Social Media
Το ChatGPT γνωρίζει τον Elon Musk καλύτερα απ’ όσο ο Elon Musk γνωρίζει τον εαυτό του
Το ChatGPT γνωρίζει τον Elon Musk καλύτερα από ό,τι ο Elon Musk γνωρίζει τον Elon Musk;
Έτσι φαίνεται.
Ένας χρήστης του Twitter μοιράστηκε πρόσφατα τι συνέβη όταν ζήτησε από το chatbot τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT της OpenAI να συνθέσει ένα tweet που είναι στατιστικά πιο πιθανό να πάρει ένα like ή ένα σχόλιο από τον Elon Musk.
“Ανυπομονώ να δω πώς η @SpaceX θα συνεχίσει να σπρώχνει τα όρια και να επεκτείνει τις γνώσεις μας για το σύμπαν!” απάντησε η ChatGPT. Το chatbot συμπεριέλαβε ένα emoji πυραυλοπλοίου μαζί με τα hashtags “#SpaceX #Mars #Exploration”.
Ο χρήστης του Twitter θεώρησε ότι το ChatGPT το “πέτυχε απόλυτα”. Ο Elon Musk διαφώνησε με αυτή την εκτίμηση.
Δεν πέτυχε το στόχο”, έγραψε ο Musk σε απάντηση στο Twitter. “Μισώ τα hashtags”.
Πρόκειται για μια περίεργη άποψη από τον άνθρωπο που είναι ιδιοκτήτης και διαχειριστής του Twitter, της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που έκανε δημοφιλή τη χρήση των hashtag στο διαδίκτυο. Παρ’ όλα αυτά, είναι η γνώμη του Elon Musk.
Ωστόσο, η γνώμη του Musk για τα hashtags δεν σημαίνει ότι το ChatGPT δεν το πέτυχε στην πραγματικότητα. Το chatbot με τεχνητή νοημοσύνη κλήθηκε να επινοήσει ένα tweet που θα έπαιρνε απάντηση ή like από τον Musk, όχι να επινοήσει ένα tweet που θα άρεσε απαραίτητα στον Elon Musk.
Και, ξαφνικά, εκείνος απάντησε στο tweet.
Για όποιον τον έχει παρακολουθήσει έστω και λίγο στο Twitter, η απάντηση του ChatGPT είναι απολύτως το είδος του tweet που θα τραβούσε την προσοχή του Musk. Είναι ένα tweet που εξυμνεί μια από τις εταιρείες του Musk, με τις οποίες αλληλεπιδρά τακτικά!
Στην πραγματικότητα, δεν χρειάζεται καν να πάει κανείς τόσο πίσω για να δει τον Musk να απαντά σε ένα tweet της SpaceX παρόμοιο με αυτό που σκέφτηκε η ChatGPT.
“Def me”, έγραψε ο Musk στο Twitter στις 20 Μαρτίου, απαντώντας σε μια δημοσίευση σχετική με τη SpaceX από έναν λογαριασμό θαυμαστή της Tesla που ρωτούσε “ποιος είναι έτοιμος για την εκτόξευση του Starship”;
Ο λογαριασμός οπαδού της Tesla συμπεριέλαβε ακόμη και το emoji πυραυλοφόρο και το hashtag #SpaceX!
Και, ξεφυλλίζοντας τα likes του Elon Musk στο Twitter, βρίσκει κανείς τα ίδια αποτελέσματα. Ο Musk έχει κάνει like σε πολλαπλά tweets για τις εταιρείες του, γραμμένα με το ίδιο στυλ όπως αυτό το tweet που δημιουργήθηκε από το ChatGPT. Ορισμένα περιλαμβάνουν επίσης πολλαπλά hashtags.
Ο Elon Musk έχει χάσει συχνά το στόχο του όλα αυτά τα χρόνια, είτε πρόκειται για απίθανες προσδοκίες της SpaceX, είτε για αθετημένες υποσχέσεις της Tesla, είτε, λοιπόν, για όλα τα τρέχοντα γεγονότα στο Twitter. Ο Μασκ έχει την τάση να υπολειτουργεί, να μην λειτουργεί καθόλου ή απλώς να κάνει λάθη.
Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες, η κριτική του Musk στην AI ήταν αρκετά εύστοχη. Ο Musk έχει επισημάνει ότι η ρυθμιστική εποπτεία της τεχνολογίας είναι ελλιπής και έχει δικαίως χτυπήσει το OpenAI για την απομάκρυνση από το αρχικό του ήθος που ήταν περισσότερο ανοιχτού κώδικα.
Αλλά, τώρα, φαίνεται ότι τα χάνει και με την τεχνητή νοημοσύνη.
Social Media
Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του
Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.
Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.
Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».
«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.
Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».
Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.
Πηγή: www.techblog.gr
Social Media
Spotify: Κυκλοφορεί βίντεο σε συνδρομητές Premium σε 11 αγορές
Το Spotify ανακοίνωσε υποστήριξη για μουσικά βίντεο, μια νέα δυνατότητα που η υπηρεσία ροής περιγράφει ως “beta” με περιορισμένο κατάλογο που είναι διαθέσιμος σε 11 αγορές.
Τα μουσικά βίντεο για τα υποστηριζόμενα κομμάτια θα εμφανίζονται στην οθόνη “Παίζει τώρα” για χρήστες Spotify Premium στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, τη Σουηδία, τη Βραζιλία, την Κολομβία, τις Φιλιππίνες, την Ινδονησία και την Κένυα.
Ένα εικονίδιο “Μετάβαση σε βίντεο” εμφανίζεται πάνω από τον τίτλο του τραγουδιού στα υποστηριζόμενα μουσικά κομμάτια. Πατώντας το, ξεκινά το τραγούδι από την αρχή με το συνοδευτικό βίντεο στην προβολή “Παίζει τώρα”, το οποίο μπορεί επίσης να περιστραφεί σε οριζόντιο προσανατολισμό σε iPhone αλλά και Android.
Οι υποστηριζόμενοι καλλιτέχνες περιλαμβάνουν τους Ed Sheeran, Doja Cat, Ice Spice, Aluna και Asake, ενώ τα βίντεο μπορούν επίσης να προβληθούν σε desktop και smart TV. Το Spofity δήλωσε στο TechCrunch ότι ο πλήρης μουσικός του κατάλογος θα περιλαμβάνει εν τέλει «χιλιάδες» τραγούδια.
Μέχρι τώρα, το περιεχόμενο βίντεο στο Spotify περιοριζόταν σε βίντεο podcast και σύντομα επαναλαμβανόμενα μουσικά βίντεο κλιπ κατά την αναπαραγωγή ενός τραγουδιού.
Social Media
WhatsApp: Νέα δυνατότητα σας λέει αν η συνομιλία είναι ασφαλής
Το WhatsApp είναι μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο και ως τέτοια προσπαθεί συνεχώς να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη με τακτικές ενημερώσεις και νέες δυνατότητες. Τώρα, ένα ακόμα χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι στα σκαριά.
Σύμφωνα με το WABetaInfo, την αξιόπιστη πηγή για ενημερώσεις WhatsApp, η εφαρμογή εισάγει μια λειτουργία για να υποδεικνύει κρυπτογραφημένες συνομιλίες από άκρο σε άκρο. Αυτή η νέα δυνατότητα ανακαλύφθηκε στην τελευταία έκδοση beta του WhatsApp για Android 2.24.6.11, η οποία είναι προς το παρόν προσβάσιμη στο Google Play Store.
Σκοπός αυτής της λειτουργίας είναι να σας διευκολύνει να προσδιορίσετε ποιες συνομιλίες είναι κρυπτογραφημένες από άκρο σε άκρο, διασφαλίζοντάς σας ότι οι συνομιλίες σας είναι ασφαλείς.
Στο στιγμιότυπο οθόνης, μπορείτε να παρατηρήσετε μια νέα ετικέτα κάτω από το όνομα επαφής ή ομάδας στις συνομιλίες, επισημαίνοντας την κατάσταση κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι γνωρίζετε πάντα πότε οι συνομιλίες σας είναι κρυπτογραφημένες με ασφάλεια χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο Signal. Είναι μια οπτική ένδειξη ότι τα μηνύματα και οι κλήσεις σας είναι ασφαλείς.
Σύμφωνα με το WABetaInfo, το tag θα είναι ορατό μόνο για μικρό χρονικό διάστημα πριν αντικατασταθεί από την ένδειξη τελευταίας εμφάνισης.
Αυτή η δυνατότητα, η οποία σηματοδοτεί κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο στις συνομιλίες, είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε δοκιμαστές beta που εγκαθιστούν τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις του WhatsApp beta για Android από το Google Play Store. Η διάθεση αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερους χρήστες τις επόμενες εβδομάδες.
-
Creative1 week ago
Γραφιστική: Οι 7 τύποι της Δημιουργικότητας και Επικοινωνίας
-
Tech6 days ago
Νέα iPad έρχονται τέλη Μαρτίου ή τον Απρίλιο
-
Tech1 week ago
Συνδρομητική Τηλεόραση: Netflix vs. Cosmote στο περιεχόμενο
-
Social Media1 week ago
WhatsApp: Νέα δυνατότητα σας λέει αν η συνομιλία είναι ασφαλής
-
Creative6 days ago
Αναβαθμισμένη εικόνα για την Decathlon
-
Social Media5 days ago
Spotify: Κυκλοφορεί βίντεο σε συνδρομητές Premium σε 11 αγορές
-
Tech4 days ago
Google Chrome: Αλλάζει τρόπο ειδοποίησης για επικίνδυνες ιστοσελίδες
-
Tech1 week ago
Πρόστιμο 1,8 δισ. ευρώ στην Apple από την ΕΕ για αντιανταγωνιστική συμπεριφορά έναντι του Spotify