Connect with us

Uncategorized

MWC AI 2024: Πώς οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα το αξιοποίουν

Published

on

MWC AI

Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης σε όλους τους κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας. Και δεν μπορούσε να μην αποτελέσει και ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης στο φετινό MWC Barcelona, το AI είναι το σημαντικότερο ετήσιο ραντεβού της παγκόσμιας τηλεπικοινωνιακής αγοράς.

Τα περίπτερα των εκθετών στο Fira Gran Via στο MWC όπου υπήρχε έστω μία αναφορά στο ΑΙ ήταν πολυάριθμα και αυτό ήταν μάλλον αναμενόμενο. Ιδίως από τη στιγμή που οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι χρησιμοποιούν εδώ και αρκετά χρόνια εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να βελτιώσουν τη διαχείριση των δικτυακών υποδομών. Η διαφορά φέτος ήταν πως το τόνιζαν θέλοντας να είναι εντός της παγκόσμιας «μόδας» που έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 1,5 χρόνο.

Βέβαια, οι εξελίξεις όσον αφορά στο αποκαλούμενο generative AI είναι τέτοιες που αρκετές εταιρείες του χώρου επιδιώκουν να κάνουν το επιπλέον βήμα στην αξιοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Όπως, για παράδειγμα, η Accenture, στο περίπτερο της οποίας υπήρχαν ουκ ολίγες παρουσιάσεις αξιοποίησης του ΑΙ, σε τομείς όπως είναι η αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και η βέλτιστη διαχείριση των δικτύων.

MWC AI

Επίσης, σε ουκ ολίγα περίπτερα υπήρχαν επιδείξεις ρομπότ με την πιο εντυπωσιακή να είναι αυτή στον χώρο της e& (σ.σ. πρώην Etisalat) όπου το ΑΙ ρομπότ του παρόχου από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ήταν σε θέση να κάνει μία αρκετά καλή συζήτηση σε όποιον/α έσπευδε να το πλησιάσει.

Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στους τηλεπικοινωνιακούς πάροχους

Βέβαια, το μεγάλο ζητούμενο για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους είναι πως θα αξιοποιήσουν περαιτέρω το ΑΙ για να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα των δικτύων τους και να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους. Υπό αυτό το πρίσμα, η πιο ενδιαφέρουσα ανακοίνωση που έγινε στο πλαίσιο του MWC ήταν αυτή για τη δημιουργία του AI RAN Alliance, μίας «συμμαχίας» όπου συμμετέχουν μεγάλα ονόματα του κλάδου των ψηφιακών τεχνολογιών όπως είναι η Amazon Web Services (AWS), η Arm, η DeepSig, η Ericsson, η Microsoft, η Nokia, η NVIDIA, η Samsung Electronics, η SoftBank και η T-Mobile USA. Στόχος της «συμμαχίας» είναι η αξιοποίηση ΑΙ εφαρμογών στο τμήμα των δικτύων που αφορά την ασύρματη επικοινωνία (radio access network – RAN) προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα του δικτύου αλλά και να περιοριστεί το κόστος μέσα από διάφορες κινήσεις.

MWC AI

MWC: Η εξέλιξη των AI smartphones

ΑΙ ήταν ο λόγος που το περίπτερο της NVIDIA, ίσως του πιο «καυτού» ονόματος της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, ήταν συνεχώς γεμάτο, όπως και εκείνο της Qualcomm, η οποία έχει ανακοινώσει εξειδικευμένα chips για αξιοποίηση του ΑΙ σε smartphones. Ένα τέτοιο chip χρησιμοποιούσε και ένα πρωτότυπο AI smartphone που ήταν προς επίδειξη στο περίπτερο της Deutsche Telekom και στο οποίο οι AI διεργασίες γίνονταν στη συσκευή και όχι στο cloud, μειώνοντας το χρόνο που απαιτείτο. Επιπλέον, με το ΑΙ στη συσκευή αυξάνεται και το επίπεδο προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Συσκευές όπου το ΑΙ παίζει σημαντικό ρόλο παρουσίαζαν τόσο η Samsung που ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη σε παλαιότερα smartphones όπως το Galaxy S23 όσο και άλλοι κατασκευαστές, όπως η Xiaomi και η Honor. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι τα AI smartphones αποτελούν το μέλλον και όλες οι ενδείξεις είναι πως έχουμε ακόμη πολλά να δούμε στο συγκεκριμένο τομέα.

Creative

Αντίθεση στον Γραφικό Σχεδιασμό: Σημασία και Χρήση

Published

on

By

Η γραφική σχεδίαση αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας μας με τον κόσμο γύρω μας. Μέσα σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, ο εγκέφαλος μας απορροφά μια τεράστια ποσότητα πληροφοριών από μια σύνθεση σχεδιασμού. Το μάτι δεν κινείται με τον τρόπο που κάνει όταν διαβάζει κείμενο. Αντιθέτως, τραβιέται στο στοιχείο που ξεχωρίζει περισσότερο. Αυτός είναι ο λόγος που η αντίθεση στον γραφικό σχεδιασμό έχει τόση σημασία. Καθορίζει την απόφαση του θεατή να φύγει ή να εξερευνήσει περαιτέρω.

Η αντίθεση στον γραφικό σχεδιασμό σημαίνει καταρχάς τον προσδιορισμό του πρώτου πράγματος που θέλετε ο θεατής να κοιτάξει. Η αντίθεση προκαλεί το μάτι να τραβηχτεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Τεχνικά, αποτελεί την ορατή διαφορά στις ιδιότητες των στοιχείων του σχεδιασμού.

Η αντίθεση μπορεί να δημιουργηθεί με τη χρήση χρώματος, μεγέθους, σχήματος και τυπογραφίας.

Αντίθεση Χρώματος

Το χρώμα είναι ένας κύριος παράγοντας για τη δημιουργία αντίθεσης στον γραφικό σχεδιασμό. Ένα παράδειγμα αυτού είναι ένας βασικός λευκός φόντος με μαύρο κείμενο. Η διαφορά μεταξύ των δύο χρωματικών τιμών είναι προφανής. Είναι σημαντικό να επιλέξετε χρώματα που συμπληρώνονται για να δημιουργήσετε αντίθεση.

Αντίθεση Μεγέθους

Μεγάλο έναντι μικρού είναι ένα απλό παράδειγμα αντιθετικών μεγεθών. Αυτό το είδος αντίθεσης προσθέτει ενδιαφέρον ποικιλίας στη σύνθεσή σας.

Αντίθεση Σχήματος

Η δημιουργία ενός ξεκάθαρα διαφορετικού σχήματος στο κύριο σημείο του σχεδιασμού σας είναι αποτελεσματική. Η ανθρώπινη ματιά ευχαριστείται τις ομοιότητες αλλά ενδιαφέρεται για τις αισθητές διαφορές.

Αντίθεση Τυπογραφίας

Η τυπογραφία μπορεί επίσης να εφαρμοστεί για δημιουργία αντίθεσης. Η επιλογή χρωμάτων που συμπληρώνουν το συνολικό σχήμα είναι μια άλλη τεχνική για να ξεχωρίσουν τμήματα κειμένου.

Με τη χρήση της αντίθεσης με ισορροπημένο τρόπο, ο σχεδιασμός σας θα είναι ενδιαφέρον και επιτυχημένος, προσελκύοντας την προσοχή και την αντίδραση του θεατή. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η αντίθεση στον γραφικό σχεδιασμό έχει σκοπό να επικοινωνήσει ένα μήνυμα ή να ενθαρρύνει τον θεατή να ανταποκριθεί σε ένα κάλεσμα προς δράση.

Continue Reading

Tech

Google Maps: Νέα λειτουργία δείχνει τις εισόδους/εξόδους κτιρίων

Published

on

Η εφαρμογή Google Maps αποκτά ένα πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό, καθώς θα εμφανίζει τις εισόδους και τις εξόδους κτιρίων στους χρήστες. Αυτή τη στιγμή η λειτουργία είναι σε δοκιμαστικό στάδιο και διαθέσιμη σε ορισμένους χρήστες.

Η Google εργάζεται για να λύσει ένα πρόβλημα κατά το οποίο ο χρήστης βάζει μια τοποθεσία στο Maps για να καθοδηγηθεί αλλά αυτό το σημείο που επισημαίνεται στον χάρτη θα μπορούσε να βρίσκεται στην άλλη πλευρά ή και σε άλλο δρόμο από την κύρια είσοδο. Αυτό προκαλεί ταλαιπωρία τόσο στον χρήστη, όσο και στις επιχειρήσεις ή άλλες τοποθεσίες που επισκέπτεται.

Σε κάποια τεστ που δοκιμάζονται σε περιορισμένους χρήστες, το Google Maps φαίνεται να δείχνει εμφανίζουν εμφανείς δείκτες για την είσοδο ενός κτιρίου.

Αυτή η δοκιμή φαίνεται να εμφανίζεται μόνο σε ένα υποσύνολο συσκευών, αλλά λειτουργεί σε διαφορετικούς τύπους κτιρίων (ξενοδοχεία, καταστήματα, κ.λπ.), καθώς και σε πολλές πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως η Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας, το Βερολίνο και άλλα. Οι είσοδοι σημειώνονται με λευκό κύκλο με πράσινο περίγραμμα και βέλος προς τα μέσα. Σημειώνεται επίσης ότι οι είσοδοι δεν φαίνονται πάντα να ταιριάζουν απόλυτα με την πραγματικότητα, κάτι που σημαίνει ότι αυτό μπορεί να απαιτεί ακόμα περισσότερα δεδομένα.

Προφανώς και δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα είναι ευρέως διαθέσιμη η λειτουργία. Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται μόνο στην έκδοση 11.17.0101 για Android, σε πολύ περιορισμένο αριθμό χρηστών.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Creative

Το Λογότυπο της Ducati: Συμβολισμός Και Στυλ στον Κόσμο των Μοτοσυκλετών

Published

on

By

Η Ducati, μια εταιρεία με παράδοση που χρονολογείται από το 1926, έχει δημιουργήσει όχι μόνο εξαιρετικές μοτοσυκλέτες, αλλά και ένα λογότυπο που αναγνωρίζεται άμεσα σε όλο τον κόσμο.

Το λογότυπο της Ducati είναι μια συνδυασμένη εικόνα του λέμβου της πόλης της Μπολόνια και του “Ducati” σε κεφαλαία γράμματα. Η σχεδίαση αυτή αναδεικνύει την ιστορία και την παράδοση της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε ως παραγωγός ηλεκτρικών εξαρτημάτων και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε κατασκευαστή μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων.

Το χρώμα κόκκινο, που είναι συνήθως χρησιμοποιούμενο στο λογότυπο, αντιπροσωπεύει την παθιασμένη φύση της εταιρείας και την αγάπη της για τον αθλητισμό. Είναι ένα χαρακτηριστικό χρώμα που έχει γίνει συνώνυμο με τις σπορ μοτοσυκλέτες της Ducati.

Με την αισθητική του, το λογότυπο της Ducati είναι ένα σύμβολο της ανώτερης ποιότητας, της πολυτέλειας και της απόδοσης στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

Κάθε φορά που βλέπουμε αυτό το λογότυπο, θυμόμαστε την παράδοση, την καινοτομία και το πάθος που αντιπροσωπεύει. Είναι ένα σήμα που εκφράζει τη συνέχεια μιας εταιρείας που έχει σφυρηλατηθεί μέσα από τον χρόνο και συνεχίζει να επικεντρώνεται στο να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους λάτρεις των μοτοσυκλετών.

Continue Reading

Trending