου ταυτότητας, οι εργαζόμενοί της για να εισέλθουν σε ένα γραφείο ή να αποκτήσουν πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες, όπως οικονομικά δεδομένα ή αρχεία ανθρώπινων πόρων.

Οι εταιρείες που έχουν ήδη εγγραφεί για τη βιομετρική τεχνολογία περιλαμβάνουν την IHG Hotels and Resorts, τον κατασκευαστή περιστροφικών πυλώνων Boon Edam και την Kone, έναν κατασκευαστή κυλιόμενων σκαλών και ανελκυστήρων. Η Amazon δεν αποκάλυψε το κόστος της νέας υπηρεσίας.

Όπως γράφει το CNBC, η εταιρεία παρουσιάζει την υπηρεσία ως μια φθηνότερη και πιο ασφαλή λύση για τις επιχειρήσεις σε σύγκριση με τα παραδοσιακά εργαλεία ασφάλειας και ελέγχου ταυτότητας, όπως fobs, σήματα ή κωδικούς πρόσβασης.

«Οι επιχειρήσεις εκτιμούν το απόρρητο και την ευκολία για τους χρήστες τους, οι οποίοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε φυσικές τοποθεσίες και στοιχεία λογισμικού με μια απλή κίνηση της παλάμης τους», δήλωσε ο Dilip Kumar, αντιπρόεδρος που επιβλέπει τις Εφαρμογές Web Services της Amazon.

Βιομετρικά συστήματα

Η Amazon έκανε το ντεμπούτο του βιομετρικού αυτού συστήματος το 2020 . Η τεχνολογία σχεδιάστηκε αρχικά ως ένας τρόπος για τους αγοραστές να πληρώνουν τις αγορές σύροντας το χέρι τους. Έχει αναπτυχθεί σε παντοπωλεία Whole Foods, σε ορισμένα καταστήματα Go και σε πολλά σούπερ μάρκετ Fresh. Οι αθλητικοί και ψυχαγωγικοί χώροι έχουν επίσης υιοθετήσει την τεχνολογία, όπως και ορισμένα εστιατόρια Panera Bread και μερικά Starbucks.

Ομάδες υπεράσπισης έχουν επικρίνει την υπηρεσία για ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια , υποστηρίζοντας ότι οδηγεί σε αυξημένη επιτήρηση. Η Amazon λέει ότι η αναγνώριση παλάμης είναι πιο ιδιωτική από άλλα βιομετρικά συστήματα «επειδή δεν μπορείς να προσδιορίσεις την ταυτότητα ενός ατόμου κοιτάζοντας μια εικόνα της παλάμης του». Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι δεν καταγράφει δεδομένα αγορών από σαρώσεις που συλλέγονται από καταστήματα εκτός Amazon.

Πηγή: www.ot.gr

Business

ACS: Προσοχή σε απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” και SMS

Published

on

Η ACS ενημερώνει για τις αυξημένες προσπάθειες απάτης που παρατηρούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, επηρεάζοντας τόσο τους πελάτες και συνεργάτες της, όσο και τους καταναλωτές γενικότερα, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων “ψαρέματος” (Phishing).

Τα παραπάνω μηνύματα επιτήδειων γίνεται προσπάθεια να φανεί ότι προέρχονται από την ACS, χρησιμοποιώντας το λογότυπο και άλλα χαρακτηριστικά της εταιρείας, με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων και χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

1. Μηνύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (Phishing)

Τα ψευδή μηνύματα λειτουργούν ως εξής:

– Έχουν σημαντική ομοιότητα με πραγματικά μηνύματα της ACS προς τους πελάτες της.
– Αντιγράφουν το λογότυπο, τα χαρακτηριστικά και το ύφος των πραγματικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Χρησιμοποιούν όρους που δημιουργούν εντύπωση κατεπείγοντος.
– Ζητούν από το χρήστη να κατεβάσει ένα επισυναπτόμενο αρχείο ή να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο (link).

2. Απατηλά μηνύματα SMS (Smishing)

Οι απάτες μέσω SMS λειτουργούν ως εξής:

Ζητούν από το χρήστη να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο ή να καλέσει έναν αριθμό τηλεφώνου για επαλήθευση, ενημέρωση ή ενεργοποίηση λογαριασμού.

Σημειώνεται ότι η επίσημη επικοινωνία της ACS προέρχεται πάντα και μόνο από διευθύνσεις e-mail με κατάληξη “@acscourier.gr” ή από τον αποστολέα “ACS” στο κανάλι Viber “ACS Courier”.

Η ACS παρακαλεί τους πελάτες και συνεργάτες της να ελέγχουν προσεκτικά τα εισερχόμενα μηνύματα.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Apple: πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο για 17η χρονιά

Published

on

H Αpple ανακηρύχθηκε η πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο από το περιοδικό Fortune και αυτό συμβαίνει για 17η συνεχή χρονιά.

Η πλήρης λίστα αποτελείται από 1.500 εταιρείες, 1.000 από τις οποίες έχουν έδρα στις ΗΠΑ και 500 εκτός ΗΠΑ. Όλες αυτές οι εταιρείες που περιλαμβάνονται στη λίστα έχουν έσοδα πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Από τις 1.500 εταιρείες, το Fortune ξεχώρισε τις πιο κερδοφόρες και μείωσε τη λίστα σε 680. Περίπου 3.700 στελέχη, διευθυντές και αναλυτές κλήθηκαν στη συνέχεια να βαθμολογήσουν κάθε εταιρεία στη λίστα σε διάφορες κατηγορίες – αξία επένδυσης, ποιότητα διαχείρισης, κοινωνική ευθύνη , και τα λοιπά.

Το αποτέλεσμα ήταν η Apple να είναι και πάλι στην κορυφή με τους περισσότερους βαθμούς στην κοινωνική ευθύνη, την οικονομική ευρωστία, την καινοτομία και την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα.

Στη δεύτερη θέση ανέβηκε φέτος η Microsoft, όντας η κορυφαία εταιρεία στη βιομηχανία λογισμικού υπολογιστών, ενώ η Amazon βρέθηκε στην τρίτη θέση (πέφτοντας από τη δεύτερη που ήταν πέρυσι) διατηρώντας εξαιρετικές βαθμολογίες στις υπηρεσίες διαδικτύου και στο λιανικό εμπόριο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, αν και κατέκτησε την πρωτιά ξανά, η Apple είχε βαθμολογία 8,19, χαμηλότερη δηλαδή από το 8,65 του περασμένου έτους.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Eurostat: Με αργό ίντερνετ οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Published

on

By

Internet business

Χαμηλές ταχύτητες Internet παρουσιάζει η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostatμε μόλις ποσοστό 2,9% αυτών να φτάνουν στη μέγιστη συμβατική ταχύτητα.

Συνολικά, το ποσοστό των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση που είχαν μέγιστη συμβατική ταχύτητα φόρτωσης από σταθερή γραμμή τουλάχιστον 1 Gb/s. Αυτο διαμορφώθηκε στο 12,8%, σημειώνοντας αύξηση 0,9% από το ποσοστό του 2022.

Οι χώρες που παρουσίασαν τα καλύτερα ποσοστά το 2023, είναι η Δανία με 29,1%, η Πορτογαλία με 22,2% και η Ισπανία με 21%. Ενώ το χαμηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων με μέγιστη ταχύτητα καταγράφηκε στην Ελλάδα (2,9%), στην Κροατία (4,8%) και στην Εσθονία (5,3%).

Οι υψηλότερες αυξήσεις στα ποσοστά των επιχειρήσεων με τη μέγιστη ταχύτητα σύνδεσης, σημειώθηκαν στην Κύπρο (5,1%), στη Μάλτα (4,6%) και στην Ισπανία (3,8%). Μειώσεις σημειώθηκαν στη Σουηδία (-2,1%), στη Λιθουανία (-1,6%) και στη Λετονία (-0,5%).

Σε κάθε περίπτωση το 2023, η πλειοψηφία (93,9%) των επιχειρήσεων της ΕΕ χρησιμοποίησε σταθερή ευρυζωνική σύνδεση για πρόσβαση στο Internet.

Το ποσοστό ήταν ακόμη υψηλότερο για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις ανέφεραν ότι συνδέονται στο Internet μέσω σταθερής ευρυζωνικής σύνδεσης.

Σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας το 2019 (91%). Το 2023 σημειώθηκε αύξηση 2,9 ποσοστιαίων μονάδων στη σταθερή ευρυζωνική σύνδεση στις επιχειρήσεις σε όλες τις χώρες της ΕΕ.

Οι πιο αξιοσημείωτες αυξήσεις σημειώθηκαν στην Ελλάδα (15,8 ποσοστιαίες μονάδες), στη Ρουμανία (15,6 ποσοστιαίες μονάδες) και τη Βουλγαρία (8,7 ποσοστιαίες μονάδες).

Continue Reading

Trending