Connect with us

Business

Γιατί ένα μινιμαλιστικό λογότυπο μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά για την επιχείρησή σας

Published

on

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις μοιράζονται συχνά ένα κοινό χαρακτηριστικό: έχουν μοναδικά, απλά, έξυπνα λογότυπα.

Η πιο σημαντική δουλειά ενός λογότυπου είναι να βοηθήσει τους πελάτες και τις προοπτικές των πελατών να αναγνωρίσουν την εταιρεία σας. Γι ‘αυτό τα καλύτερα λογότυπα είναι απλά και αξέχαστα. Απλώς σκεφτείτε πόσα λογότυπα μπορείτε να αναγνωρίσετε στην καθημερινή σας ζωή! Αυτά τα λογότυπα χρησιμεύουν ως υπενθύμιση ότι η Nike ήταν η μάρκα που έκανε τα παπούτσια σας ή ότι η Apple είναι ο λόγος για τον οποίο το διαβάζετε σε Macbook.

Μοναδικό, απλό και έξυπνο – αυτά αποτελούν βασικά στοιχεία της μεγάλης γραφιστικής για πολλές δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, όπως και άλλα πολιτιστικά πρότυπα, ο σχεδιασμός ακολουθεί συχνά τις τάσεις. Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο.
Οι προτιμήσεις και οι αγορές των πελατών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, επομένως είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις τάσεις προτού εγκατασταθείτε στην επωνυμία σας.

Δεν σας προτείνουμε να ακολουθείτε τις τάσεις. Για παράδειγμα, για κάποιο χρονικό διάστημα, ήταν πολύ δημοφιλές να έχουμε 3D, κινούμενα λογότυπα, αλλά αυτά ήταν αδύνατο να εκτυπωθούν και συχνά πολύ δύσκολο να διαβαστεί. Οι διαρκές τάσεις σάς βοηθούν να διαμορφώσετε και να ορίσετε καλύτερα την επωνυμία σας. Το να πετάς τις μόδες μπορεί να σε παρασύρει.

Όσον αφορά το σχεδιασμό, ειδικά για τις επιχειρήσεις, οι τάσεις και οι τάσεις μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση. Μερικά είναι χρήσιμα, αλλά άλλα μπορεί να αποσπά την προσοχή και να είναι αντιπαραγωγικά.
Αλλά υπάρχει μια τρέχουσα τάση σχεδιασμού που πιστεύουμε ότι είναι ισχυρή και μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ισχυρότερες μάρκες: μινιμαλισμός.

Παρόλο που ο μινιμαλισμός έχει γίνει πολύ δημοφιλής μόλις πρόσφατα στον κόσμο του σχεδιασμού, η αισθητική είναι στην πραγματικότητα πολύ παλαιότερη. Στις ΗΠΑ, ο μινιμαλισμός μπορεί να εντοπιστεί από τη δεκαετία του 1960 καθώς καλλιτέχνες στη Νέα Υόρκη επαναστάτησαν εναντίον των συμβατικών καλλιτεχνικών λεπτομερειών και του υλισμού.

Στην πραγματικότητα, η έννοια του μινιμαλισμού είναι παλαιότερη από τη δεκαετία του 1960. Αρχικά βασίζεται στον ιαπωνικό πολιτισμό.
Η αισθητική ήταν ευρέως γνωστή στην Ιαπωνία ως Ma, μια αρχιτεκτονική φιλοσοφία που μεταφράζεται σε «το διάστημα μεταξύ». Αντί αυτού του χώρου που αντιπροσωπεύει ένα κενό, η φιλοσοφία του Μα το βλέπει ως τον αρνητικό χώρο, τη σιωπή και τη ρίζα του νοήματος.
Τελικά, ο Ma εξαπλώθηκε πέρα από την ιαπωνική αρχιτεκτονική και τον πολιτισμό, επηρεάζοντας τους Ολλανδούς και τους Γερμανούς καλλιτέχνες να επικεντρωθούν στις σύγχρονες, γεωμετρικές γραμμές και τα πρωτεύοντα χρώματα. Ο Hans Hoffman, Γερμανός-Αμερικανός αφηρημένος καλλιτέχνης, ήταν ένας από τους πρώτους καλλιτέχνες που επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την έννοια του μινιμαλισμού:
Η ικανότητα απλούστευσης σημαίνει την εξάλειψη των περιττών ώστε να μπορεί να μιλήσει το απαραίτητο.

Τελικά, ο μινιμαλισμός εξαπλώθηκε πέρα από την τέχνη και εμφανίστηκε στον κόσμο της γραφιστικής. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει όλο και περισσότερες μάρκες να ανεβαίνουν στη μινιμαλιστική τάση καθώς απλοποιούν την επωνυμία τους από τα μηνύματά τους έως τα ίδια τα λογότυπα.
Είστε πιθανώς ήδη εξοικειωμένοι με την ιδέα του μινιμαλισμού στη σχεδίαση λογότυπων.

Οι εταιρείες θέλουν το λογότυπό τους να είναι άμεσα αναγνωρίσιμοεύκολα ερμηνεύσιμο και διαχρονικόΤα υπερβολικά σύνθετα λογότυπα συχνά αποτυγχάνουν να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων συχνά μιλάνε για αυτοσυγκράτηση – δεν βάζουν τα πάντα σε μια ιστοσελίδα. Το ίδιο πρέπει να ειπωθεί για το σχεδιασμό λογότυπων.

Πολλοί γραφίστες συμφωνούν. Μερικά από τα πιο διάσημα και αναγνωρισμένα λογότυπα στον κόσμο, όπως τα λογότυπα της IBM και της ABC, προήλθαν από γραφίστες όπως ο Paul Rand – ένας σχεδιαστής που εκτιμούσε την απλότητα στο σχεδιασμό. Αντί να δημιουργούν υπερβολικά περίπλοκα εταιρικά λογότυπα που ήταν δημοφιλή εκείνη την εποχή, ο Rand και οι πελάτες του εστίασαν στον μινιμαλισμό και δημιούργησαν πολλά εικονικά λογότυπα.

Αλλά πώς μπορείτε να έχετε την ίδια επιτυχία;
Πώς μπορείτε να επιτύχετε παρόμοιο αποτέλεσμα με αυτές τις εμβληματικές μάρκες, με σχέδιο λογότυπου ή επανασχεδιασμό για την επιχείρησή σας;

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Κατανοήστε τον μινιμαλισμό

Πρώτον, δεν αρκεί να καταλάβουμε απλώς τι σημαίνει μινιμαλισμός. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι σημαίνει πραγματικά ο μινιμαλισμός σε σχέση με το σχεδιασμό λογότυπου .
Δεδομένου ότι ο μινιμαλισμός στο σχεδιασμό επικεντρώνεται στην απλότητα και τα στοιχεία που υπάρχουν ήδη, πρόκειται για εργασία με περιορισμό στο σχεδιασμό. Η εξάσκηση του σχεδιασμού συγκράτησης δεν σας υποχρεώνει απαραίτητα να δημιουργήσετε ένα βαρετό λογότυπο. Αντ ‘αυτού, ο περιορισμός σάς ωθεί να αφαιρέσετε τυχόν λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να αποσπάσουν το μήνυμα, τη μνήμη και την αναγνώριση του λογότυπου.
Και λειτουργεί! Σχεδόν κάθε διάσημο λογότυπο ασκεί κάποια μορφή μινιμαλισμού – και μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι δεν υπάρχει πραγματικά κάτι βαρετό για τα λογότυπα της Apple ή της Nike. Χρησιμοποιούν χώρο και απλότητα για να κάνουν πολύ δυνατές δηλώσεις.

Πηγαίνετε πέρα από την τάση

Ένα ενδιαφέρον γεγονός για διάσημα λογότυπα όπως αυτά της Nike και της Apple είναι ότι τα περισσότερα από αυτά δεν ξεκίνησαν μινιμαλιστικά. Για πολλές μεγάλες μάρκες, χρειάστηκαν σημαντικές προσπάθειες επαναπροσδιορισμού και επανασχεδιασμού για να αλλάξουν τα λογότυπά τους. Αυτό σημαίνει ότι, ακόμη και αν έχετε ένα υπάρχον λογότυπο για την εταιρεία σας, έχετε την ευκαιρία να το βελτιώσετε, όπως και οι εταιρείες αυτές με τον επανασχεδιασμό του λογότυπου.
Ενώ είναι εύκολο να σκεφτούμε ότι πολλές από αυτές τις αλλαγές προέρχονται από την τάση του μινιμαλισμού, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο μινιμαλισμός έχει διαρκέσει πολύ περισσότερο από πολλές άλλες τάσεις. Με απλά λόγια: ένας καλός designerδεν θα σας πει ποτέ ότι χρειάζεστε ένα πιο περίπλοκο λογότυπο.
Μιλήσαμε για μεγάλες επωνυμίες όπως το λογότυπο Starbucks ή η Mastercard . Αλλά για να σας εμπνεύσουμε να επικεντρωθείτε στο μινιμαλισμό στο σχεδιασμό λογοτύπου σας, μοιραζόμαστε μερικά ακόμη από τα αγαπημένα μας απλοποιημένα λογότυπα.

1. Netflix

Το παλιό λογότυπο του Netflix

Νέο λογότυπο του Netflix

Το Netflix έχει ισχυρή επωνυμία. Μετακόμισαν από το σκιερό, τρίχρωμο λογότυπο με το όνομά τους να γράφεται με μια πιο επίπεδη γραμματοσειρά και σύμβολο. Αλλάζοντας το λογότυπό τους σε 3 χρώματα, το Netflix αύξησε την ευελιξία τους. Το single N βοηθά επίσης επειδή δίνει στο Netflix ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία κατά την καθιέρωση επωνυμίας. Ο διακόπτης αντικατοπτρίζει ακόμη και την αλλαγή τους για να γίνει μια πιο σύγχρονη υπηρεσία ροής.

2. eBay

Λογότυπο eBay’s Rebrand


Το eBay είχε επίσης μια μεγάλη επωνυμία. Όπως το Netflix, η αλλαγή δεν ήταν υπερβολικά δραματική. Αλλά το eBay επέλεξε να εξαλείψει τα επικαλυπτόμενα γράμματα και να απλοποιήσει τη γραμματοσειρά τους. Ως αποτέλεσμα, το νέο λογότυπο φαίνεται πολύ πιο μοντέρνο και είναι πιο εύκολο να το θυμάστε.

3. Wendy’s

Παλιό λογότυπο του Wendy

Νέο λογότυπο της Wendy


Σε αυτήν τη σύντομη λίστα, ο Wendy’s είναι ο πιο δραματικός επανασχεδιασμός. Το αρχικό λογότυπό τους έμοιαζε περισσότερο με μια περίπλοκη βιτρίνα από κάτι που θα μπορούσε να φέρει επωνυμία στα προϊόντα ή στο διαφημιστικό υλικό τους. Ως αποτέλεσμα του επανασχεδιασμού, το λογότυπο είναι πιο εύκολο να τοποθετηθεί και πολύ πιο εύκολο να το δείτε.
Αυτές οι επωνυμίες είναι υπέροχα παραδείγματα για το πώς ο μινιμαλισμός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχετε μια μαύρη γραμμή ως το λογότυπό σας. Είναι επίσης σπουδαία παραδείγματα για το πώς ο μινιμαλισμός έχει εξελιχθεί σε βασικό συστατικό του καλού σχεδιασμού, αντί για μια άλλη τάση που ορισμένες εταιρείες μπορούν να εκμεταλλευτούν. Για να έχουμε ένα λογότυπο τόσο καλό όσο και το νέο τους, ο μινιμαλισμός είναι απολύτως απαραίτητος.

Κάνοντας το λογότυπό σας minimal

Εάν δεν το έχετε παρατηρήσει, το γενικό θέμα του μινιμαλισμού είναι «LESS IS MORE». Εστιάζοντας στην απλότητα και στο χώρο, το λογότυπό σας μπορεί να είναι υπέροχο . Τα λογότυπα που ασκούν μινιμαλισμό δεν περιορίζονται σε γραμμές ή ασπρόμαυρα, απλά συνδυάζουν μερικά στοιχεία παρά κάθε διαθέσιμο στοιχείο σχεδίασης.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Business

ACS: Προσοχή σε απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” και SMS

Published

on

Η ACS ενημερώνει για τις αυξημένες προσπάθειες απάτης που παρατηρούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, επηρεάζοντας τόσο τους πελάτες και συνεργάτες της, όσο και τους καταναλωτές γενικότερα, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων “ψαρέματος” (Phishing).

Τα παραπάνω μηνύματα επιτήδειων γίνεται προσπάθεια να φανεί ότι προέρχονται από την ACS, χρησιμοποιώντας το λογότυπο και άλλα χαρακτηριστικά της εταιρείας, με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων και χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

1. Μηνύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (Phishing)

Τα ψευδή μηνύματα λειτουργούν ως εξής:

– Έχουν σημαντική ομοιότητα με πραγματικά μηνύματα της ACS προς τους πελάτες της.
– Αντιγράφουν το λογότυπο, τα χαρακτηριστικά και το ύφος των πραγματικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Χρησιμοποιούν όρους που δημιουργούν εντύπωση κατεπείγοντος.
– Ζητούν από το χρήστη να κατεβάσει ένα επισυναπτόμενο αρχείο ή να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο (link).

2. Απατηλά μηνύματα SMS (Smishing)

Οι απάτες μέσω SMS λειτουργούν ως εξής:

Ζητούν από το χρήστη να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο ή να καλέσει έναν αριθμό τηλεφώνου για επαλήθευση, ενημέρωση ή ενεργοποίηση λογαριασμού.

Σημειώνεται ότι η επίσημη επικοινωνία της ACS προέρχεται πάντα και μόνο από διευθύνσεις e-mail με κατάληξη “@acscourier.gr” ή από τον αποστολέα “ACS” στο κανάλι Viber “ACS Courier”.

Η ACS παρακαλεί τους πελάτες και συνεργάτες της να ελέγχουν προσεκτικά τα εισερχόμενα μηνύματα.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Apple: πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο για 17η χρονιά

Published

on

H Αpple ανακηρύχθηκε η πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο από το περιοδικό Fortune και αυτό συμβαίνει για 17η συνεχή χρονιά.

Η πλήρης λίστα αποτελείται από 1.500 εταιρείες, 1.000 από τις οποίες έχουν έδρα στις ΗΠΑ και 500 εκτός ΗΠΑ. Όλες αυτές οι εταιρείες που περιλαμβάνονται στη λίστα έχουν έσοδα πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Από τις 1.500 εταιρείες, το Fortune ξεχώρισε τις πιο κερδοφόρες και μείωσε τη λίστα σε 680. Περίπου 3.700 στελέχη, διευθυντές και αναλυτές κλήθηκαν στη συνέχεια να βαθμολογήσουν κάθε εταιρεία στη λίστα σε διάφορες κατηγορίες – αξία επένδυσης, ποιότητα διαχείρισης, κοινωνική ευθύνη , και τα λοιπά.

Το αποτέλεσμα ήταν η Apple να είναι και πάλι στην κορυφή με τους περισσότερους βαθμούς στην κοινωνική ευθύνη, την οικονομική ευρωστία, την καινοτομία και την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα.

Στη δεύτερη θέση ανέβηκε φέτος η Microsoft, όντας η κορυφαία εταιρεία στη βιομηχανία λογισμικού υπολογιστών, ενώ η Amazon βρέθηκε στην τρίτη θέση (πέφτοντας από τη δεύτερη που ήταν πέρυσι) διατηρώντας εξαιρετικές βαθμολογίες στις υπηρεσίες διαδικτύου και στο λιανικό εμπόριο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, αν και κατέκτησε την πρωτιά ξανά, η Apple είχε βαθμολογία 8,19, χαμηλότερη δηλαδή από το 8,65 του περασμένου έτους.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Eurostat: Με αργό ίντερνετ οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Published

on

By

Internet business

Χαμηλές ταχύτητες Internet παρουσιάζει η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostatμε μόλις ποσοστό 2,9% αυτών να φτάνουν στη μέγιστη συμβατική ταχύτητα.

Συνολικά, το ποσοστό των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση που είχαν μέγιστη συμβατική ταχύτητα φόρτωσης από σταθερή γραμμή τουλάχιστον 1 Gb/s. Αυτο διαμορφώθηκε στο 12,8%, σημειώνοντας αύξηση 0,9% από το ποσοστό του 2022.

Οι χώρες που παρουσίασαν τα καλύτερα ποσοστά το 2023, είναι η Δανία με 29,1%, η Πορτογαλία με 22,2% και η Ισπανία με 21%. Ενώ το χαμηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων με μέγιστη ταχύτητα καταγράφηκε στην Ελλάδα (2,9%), στην Κροατία (4,8%) και στην Εσθονία (5,3%).

Οι υψηλότερες αυξήσεις στα ποσοστά των επιχειρήσεων με τη μέγιστη ταχύτητα σύνδεσης, σημειώθηκαν στην Κύπρο (5,1%), στη Μάλτα (4,6%) και στην Ισπανία (3,8%). Μειώσεις σημειώθηκαν στη Σουηδία (-2,1%), στη Λιθουανία (-1,6%) και στη Λετονία (-0,5%).

Σε κάθε περίπτωση το 2023, η πλειοψηφία (93,9%) των επιχειρήσεων της ΕΕ χρησιμοποίησε σταθερή ευρυζωνική σύνδεση για πρόσβαση στο Internet.

Το ποσοστό ήταν ακόμη υψηλότερο για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις ανέφεραν ότι συνδέονται στο Internet μέσω σταθερής ευρυζωνικής σύνδεσης.

Σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας το 2019 (91%). Το 2023 σημειώθηκε αύξηση 2,9 ποσοστιαίων μονάδων στη σταθερή ευρυζωνική σύνδεση στις επιχειρήσεις σε όλες τις χώρες της ΕΕ.

Οι πιο αξιοσημείωτες αυξήσεις σημειώθηκαν στην Ελλάδα (15,8 ποσοστιαίες μονάδες), στη Ρουμανία (15,6 ποσοστιαίες μονάδες) και τη Βουλγαρία (8,7 ποσοστιαίες μονάδες).

Continue Reading

Trending