Connect with us

Social Media

Το TikTok εγκαινιάζει το 2023 Holiday Marketing Playbook για να βοηθήσει στο σχεδιασμό καμπάνιας

Published

on

Βρισκόμαστε στα μέσα του έτους, πράγμα που σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σχεδιάζετε τις εορταστικές σας καμπάνιες, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι έχετε όλα τα απαραίτητα για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα των πωλήσεών σας την ερχόμενη περίοδο των εορτών.

Ναι, απέχουν ακόμη έξι μήνες, αλλά η σωστή προετοιμασία είναι το κλειδί, και σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φυτέψετε τους σπόρους τώρα, προκειμένου να αποκομίσετε τα πλήρη οφέλη αργότερα μέσα στο έτος.

Για να σας βοηθήσει σε αυτό, η TikTok δημοσίευσε το εγχειρίδιο μάρκετινγκ για τις διακοπές του 2023, το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για να διασφαλίσετε ότι ο σχεδιασμός σας είναι σωστός και ότι κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες τώρα για να ενισχύσετε την ανταπόκριση.

Ο οδηγός 13 σελίδων περιλαμβάνει μια σειρά από σημειώσεις σχετικά με το TikTok ως πλατφόρμα ανακάλυψης προϊόντων και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει τις αγοραστικές συμπεριφορές. Υπάρχουν επίσης σημειώσεις σχετικά με τα κορυφαία hashtags που πρέπει να χρησιμοποιείτε και τις βασικές τάσεις στην εφαρμογή. Το TikTok παρέχει επίσης μια σειρά από σημειώσεις οδηγού και συμβουλές σχετικά με το πώς να μεγιστοποιήσετε τις προωθητικές ενέργειες των διακοπών σας, συμπεριλαμβανομένων βήμα προς βήμα καταστάσεων όλων των βασικών θεμελίων. Και επικαλύψεις ημερολογίου για το πότε θα πρέπει να θέσετε σε εφαρμογή κάθε τύπο καμπάνιας. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα επισκόπηση αυτού που θα μπορούσε να είναι ένα βασικό κανάλι για το μάρκετινγκ και την προβολή σας φέτος. Το TikTok είναι αναμφισβήτητα η κοινωνική πλατφόρμα με τη μεγαλύτερη επιρροή αυτή τη στιγμή, ιδίως για τα νεότερα ακροατήρια, και ως εκ τούτου, αξίζει να εξετάσετε αν θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε στο πλαίσιο των σχεδίων διακοπών σας και πώς μπορείτε να το κάνετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Και αξίζει να το διαβάσετε έτσι κι αλλιώς, καθώς θα μπορούσε να σας βοηθήσει να σκεφτείτε, όχι μόνο για το ίδιο το TikTok, αλλά και για τα ευρύτερα σχέδια διακοπών σας.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending