Connect with us

Business

Σχεδιασμός και δημιουργία λογοτύπου: Γιατί χρειάζομαι λογότυπο;

Published

on

Ο σχεδιασμός και δημιουργία λογοτύπου αφορά το όνομα της επιχείρησης με τη μορφή ενός μοναδικού σχεδίου. Η μοναδικότητα αυτή πηγάζει από το γεγονός ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου ξεκινά από την αρχή. Ο σχεδιασμός του αφορά μόνο τη συγκεκριμένη επιχείρηση και δίνει αξία μόνο σε αυτήν γιατί είναι σχεδιασμένο μόνο γι’ αυτή.

Το λογότυπο αποκτά τη δική του προσωπικότητα. Έχει το δικό του ύφος και το δικό του story. Και στην ερώτηση: Γιατί τελικά χρειάζομαι λογότυπο; Είναι αναγκαίο; Η απάντηση είναι: Ναι! Είναι απαραίτητο να έχει η κάθε επιχείρηση το δικό της μοναδικό λογότυπο για κάποιους σημαντικούς λόγους.


Το λογότυπο είναι η βασική αρχή για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.

Με το λογότυπο αποκτάτε η αναγνωρισιμότητα

Ναι! Γνωστοποιείται το brand σας!! Ο βασικότερος λόγος είναι η αναγνωρισιμότητα. Όσο περισσότερο ένα λογότυπο βλέπει το κοινό σε διαφημίσεις, τόσο μεγαλύτερη απήχηση έχει και φυσικά αναγνωρισιμότητα. Ο καταναλωτής πλέον βλέπει το σήμα σαν εικόνα η οποία μένει στο μυαλό του και την οποία συνδέει με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό φυσικά ισχύει εφόσον ο σχεδιασμός λογοτύπου γίνει σωστά για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στην αντίθετη περίπτωση θα επιφέρει μόνο σύγχυση κάτι που δεν θα σας ωφελήσει.

Εξηγεί ποια είναι η επιχείρηση και τι κάνει

Το λογότυπο είναι εκεί για να σας αντιπροσωπεύει. Είναι εκεί όταν εσείς λείπετε. Πρέπει από αυτό το σήμα ο καταναλωτής να σχηματίσει μια εικόνα και μια άποψη για το τι είδους επιχείρηση είναι. Μέσα σε δευτερόλεπτα πρέπει να καταλάβει σε ποιο κλάδο ανήκει αυτό το σήμα.

Την εμπιστεύονται πιο εύκολα οι άνθρωποι

Είναι θέμα εμπιστοσύνης η αποδοχή των ανθρώπων για μια επιχείρηση με ολοκληρωμένη οπτική ταυτότητα σε σχέση με άλλη που δεν έχει. Άρα το αίσθημα εμπιστοσύνης ανάμεσα στην εταιρεία και τον καταναλωτή, δημιουργεί ενδιαφέρον και τελικά να είναι πολύ πιθανό να επιτευχθεί η πώληση.

 

Προωθεί τις διαφημίσεις

Ο σχεδιασμός και δημιουργία λογοτύπου είναι αυτό που χρειάζεται μια επιχείρηση. Τραβάει τη προσοχή του κοινού το οποίο την αναγνωρίζει αμέσως. Θα δημιουργήσει στο κοινό μια οικεία εικόνα η οποία θα σας συνοδεύει σε όλη την επαγγελματική σας πορεία.

Αποκτά έναν αέρα αυτοπεποίθησης και σιγουριάς

Αποκτώντας ο επαγγελματίας το δικό του λογότυπο, δίνει αμέσως την εντύπωση ότι είναι μια μεγάλη και σοβαρή εταιρεία. Δείχνει επαγγελματισμό και περισσότερη αυτοπεποίθηση όσο ποτέ. Αυτό πηγάζει από το γεγονός πως έχετε πλέον δική σας ταυτότητα και ξεχωριστή προσωπικότητα.

Πηγή : www.raindesign.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Business

ACS: Προσοχή σε απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” και SMS

Published

on

Η ACS ενημερώνει για τις αυξημένες προσπάθειες απάτης που παρατηρούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, επηρεάζοντας τόσο τους πελάτες και συνεργάτες της, όσο και τους καταναλωτές γενικότερα, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων “ψαρέματος” (Phishing).

Τα παραπάνω μηνύματα επιτήδειων γίνεται προσπάθεια να φανεί ότι προέρχονται από την ACS, χρησιμοποιώντας το λογότυπο και άλλα χαρακτηριστικά της εταιρείας, με σκοπό την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων και χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

1. Μηνύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (Phishing)

Τα ψευδή μηνύματα λειτουργούν ως εξής:

– Έχουν σημαντική ομοιότητα με πραγματικά μηνύματα της ACS προς τους πελάτες της.
– Αντιγράφουν το λογότυπο, τα χαρακτηριστικά και το ύφος των πραγματικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Χρησιμοποιούν όρους που δημιουργούν εντύπωση κατεπείγοντος.
– Ζητούν από το χρήστη να κατεβάσει ένα επισυναπτόμενο αρχείο ή να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο (link).

2. Απατηλά μηνύματα SMS (Smishing)

Οι απάτες μέσω SMS λειτουργούν ως εξής:

Ζητούν από το χρήστη να κάνει κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο ή να καλέσει έναν αριθμό τηλεφώνου για επαλήθευση, ενημέρωση ή ενεργοποίηση λογαριασμού.

Σημειώνεται ότι η επίσημη επικοινωνία της ACS προέρχεται πάντα και μόνο από διευθύνσεις e-mail με κατάληξη “@acscourier.gr” ή από τον αποστολέα “ACS” στο κανάλι Viber “ACS Courier”.

Η ACS παρακαλεί τους πελάτες και συνεργάτες της να ελέγχουν προσεκτικά τα εισερχόμενα μηνύματα.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Apple: πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο για 17η χρονιά

Published

on

H Αpple ανακηρύχθηκε η πιο αξιοθαύμαστη εταιρεία στον κόσμο από το περιοδικό Fortune και αυτό συμβαίνει για 17η συνεχή χρονιά.

Η πλήρης λίστα αποτελείται από 1.500 εταιρείες, 1.000 από τις οποίες έχουν έδρα στις ΗΠΑ και 500 εκτός ΗΠΑ. Όλες αυτές οι εταιρείες που περιλαμβάνονται στη λίστα έχουν έσοδα πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Από τις 1.500 εταιρείες, το Fortune ξεχώρισε τις πιο κερδοφόρες και μείωσε τη λίστα σε 680. Περίπου 3.700 στελέχη, διευθυντές και αναλυτές κλήθηκαν στη συνέχεια να βαθμολογήσουν κάθε εταιρεία στη λίστα σε διάφορες κατηγορίες – αξία επένδυσης, ποιότητα διαχείρισης, κοινωνική ευθύνη , και τα λοιπά.

Το αποτέλεσμα ήταν η Apple να είναι και πάλι στην κορυφή με τους περισσότερους βαθμούς στην κοινωνική ευθύνη, την οικονομική ευρωστία, την καινοτομία και την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα.

Στη δεύτερη θέση ανέβηκε φέτος η Microsoft, όντας η κορυφαία εταιρεία στη βιομηχανία λογισμικού υπολογιστών, ενώ η Amazon βρέθηκε στην τρίτη θέση (πέφτοντας από τη δεύτερη που ήταν πέρυσι) διατηρώντας εξαιρετικές βαθμολογίες στις υπηρεσίες διαδικτύου και στο λιανικό εμπόριο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, αν και κατέκτησε την πρωτιά ξανά, η Apple είχε βαθμολογία 8,19, χαμηλότερη δηλαδή από το 8,65 του περασμένου έτους.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Business

Eurostat: Με αργό ίντερνετ οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Published

on

By

Internet business

Χαμηλές ταχύτητες Internet παρουσιάζει η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostatμε μόλις ποσοστό 2,9% αυτών να φτάνουν στη μέγιστη συμβατική ταχύτητα.

Συνολικά, το ποσοστό των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση που είχαν μέγιστη συμβατική ταχύτητα φόρτωσης από σταθερή γραμμή τουλάχιστον 1 Gb/s. Αυτο διαμορφώθηκε στο 12,8%, σημειώνοντας αύξηση 0,9% από το ποσοστό του 2022.

Οι χώρες που παρουσίασαν τα καλύτερα ποσοστά το 2023, είναι η Δανία με 29,1%, η Πορτογαλία με 22,2% και η Ισπανία με 21%. Ενώ το χαμηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων με μέγιστη ταχύτητα καταγράφηκε στην Ελλάδα (2,9%), στην Κροατία (4,8%) και στην Εσθονία (5,3%).

Οι υψηλότερες αυξήσεις στα ποσοστά των επιχειρήσεων με τη μέγιστη ταχύτητα σύνδεσης, σημειώθηκαν στην Κύπρο (5,1%), στη Μάλτα (4,6%) και στην Ισπανία (3,8%). Μειώσεις σημειώθηκαν στη Σουηδία (-2,1%), στη Λιθουανία (-1,6%) και στη Λετονία (-0,5%).

Σε κάθε περίπτωση το 2023, η πλειοψηφία (93,9%) των επιχειρήσεων της ΕΕ χρησιμοποίησε σταθερή ευρυζωνική σύνδεση για πρόσβαση στο Internet.

Το ποσοστό ήταν ακόμη υψηλότερο για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις ανέφεραν ότι συνδέονται στο Internet μέσω σταθερής ευρυζωνικής σύνδεσης.

Σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας το 2019 (91%). Το 2023 σημειώθηκε αύξηση 2,9 ποσοστιαίων μονάδων στη σταθερή ευρυζωνική σύνδεση στις επιχειρήσεις σε όλες τις χώρες της ΕΕ.

Οι πιο αξιοσημείωτες αυξήσεις σημειώθηκαν στην Ελλάδα (15,8 ποσοστιαίες μονάδες), στη Ρουμανία (15,6 ποσοστιαίες μονάδες) και τη Βουλγαρία (8,7 ποσοστιαίες μονάδες).

Continue Reading

Trending