Το Snapchat πηγαίνει τις ενεργοποιήσεις AR στο επόμενο επίπεδο, με την προσθήκη της ανίχνευσης ακτίνων στο Lens Studio, η οποία ενισχύει τον ρεαλισμό των εμπειριών AR με την προσομοίωση του ανακλώμενου φωτός σε ψηφιακά αντικείμενα. H ανίχνευση ακτίνων αναδημιουργεί εφέ φωτός μέσα σε ψηφιακές εικόνες και μετατοπίζεται καθώς μετακινείς εικονικά αντικείμενα, κάτι που μοιάζει πολύ πιο ζωντανό δημιουργώντας μια πολύ πιο ελκυστική εμπειρία. Οι βελτιωμένες αντανακλάσεις κάνουν την αίσθηση πιο αληθινή.
Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές για τις προσπάθειες της εφαρμογής Snapchat να παρέχει πιο ρεαλιστικά παραδείγματα προϊόντων στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών AR.
Η εφαρμογή εργάζεται για την ενσωμάτωση περισσότερων λειτουργιών ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω ενδυμάτων Bitmoji και μέσω προηγμένων ενεργοποιήσεων AR, όπως η ρεαλιστική τοποθέτηση επίπλων. Η ανίχνευση ακτίνων θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο αυτή τη δυνατότητα και θα παρέχει περισσότερους τρόπους παρουσίασης εικονικών εργαλείων και δοκιμών σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων.
Σύμφωνα με το socialmediatoday, η Snap αναφέρει ότι η Tiffany & Co είναι η πρώτη μάρκα που αξιοποιεί τις νέες δυνατότητες ανίχνευσης ακτίνων με το νέο Tiffany Lock Lens.
“Αυτός ο φακός σας επιτρέπει να δοκιμάσετε τα βραχιόλια Tiffany Lock χρησιμοποιώντας AR και όταν είστε έτοιμοι, να τα αγοράσετε χωρίς να βγείτε από την εφαρμογή”.
Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα προσθήκη και με το 72% της βάσης χρηστών του Snap να εμπλέκεται καθημερινά με στοιχεία AR στην εφαρμογή, θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για τη δημιουργία ελκυστικών και αποτελεσματικών προωθητικών ενεργειών.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.