Connect with us

Social Media

Το Twitter λέει ότι όλοι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει πλέον να πληρώνουν για επαλήθευση προκειμένου να εκτελούν διαφημίσεις στην εφαρμογή

Published

on

Φαίνεται ότι ο Elon Musk θα προσπαθήσει να ενισχύσει τα έσοδα από τις συνδρομές του Twitter με ωμή βία, με την πλατφόρμα να ενημερώνει τώρα όλους τους διαφημιζόμενους ότι θα πρέπει να εγγραφούν είτε στο Twitter Blue είτε στο Verification for Organizations προκειμένου να συνεχίσουν να προβάλλουν διαφημίσεις στην εφαρμογή.

Στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει τώρα ότι τα brands θα πρέπει να πληρώνουν στο Twitter 8 δολάρια το μήνα για το Blue Tick ή 1.000 δολάρια το μήνα για την προσφορά Verification for Organizations – αν και αυτά που ήδη ξοδεύουν “πάνω από 1.000 δολάρια το μήνα” θα λαμβάνουν σύντομα αυτόματα χρυσά τσεκαρίσματα. Το οποίο μπορεί να μην είναι μια τεράστια επιβολή, από την άποψη του καθαρού κόστους. Η φθηνότερη επιλογή θα ήταν να αγοράσετε μια συνδρομή Twitter Blue για την επωνυμία σας, η οποία θα κοστίσει στην επιχείρησή σας επιπλέον 96 δολάρια ετησίως, και αν σκοπεύετε να προβάλετε διαφημίσεις στο Twitter, αυτό είναι απίθανο να έχει τεράστιο αντίκτυπο στον ετήσιο προϋπολογισμό σας.

Θα αποκτήσετε επίσης ένα επαληθευμένο τικ για το λογαριασμό της επωνυμίας σας, το οποίο θα μπορούσε να προσδώσει στην επωνυμία σας μεγαλύτερη νομιμότητα στην εφαρμογή. Από την άλλη πλευρά, όμως, καθώς ακόμη και διασημότητες προσπαθούν τώρα να απαλλαγούν από τα μπλε τικ τους, λόγω ανησυχιών σχετικά με το αρνητικό στίγμα της πληρωμής γι’ αυτό, το σημάδι ελέγχου δεν φαίνεται να επικοινωνεί το ίδιο επίπεδο κύρους ή εμπιστοσύνης που είχε κάποτε.

Σύμφωνα με το socialmediatoday.com, το Twitter Blue μπορεί επίσης να αγοραστεί από οποιονδήποτε, καθώς δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος άλλος θα μπορούσε επίσης να κατοχυρώσει το εμπορικό σας σήμα και να αποκτήσει επίσης ένα μπλε τικ γι’ αυτό. Για να το καταπολεμήσει αυτό, το Twitter έχει προσθέσει ένα στοιχείο “άμυνας πλαστοπροσωπίας” στο πακέτο επαλήθευσης για οργανισμούς.

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending