Connect with us

Creative

Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου; 6 σημαντικοί λόγοι που χρειάζεται!

Published

on

Η ιστοσελίδα, αναμφίβολα, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο εργαλείο του branding και του marketing. Στην ερώτηση: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να προβεί κάποιος σε αυτή την ενέργεια.


Το ότι διαθέτει κάποιος απλά μια ιστοσελίδα, αυτό δε σημαίνει ότι είναι και ποιοτική! Υπάρχει χωρίς να σας προσφέρει κάτι…

Πως, όμως, μπορεί να τη κάνετε να ζωντανέψει;

Να πάρει πνοή και χρώμα;

Να τη κάνετε να “μιλήσει” και να εκφραστεί σε βάθος;

Πως μπορεί να επηρεάσει τον χρήστη που την επισκέπτετε και να του προκαλέσει το ενδιαφέρον;

Σήμερα, οι χρήστες που επισκέπτονται ιστοσελίδες και ψάχνουν για προϊόντα/υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, είναι πλέον πιο “ψαγμένοι”. Μπορούν άνετα να ξεχωρίσουν μια καλή ιστοσελίδα από μια μέτρια. Μπορούν να συγκρίνουν, με άλλα λόγια, σελίδες ανταγωνιστών και τελικά να καταλήξουν σε εκείνη που θα τους εμπνεύσει περισσότερη εμπιστοσύνη.

Δείτε παρακάτω κάποιους λόγους που πιθανόν να χρειάζεται και η δική σας ιστοσελίδα μια ανανέωση!

επανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Δεν ξεχωρίζει από το σχεδιασμό του

Αυτό που κάνει ένα website να ξεχωρίζει από ένα άλλο και να μένει στο μυαλό του χρήστη είναι το design του!

Μήπως το website σας είναι κοινό με τα περισσότερα; Μήπως δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο; Τι μπορεί να είναι αυτό που χρειάζεται; Πιο συγκεκριμένα, μπορεί μια λεπτομέρεια να είναι αρκετή για να το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα!

Παράδειγμα, όταν βλέπουμε ένα μαγαζί το οποίο είναι βρώμικο, ακατάστατο και παλιομοδίτικο, θα μπαίναμε μέσα να αγοράσουμε;

Απουσία εταιρικής ταυτότητας

Ένα website βασίζεται κατά κύριο λόγο σχεδιαστικά στην εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης. Η εταιρική ταυτότητα ορίζεται εξαρχής (λογότυπο, χρωματικοί συνδυασμοί, γραμματοσειρές, μοτίβα, elements, icons, layout – στήσιμο στοιχείων επάνω στη μακέτα κτλ). Η εταιρική ταυτότητα είναι που θα τη κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό. Εάν δεν υπάρχει, τότε το website δε μπορεί να στηριχθεί πουθενά και έτσι θα είναι κοινότυπο με άλλα. Άλλη μια κλασική ιστοσελίδα χωρίς προσωπικότητα.

Γι’ αυτό, πριν προβείτε στη δημιουργία ιστοσελίδας, πρέπει να έχετε ήδη ορίσει την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης σας.

Δεν έχει καλό responsive

Όταν μια ιστοσελίδα δεν ανταποκρίνεται καλά σε κινητές συσκευές, η google πολύ πιθανό να την ρίξει σε κατάταξη ή να μην την εμφανίζει και καθόλου. Τα νέα πλέον θέματα για τις ιστοσελίδες αποτελούνται από σύγχρονο κώδικα και αυτό τις κάνει αυτομάτως πιο φιλικές στις μηχανές αναζήτησης.

Αργεί να φορτώσει

Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα, είναι η αργή φόρτωση μιας ιστοσελίδας. Ο χρήστης την έχει ήδη εγκαταλείψει αν αυτή αργήσει να φορτώσει τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει. Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή. Γι’ αυτό η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι από τους πιο σημαντικούς λόγους για να φύγει κάποιος από το site σας και να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Λόγοι που οδηγούν στην αργή φόρτωση της ιστοσελίδας μπορεί να είναι: κακό hosting, βαριές φωτογραφίες, βίντεο, πολλαπλά plugins κτλ.

seo

Δεν έχει SEO

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι αν δε μπορεί να ανιχνεύσει την ιστοσελίδα σας η google, τότε δεν θα μπορεί να σας βρει κανείς. Η ιστοσελίδα δε θα είναι αξιοποιήσιμη όσο όμορφη και λειτουργική να είναι.

Με φρέσκο, νέο και ενημερωμένο περιεχόμενο τακτικά, με τις κατάλληλες ενέργειες και εισαγωγές keywords, τις απαραίτητες ρυθμίσεις SEO, η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται όλο και περισσότερο στις αναζητήσεις.

Έμφαση στο Call to Action

Τα call to action είναι μέρη της ιστοσελίδας που καλούν τον επισκέπτη να προβεί σε μια ενέργεια. Μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ένα button που θα τον προτρέπει να κάνει κλικ είτε για να επικοινωνήσει μαζί σας, είτε για να αγοράσει κάτι, είτε για να τον παρεπέμψει σε ένα άλλο link της ιστοσελίδας.

Συνήθως τα τοποθετούμε στο τέλος ενός άρθρου αλλά μερικές φορές και στο ενδιάμεσο, και έτσι “σπάμε” τη μονοτονία του κειμένου.

Μην αφήνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να αναρωτιούνται τι να κάνουν. Δείξτε τους εσείς το δρόμο που θέλετε να ακολουθήσουν.

Στην ερώτηση λοιπόν: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, η απάντηση κρύβεται στο πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς η εικόνα της επιχείρησής σας και πως θέλετε να σας βλέπουν οι πελάτες σας.

Πηγή: www.raindesign.gr

Creative

Εξερευνώντας τον Κόσμο των Χρωμάτων Pantone

Published

on

By

Σήμερα, εισβάλλουμε στον συναρπαστικό κόσμο των χρωμάτων Pantone, ένας κόσμος όπου οι αποχρώσεις μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις. Στο δυναμικό τοπίο του σχεδιασμού, η παρακολούθηση των τάσεων στο χρώμα και η διατήρηση της συνοχής στο χρώμα είναι καθοριστικές.

Τι είναι τα Χρώματα Pantone;

Τα χρώματα Pantone είναι ένα προτυποποιημένο σύστημα αντιστοίχισης χρωμάτων, ευρέως χρησιμοποιούμενο σε διάφορους κλάδους, ιδιαίτερα στον γραφικό σχεδιασμό, τη μόδα, την εκτύπωση και την κατασκευή προϊόντων. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τη συνοχή των χρωμάτων σε διάφορα μέσα και πλατφόρμες.

Γιατί τα Χρώματα Pantone Έχουν Σημασία στον Σχεδιασμό;

Συνοχή σε Διάφορες Πλατφόρμες: Το προτυποποιημένο σύστημα της Pantone εξασφαλίζει ότι τα χρώματα φαίνονται ίδια στην εκτύπωση, στις ψηφιακές οθόνες και στον σχεδιασμό προϊόντων.

Πρωτοποριακές Αποχρώσεις: Η Pantone είναι διάσημη για την επιλογή του Χρώματος της Χρονιάς, επηρεάζοντας τις τάσεις στη μόδα, τον εσωτερικό σχεδιασμό και το branding παγκοσμίως.

Ακρίβεια στο Branding: Για τις εταιρείες, η συνοχή στο χρώμα είναι καθοριστική. Τα χρώματα Pantone βοηθούν στη διατήρηση της ταυτότητας του brand σε διάφορα υλικά και καμπάνιες.

Continue Reading

Creative

Οι 7 Αρχές για Εντυπωσιακά Γραφικά

Published

on

By

Ο γραφικός σχεδιασμός δεν είναι απλά για να κάνει τα πράγματα να φαίνονται όμορφα. Πρόκειται για την αποτελεσματική επικοινωνία και τη δημιουργία ενός διαχρονικού εντυπώσεων στο κοινό σας. Για να το πετύχουν αυτό, οι σχεδιαστές ακολουθούν ένα σύνολο βασικών αρχών που καθοδηγούν τη δημιουργική τους διαδικασία. Αυτές οι αρχές εξασφαλίζουν ότι οι σχεδιασμοί δεν είναι μόνο οπτικά ελκυστικοί αλλά και λειτουργικοί και σκοποτεινοί.

Εμφάση: Η εμφάση αφορά την κατεύθυνση της προσοχής του θεατή στα πιο σημαντικά στοιχεία ενός σχεδιασμού. Με τον στρατηγικό τονισμό κύριων στοιχείων, όπως τίτλους ή εστιακά σημεία, οι σχεδιαστές κατευθύνουν το βλέμμα του θεατή και μεταφέρουν το επιθυμητό μήνυμα με σαφήνεια.

Ισορροπία και Στοίχιση: Η ισορροπία δημιουργεί σταθερότητα και αρμονία σε ένα σχέδιο με την ομοιόμορφη κατανομή του οπτικού βάρους στη σύνθεση. Μέσω συμμετρικών ή ασύμμετρων διατάξεων, οι σχεδιαστές στοχεύουν σε μια αίσθηση ισορροπίας που κρατά τον θεατή απασχολημένο.

Αντίθεση: Η αντίθεση προσθέτει οπτικό ενδιαφέρον και αντίκτυπο με την αντιμετώπιση διαφορετικών στοιχείων εντός ενός σχεδιασμού. Με το παιχνίδι των χρωμάτων, των σχημάτων, των μεγεθών και των υφών, οι σχεδιαστές δημιουργούν δυναμικές συνθέσεις που προσελκύουν το βλέμμα του θεατή και επικοινωνούν αποτελεσματικά την ιεραρχία.

Επανάληψη: Η επανάληψη ενισχύει τα επαναλαμβανόμενα στοιχεία σχεδιασμού, δημιουργώντας μια συνοχή και μια ενότητα. Με την επανάληψη συγκεκριμένων στοιχείων, όπως χρωμάτων, σχημάτων ή τυπογραφίας, οι σχεδιαστές διατηρούν τη συνέπεια και ενισχύουν την ταυτότητα της μάρκας.

Αναλογία: Η αναλογία εξασφαλίζει ότι τα στοιχεία ενός σχεδιασμού έχουν κατάλληλο μέγεθος και απόσταση σε σχέση μεταξύ τους. Με την προσεκτική ισορροπία της κλίμακας και της τοποθέτησης διαφόρων στοιχείων, δημιουργούνται συνθέσεις που αισθάνονται ισορροπημένες και συνεκτικές.

Κίνηση: Η κίνηση καθοδηγεί το βλέμμα του θεατή μέσα από ένα σχέδιο, δημιουργώντας μια αίσθηση ροής και αφήγησης.

Κενός Χώρος: Ο κενός χώρος, ή αρνητικός χώρος, παρέχει χώρο αναπνοής μέσα σε ένα σχέδιο, επιτρέποντας στα στοιχεία να ξεχωρίσουν και να βελτιώσουν την αναγνωσιμότητα.

Continue Reading

Creative

Εξερευνώντας τις Τελευταίες Τάσεις στο Γραφικό Σχεδιασμό

Published

on

By


Ο γραφικός σχεδιασμός είναι ένας δυναμικός κλάδος που διαρκώς εξελίσσεται με τις τεχνολογικές προόδους, τις πολιτιστικές μεταβολές και τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Είναι ζωτικής σημασίας για τους σχεδιαστές να παρακολουθούν τις πιο πρόσφατες τάσεις προκειμένου να δημιουργήσουν επιδραστικά και σχετικά γραφικά. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε μερικές από τις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν τον γραφικό σχεδιασμό στο τρέχον έτος.

Ο μινιμαλισμός εξακολουθεί να είναι ένας κυρίαρχος παράγοντας στον γραφικό σχεδιασμό, αλλά παρατηρούμε μια εξέλιξή του πέρα από τα συνηθισμένα πρότυπα. Οι σχεδιαστές αναζητούν νέους τρόπους να συνδυάσουν την απλότητα με τη δημιουργικότητα και την προσωπικότητα, προσφέροντας εκθαμβωτικά αποτελέσματα.

Με τις αυξανόμενες ανησυχίες για τη βιωσιμότητα, οι γραφίστες ενσωματώνουν ολοένα και περισσότερο πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον στον σχεδιασμό τους, με χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και μείωση των αποβλήτων.

Ο τρισδιάστατος σχεδιασμός και η εικονογράφηση καθίστανται πιο δημοφιλείς, προσφέροντας βάθος και ρεαλισμό στις εικόνες.

Οι σχεδιαστές προσαρμόζουν τα γραφικά τους στις διεπαφές Dark Mode, χρησιμοποιώντας υψηλή αντίθεση και έντονα χρώματα για βελτιωμένη αναγνωσιμότητα.

Η προσωπικοποίηση και η γνήσια αναγνωρισιμότητα της εταιρικής ταυτότητας είναι κρίσιμη σε έναν κόσμο που επιζητά γνήσιες συνδέσεις.

Η ενσωμάτωση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο γραφικό σχεδιασμό δημιουργεί πλούσιες και αλληλεπιδραστικές εμπειρίες για τους χρήστες.

Ο γραφικός σχεδιασμός εξελίσσεται συνεχώς, με τους σχεδιαστές να ενσωματώνουν αυτές τις τάσεις για εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Continue Reading

Trending