Connect with us

Digital Marketing

Το Snapchat εγκαινιάζει το Ray Tracing για πιο ρεαλιστικά εφέ AR!

Published

on

Το Snapchat πηγαίνει τις ενεργοποιήσεις AR στο επόμενο επίπεδο, με την προσθήκη της ανίχνευσης ακτίνων στο Lens Studio, η οποία ενισχύει τον ρεαλισμό των εμπειριών AR με την προσομοίωση του ανακλώμενου φωτός σε ψηφιακά αντικείμενα. H ανίχνευση ακτίνων αναδημιουργεί εφέ φωτός μέσα σε ψηφιακές εικόνες και μετατοπίζεται καθώς μετακινείς εικονικά αντικείμενα, κάτι που μοιάζει πολύ πιο ζωντανό δημιουργώντας μια πολύ πιο ελκυστική εμπειρία. Οι βελτιωμένες αντανακλάσεις κάνουν την αίσθηση πιο αληθινή.

Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές για τις προσπάθειες της εφαρμογής Snapchat να παρέχει πιο ρεαλιστικά παραδείγματα προϊόντων στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών AR.

Η εφαρμογή εργάζεται για την ενσωμάτωση περισσότερων λειτουργιών ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω ενδυμάτων Bitmoji και μέσω προηγμένων ενεργοποιήσεων AR, όπως η ρεαλιστική τοποθέτηση επίπλων. Η ανίχνευση ακτίνων θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο αυτή τη δυνατότητα και θα παρέχει περισσότερους τρόπους παρουσίασης εικονικών εργαλείων και δοκιμών σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων.

Σύμφωνα με το socialmediatoday, η Snap αναφέρει ότι η Tiffany & Co είναι η πρώτη μάρκα που αξιοποιεί τις νέες δυνατότητες ανίχνευσης ακτίνων με το νέο Tiffany Lock Lens.

“Αυτός ο φακός σας επιτρέπει να δοκιμάσετε τα βραχιόλια Tiffany Lock χρησιμοποιώντας AR και όταν είστε έτοιμοι, να τα αγοράσετε χωρίς να βγείτε από την εφαρμογή”.
Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα προσθήκη και με το 72% της βάσης χρηστών του Snap να εμπλέκεται καθημερινά με στοιχεία AR στην εφαρμογή, θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για τη δημιουργία ελκυστικών και αποτελεσματικών προωθητικών ενεργειών.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Business

Γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται να κάνει digital marketing;

Published

on

By

Η γνώση του digital marketing στο συνεχώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον της εποχής μας αποτελεί βασική δεξιότητα για τον κάθε άνθρωπο και για κάθε επιχείρηση προκειμένου να μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστική στον χώρο που δραστηριοποιείται.

Ποια είναι τα οφέλη του digital marketing για μια επιχείρηση;

Το digital marketing αποτελεί έναν τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις συνδέονται με το κοινό τους καθώς μέσω των τακτικών, των στρατηγικών και των εργαλείων που μπορεί να αξιοποιήσει μια επιχείρηση μπορεί άμεσα να έρθει σε επαφή με ένα συγκεκριμένο κοινό και να το μετατρέψει σε πελάτή. Πάμε να δούμε μερικούς λόγους για τους οποίους το digital marketing είναι απαραίτητο για την επιτυχία της επιχείρησής σας:

#1 Κάντε digital marketing και απευθυνθείτε στην παγκόσμια αγορά

Με το digital marketing, έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε άτομα πέρα ​​από τη δική σας πόλη-χώρα. Σας επιτρέπει να συνδεθείτε με ένα παγκόσμιο κοινό και να επεκτείνετε την αγορά σας χωρίς να χρειάζεται να δραστηριοποιήστε με φυσικό τρόπο στην εκάστοτε πόλη-χώρα.

Σκεφτείτε ότι είστε μία επιχείρηση στην Κω που πουλάει παραδοσιακό τοπικό γλυκό ντοματάκι. Πέρα από τους ντόπιους και τους τουρίστες που το αγοράζουν, μπορείτε να απευθυνθείτε και στους πολίτες κάποιας άλλης πόλης/χώρας δίνοντάς τους την ευκαιρία να προμηθευτούν τα προϊόντα, που δοκιμάσαν όταν ήρθαν στο νησί, και online.

#2 Το digital marketing αποτελεί μία οικονομική ενέργεια προβολής με άμεσα οφέλη

Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους marketing, το digital marketing προσφέρει μια οικονομική λύση για την προώθηση της εταιρίας σας. Μπορείτε να φτάσετε ένα μεγάλο κοινό χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα. Μάλιστα, μπορείτε να έχετε γνώση της επένδυσής σας, των χρημάτων δηλαδή που θα ξοδέψετε, πριν κάνετε οποιαδήποτε εκστρατεία. Όλες οι διαφημιστικές πλατφόρμες παρέχουν εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα που θα σας φέρουν βάσει των χρημάτων που θα επενδύσετε.

#3 Απευθυνθείτε μόνο στο κοινό που σας ενδιαφέρει εφαρμόζοντας digital marketing ενέργειες

Το digital marketing επιτρέπει να στοχεύσετε με τις ενέργειές σας το κοινό που σας ενδιαφέρει και όχι γενικά τον κόσμο. Για παράδειγμα αν θέλετε να στοχεύσετε άτομα που ενδιαφέρονται για τη διακόσμηση και για ακριβά έπιπλα, είναι στην ηλικιακή ομάδα 35-54, ζουν στη Βουλγαρία και έρχονται για ψώνια στη Θεσσαλονίκη, τότε μπορείτε να απευθυνθείτε μόνο σε αυτό το κοινό και όχι γενικά σε όλους τους κατοίκους της Βουλγαρίας.

Μπορείτε, λοιπόν, να προσαρμόσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να φτάσετε σε συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες, με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, εξασφαλίζοντας ότι το μήνυμά σας απευθύνεται στο σωστό κοινό.

#4 Με το digital marketing γνωρίζετε τα ακριβή αποτελέσματα των ενεργειών σας

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing το digital marketing παρέχει πολύτιμα δεδομένα και αναλύσεις από την αρχή. Όπως είπαμε και παραπάνω μπορείτε να γνωρίζετε, ακόμα και πριν τρέξετε κάποια διαφημιστική εκστρατείας σας, τα πιθανά αποτελέσματα που μπορεί να σας φέρει.

Το πιο αξιοσημείωτο όμως είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να κάνετε βελτιστοποιήσεις βάσει της αποδοτικότητας που έχει η κάθε καμπάνια σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παίρνετε αποφάσεις και να επεμβαίνετε επί τόπου στην εκάστοτε καμπάνια ώστε να την αλλάζετε και να τη διαμορφώνετε όπως εσείς θέλετε προκειμένου να έχει καλύτερη απόδοση. Για παράδειγμα μπορείτε να δείτε ποια εικαστικά, ποια κείμενά έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό που στοχεύετε και όσα δεν φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα να τα σταματάτε ή να τα προσαρμόζετε.

#5 Γνωρίζοντας digital marketing παραμένετε ανταγωνιστικοί

Ο ψηφιακός κόσμος συνεχώς αλλάζει και για να παραμείνετε μπροστά, πρέπει να είστε συνεχώς ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις, εργαλεία και στρατηγικές στο digital marketing. Η συνεχής ενημέρωση σε αυτόν τον τομέα και φυσικά σε συνάρτηση του επιχειρηματικού σας κλάδου, σάς καθιστά ανταγωνιστικούς και σας δίνει το προβάδισμα σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.

Ποιο είναι το καλύτερο και πιο πλήρες course για digital marketing στην Ελλάδα;

Η Knowcrunch προσφέρει υψηλού επιπέδου in-class & video-on-demand e-learning courses με έμφαση σε θέματα business, marketing & digital marketing. Επιπλέον, παρέχει ενδοεταιρικές εκπαιδεύσεις σε οργανισμούς και επιχειρήσεις. Τα προγράμματά της απευθύνονται σε όσους επαγγελματίες θέλουν να μπουν στον digital marketing κόσμο ή να βρουν νέους πελάτες, σε στελέχη που θέλουν να εξελίξουν τις γνώσεις και την καριέρα τους ή σε φοιτητές που ψάχνουν άμεσα εργασία. Εκατοντάδες brands & agencies έχουν εμπιστευθεί τη Knowcrunch για την εκπαίδευση των στελεχών της και χιλιάδες είναι οι απόφοιτής της.

1. Το digital marketing της Knowcrunch είναι το πιο πλήρες πρόγραμμα διεθνώς

Το E-Learning Masterclass in Digital & Social Media Marketing της Knowcrunch καλύπτει όλες τις τακτικές του digital marketing εις βάθος. Ξεκινάει από τα βασικά προκειμένου να

Αναλυτικά το πρόγραμμα περιέχει τις εξής θεματικές:

  • Marketing & Digital Marketing Fundamentals
  • Website & Landing Pages
  • Digital Marketing Legal Issues
  • Digital Marketing URLs & UTMs
  • Social Media Platforms
  • Content Research & Production
  • Content Marketing Strategy
  • Search Engine Optimization (SEO) Strategy
  • Social Media Marketing Strategy
  • Digital Advertising Platforms
  • Digital Advertising Strategy
  • Email & Mobile Marketing Strategy
  • Influencer Marketing Strategy
  • Monitoring with Google Analytics
  • Reporting Digital Marketing Results
  • Digital Marketing Strategy & Budget
  • Digital Marketing Jobs
  • Digital Marketing Services

2. Οι εισηγητές της Knowcrunch είναι διευθυντικά στελέχη με πρακτική εμπειρία στον χώρο του digital marketing

Όλοι οι εισηγητές της Knowcrunch είναι επαγγελματίες του χώρου που δραστηριοποιούνται και έχουν πρακτική εμπειρία στο digital marketing. Γνωρίζουν όλες τις αλλαγές και τις εξελίξεις που υφίστανται και πάντα μεταδίδουν τόσο στην θεωρία όσο και στην πράξη όλες αυτές τις ανανεωμένες γνώσεις. Παράλληλα, η ομάδα των instructors βρίσκεται πάντα δίπλα σε όλους τους σπουδαστές, ώστε να τους βοηθάνε, να λύνουν τις απορίες τους, να τους δίνουν feedback στις εργασίες που παραδίδουν και να τους υποστηρίζουν στα βήματά τους τόσο κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους όσο και μετέπειτα.

3. Παρακολουθείτε το E-Learning πρόγραμμα στο Digital & Social Media Marketing σε δικό σας χώρο και χρόνο

Το E-Learning Masterclass in Digital & Social Media Marketing της Knowcrunch είναι ασύγχρονη εκπαίδευση (video-on-demand), δηλαδή αποτελείται από μικρά θεματικά προμαγνητοσκοπημένα βίντεο, τα οποία παρακολουθείτε ό,τι ώρα θέλετε και από όπου κι αν βρίσκεστε. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να μπορείτε να μελετάτε με τον δικό σας ρυθμό και το δικό σας πρόγραμμα.

4. Με τη Knowcrunch μαθαίνετε τα πάντα που αφορούν το digital marketing στην πράξη

Πέρα από το θεωρητικό κομμάτι που σας παραδίδει ο εκάστοτε instructor, σας παρουσιάζει βήμα-βήμα πώς λειτουργούν όλα τα εργαλεία και οι πλατφόρμες. Έτσι βλέπετε τα πάντα στην πράξη. Έπειτα εφαρμόζετε κι εσείς οι ίδιοι όλα όσα έχετε μάθει και παρακολουθήσει, καθώς σχεδόν σε κάθε ενότητα υπάρχει και μία εργασία στην οποία πρέπει να παρουσιάσετε αναλυτικά τη στρατηγική σας βασιζόμενοι σε αληθινά brands & case studies.

5. Λαμβάνετε την πιστοποίηση σας πάνω στο digital marketing, η οποία αναγνωρίζεται από την αγορά και βοηθάει στην απορρόφησή σας

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων και των εξετάσεων που υπάρχουν στο τέλος, θα λάβετε το πολυπόθητο professional diploma της Knowcrunch, το οποίο πιστοποιεί τις γνώσεις πάνω στο digital marketing. Τα μεγαλύτερα agencies & brands αναγνωρίζουν την εκπαίδευσή της Knowcrunch άριστη, καθώς δημιουργούμε στελέχη που μπορούν να εργαστούν άμεσα και να εφαρμόσουν όσα έχουν μάθει στην πράξη. Μάλιστα, προτιμούν τους αποφοίτους της ως εργαζόμενους τους, γιατί γνωρίζουν ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς. Ειδικά στους ανέργους δίνει ένα πανίσχυρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς οι απόφοιτοι της Knowcrunch προτιμώνται από την αγορά εργασίας με 80%-100% απορρόφηση.

6. Το Digital & Social Media Marketing πρόγραμμα της Knowcrunch αποτελεί την εκπαίδευση με τα περισσότερα βραβεία

Η Knowcrunch έχει βραβευτεί 13 φορές έως σήμερα ως η καλύτερη εκπαίδευση στο digital marketing στην Ελλάδα. Το πρόγραμμά της Knowcrunch στο digital marketing αναγνωρίζεται ως το εγκυρότερο, πληρέστερο και πρακτικότερο course της αγοράς. Προκύπτει μόνο κατόπιν πραγματικών εξετάσεων αλλά και έντονης και συνεχούς πρακτικής εξάσκησης με εργασίες σε πραγματικές συνθήκες.

Τι λένε οι απόφοιτοι της Knowcrunch;

H Αφροδίτη Γεωργαλά αναφέρει: «Ένα εξαιρετικό πλήρες, σωστά δομημένο και εύκολο στην κατανόηση του course. Απευθύνεται και σε ανθρώπους που είναι νέοι στο αντικείμενο και τους δίνει σωστή και ολοκληρωμένη γνώση για καλές βάσεις. Οι εργασίες σε βοηθάνε να εμπεδώσεις και στην πράξη όσα μαθαίνεις στην θεωρία, ενώ οι instructors είναι πάντα εκεί για να σου απαντήσουν και να σου λύσουν απορίες και να σου δώσουν feedback για την βελτίωση σου.»

Η Βασιλική Παυλίδου αναφέρει: «Ένα πλήρες course που έχεις τη δυνατότητα να ανακάλυψες τον κόσμο του digital marketing ενώ οι επαγγελματίες του χώρου σε βάζουν να σκέφτεσαι στρατηγικά και να εφαρμόζεις πρακτικά όλες τις γνώσεις που αποκτάς. Η Knowcrunch δεν είναι μια απλή εκπαίδευση είναι μια εμπειρία ζωής και όπως με όλες τις εμπειρίες όσο πιο πολύ τη ζήσεις τόσα περισσότερα θα αποκομίσεις. Οι άνθρωποι είναι έμπνευση!»

Αλλάξτε τώρα την επιχείρησή σας με digital marketing

Αν θέλετε λοιπόν να αναπτύξετε και να εξελίξετε την επιχείρησή σας, ώστε να έχει μια σωστή παρουσία στον κόσμο του digital marketing, τότε επενδύστε στο digital marketing και εκπαιδευτείτε είτε εσείς οι ίδιοι είτε τα στελέχη της εταιρείας σας πάνω σε αυτό.

Κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και να είναι ανταγωνιστική στον κλάδο που δραστηριοποιείται, χωρίς να σας περιορίζει η τοποθεσία σας. Το digital marketing είναι η δυνατότητα που έχετε, ώστε να απευθυνθείτε σε ένα παγκόσμιο κοινό και να αναπτύξετε τη φήμη και το πελατολόγιό της εταιρείας σας.

Πηγη: www.newsbomb.gr

Continue Reading

Creative

Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου; 6 σημαντικοί λόγοι που χρειάζεται!

Published

on

By

Η ιστοσελίδα, αναμφίβολα, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο εργαλείο του branding και του marketing. Στην ερώτηση: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να προβεί κάποιος σε αυτή την ενέργεια.


Το ότι διαθέτει κάποιος απλά μια ιστοσελίδα, αυτό δε σημαίνει ότι είναι και ποιοτική! Υπάρχει χωρίς να σας προσφέρει κάτι…

Πως, όμως, μπορεί να τη κάνετε να ζωντανέψει;

Να πάρει πνοή και χρώμα;

Να τη κάνετε να “μιλήσει” και να εκφραστεί σε βάθος;

Πως μπορεί να επηρεάσει τον χρήστη που την επισκέπτετε και να του προκαλέσει το ενδιαφέρον;

Σήμερα, οι χρήστες που επισκέπτονται ιστοσελίδες και ψάχνουν για προϊόντα/υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, είναι πλέον πιο “ψαγμένοι”. Μπορούν άνετα να ξεχωρίσουν μια καλή ιστοσελίδα από μια μέτρια. Μπορούν να συγκρίνουν, με άλλα λόγια, σελίδες ανταγωνιστών και τελικά να καταλήξουν σε εκείνη που θα τους εμπνεύσει περισσότερη εμπιστοσύνη.

Δείτε παρακάτω κάποιους λόγους που πιθανόν να χρειάζεται και η δική σας ιστοσελίδα μια ανανέωση!

επανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Δεν ξεχωρίζει από το σχεδιασμό του

Αυτό που κάνει ένα website να ξεχωρίζει από ένα άλλο και να μένει στο μυαλό του χρήστη είναι το design του!

Μήπως το website σας είναι κοινό με τα περισσότερα; Μήπως δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο; Τι μπορεί να είναι αυτό που χρειάζεται; Πιο συγκεκριμένα, μπορεί μια λεπτομέρεια να είναι αρκετή για να το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα!

Παράδειγμα, όταν βλέπουμε ένα μαγαζί το οποίο είναι βρώμικο, ακατάστατο και παλιομοδίτικο, θα μπαίναμε μέσα να αγοράσουμε;

Απουσία εταιρικής ταυτότητας

Ένα website βασίζεται κατά κύριο λόγο σχεδιαστικά στην εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης. Η εταιρική ταυτότητα ορίζεται εξαρχής (λογότυπο, χρωματικοί συνδυασμοί, γραμματοσειρές, μοτίβα, elements, icons, layout – στήσιμο στοιχείων επάνω στη μακέτα κτλ). Η εταιρική ταυτότητα είναι που θα τη κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό. Εάν δεν υπάρχει, τότε το website δε μπορεί να στηριχθεί πουθενά και έτσι θα είναι κοινότυπο με άλλα. Άλλη μια κλασική ιστοσελίδα χωρίς προσωπικότητα.

Γι’ αυτό, πριν προβείτε στη δημιουργία ιστοσελίδας, πρέπει να έχετε ήδη ορίσει την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης σας.

Δεν έχει καλό responsive

Όταν μια ιστοσελίδα δεν ανταποκρίνεται καλά σε κινητές συσκευές, η google πολύ πιθανό να την ρίξει σε κατάταξη ή να μην την εμφανίζει και καθόλου. Τα νέα πλέον θέματα για τις ιστοσελίδες αποτελούνται από σύγχρονο κώδικα και αυτό τις κάνει αυτομάτως πιο φιλικές στις μηχανές αναζήτησης.

Αργεί να φορτώσει

Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα, είναι η αργή φόρτωση μιας ιστοσελίδας. Ο χρήστης την έχει ήδη εγκαταλείψει αν αυτή αργήσει να φορτώσει τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει. Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή. Γι’ αυτό η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι από τους πιο σημαντικούς λόγους για να φύγει κάποιος από το site σας και να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Λόγοι που οδηγούν στην αργή φόρτωση της ιστοσελίδας μπορεί να είναι: κακό hosting, βαριές φωτογραφίες, βίντεο, πολλαπλά plugins κτλ.

seo

Δεν έχει SEO

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι αν δε μπορεί να ανιχνεύσει την ιστοσελίδα σας η google, τότε δεν θα μπορεί να σας βρει κανείς. Η ιστοσελίδα δε θα είναι αξιοποιήσιμη όσο όμορφη και λειτουργική να είναι.

Με φρέσκο, νέο και ενημερωμένο περιεχόμενο τακτικά, με τις κατάλληλες ενέργειες και εισαγωγές keywords, τις απαραίτητες ρυθμίσεις SEO, η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται όλο και περισσότερο στις αναζητήσεις.

Έμφαση στο Call to Action

Τα call to action είναι μέρη της ιστοσελίδας που καλούν τον επισκέπτη να προβεί σε μια ενέργεια. Μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ένα button που θα τον προτρέπει να κάνει κλικ είτε για να επικοινωνήσει μαζί σας, είτε για να αγοράσει κάτι, είτε για να τον παρεπέμψει σε ένα άλλο link της ιστοσελίδας.

Συνήθως τα τοποθετούμε στο τέλος ενός άρθρου αλλά μερικές φορές και στο ενδιάμεσο, και έτσι “σπάμε” τη μονοτονία του κειμένου.

Μην αφήνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να αναρωτιούνται τι να κάνουν. Δείξτε τους εσείς το δρόμο που θέλετε να ακολουθήσουν.

Στην ερώτηση λοιπόν: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, η απάντηση κρύβεται στο πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς η εικόνα της επιχείρησής σας και πως θέλετε να σας βλέπουν οι πελάτες σας.

Πηγή: www.raindesign.gr

Continue Reading

Creative

Η Μοντέρνα Γραφιστική ως Μέσο Ψηφιακής Διαφήμισης

Published

on

By

Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ραγδαία αύξηση της ψηφιακής παρουσίας έχουν αναστρέψει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι επιχειρήσεις με το κοινό τους. Στην εποχή της ψηφιακής διαφήμισης, η μοντέρνα γραφιστική αναδεικνύεται ως ένα καίριο μέσο επικοινωνίας, επιτρέποντας στις εταιρείες να προβάλλουν την ταυτότητά τους, να προσελκύσουν το κοινό και να μεταδίδουν αποτελεσματικά τα μηνύματά τους.

Ψηφιακή Διαφήμιση και Μοντέρνα Γραφιστική

Η ψηφιακή διαφήμιση έχει επαναπροσδιορίσει τον χώρο της διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε διαφημιστικές καμπάνιες που στοχεύουν στον ψηφιακό χώρο. Σε αυτό το πλαίσιο, η μοντέρνα γραφιστική αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς επηρεάζει την αντίληψη του κοινού και δημιουργεί τον πρώτο εντυπωσιασμό για μια εταιρεία ή ένα προϊόν.

Σχεδιασμός για την Ψηφιακή Εμπειρία

Οι γραφίστες που εξειδικεύονται στη ψηφιακή διαφήμιση πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν την ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Ο σχεδιασμός πρέπει να είναι αναγνωρίσιμος, εύκολα κατανοητός και προσαρμοσμένος στις ανάγκες του κοινού. Συγχρόνως, η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνικών και εργαλείων, όπως οι κινούμενες εικόνες, οι γραφικές αλλαγές και οι 3D αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μοντέρνας γραφιστικής.

Προκλήσεις στην Ψηφιακή Διαφήμιση

Οι επαγγελματίες της μοντέρνας γραφιστικής πρέπει να αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως η συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά, η ανάγκη για καινοτομία και η διαχείριση της πληθώρας των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Η δημιουργία περιεχομένου που ξεχωρίζει σε ένα τόσο κατευθυνόμενο περιβάλλον απαιτεί την εξαιρετική οπτική και δημιουργική διάθεση των γραφιστών.

Continue Reading

Trending