Social Media
Η Meta προσθέτει νέα εργαλεία δημιουργίας Lead στο Facebook
Η Meta επιδιώκει να βοηθήσει τα brands να έρθουν σε πιο άμεση επαφή με τους καταναλωτές μέσω του Facebook, με μια σειρά από αναβαθμίσεις της φόρμας δημιουργίας Leads που θα διευκολύνουν τους χρήστες να συνδεθούν με τις επιχειρήσεις μέσω απλοποιημένων, αυτοματοποιημένων εργαλείων και διαδικασιών ανταλλαγής πληροφοριών.
Πρώτα απ’ όλα, η Meta προσθέτει έναν νέο τρόπο για τη χρήση εκπτωτικών κωδικών in-stream, με μια νέα διαδικασία που θα εφαρμόζει αυτόματα έναν διαφημιζόμενο κωδικό στη ροή πληρωμής. Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να διεκδικούν μια διαφημιζόμενη προσφορά in-stream, με τον σχετικό κωδικό έκπτωσης να εφαρμόζεται αυτόματα όταν πηγαίνετε στο check out. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα και ως επιπλέον ευκαιρία προώθησης για τις επιχειρήσεις, εάν ένας χρήστης προχωρήσει στη διαδικασία πληρωμής, αλλά δεν ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς, θα λάβει άλλη μια ειδοποίηση στο Facebook πριν από τη λήξη της προσφοράς.
Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να ενθαρρυνθεί περισσότερη δραστηριότητα άμεσων πωλήσεων στην εφαρμογή, δίνοντας παράλληλα στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες να αξιοποιήσουν τις προσφορές για τις οποίες έχουν δείξει ενδιαφέρον.
Η Meta ενημερώνει επίσης τις διαφημίσεις Lead Ads, με μια νέα, δυναμική ροή ερωτήσεων, η οποία θα ενημερώνεται αυτόματα με βάση τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται οι χρήστες.
Social Media
Threads: Θα μπορείς να κάνεις cross-post φωτογραφίες από το Instagram
H Μeta προσπαθεί να αυξήσει το loyalty στα Threads χρησιμοποιώντας το Instagram, καθώς δοκιμάζει τη δυνατότητα να κάνεις cross-post φωτογραφίες.
Πιο συγκεκριμένα, θέλει να επιτρέψει στο χρήστη να δημοσιεύει τη φωτογραφία που ανεβάζει στο Instagram και στα Threads.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό θα είναι προαιρετικό, αν και οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να κοινοποιούνται αυτόματα όλες οι νέες αναρτήσεις φωτογραφιών και στον λογαριασμό τους στα Threads.
Η Meta δοκιμάζει μια σειρά από λειτουργίες για να ενισχύσει την ανάπτυξη των Threads, το οποίο αυτή τη στιγμή έχει 150 εκατομμύρια χρήστες. Η εταιρεία έχει επίσης πειραματιστεί με το cross-post από το Facebook στα Threads και προωθεί αναρτήσεις Threads απευθείας στις ροές Facebook και Instagram, ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
Aκόμα, η Meta προσφέρει μπόνους σε δημιουργούς με αντάλλαγμα αναρτήσεις υψηλής απόδοσης στα Threads, προκείμενου να τους κάνει πιο ενεργούς στην πλατφόρμα.
Πηγή: www.techblog.gr
Social Media
TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο
Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.
Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.
Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».
Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».
Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.
Πηγή: www.techblog.gr
Social Media
WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης
Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.
Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.
Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.
Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.
Πηγή: www.techblog.gr
-
Creative6 days ago
Κανόνες Που Κάνουν το Σχέδιο σας να Ξεχωρίσει
-
Tech6 days ago
Η Apple θα ενισχύει τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης με διακομιστές M2 Ultra
-
Creative6 days ago
Οι Επιπτώσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Γραφική Σχεδίαση
-
Creative5 days ago
Αναδεικνύοντας την Παρουσία σας στα Social Media
-
Creative4 days ago
Λεξικό Σχεδιασμού: Όροι και Ορισμοί Χρώματος
-
Creative3 days ago
Γιατί η Γραφιστική Είναι το Πιο Σημαντικό Κομμάτι του Marketing
-
Creative4 days ago
Η Σημασία του Καλού Σχεδιασμού στον Ψηφιακό Κόσμο
-
Creative2 days ago
Ο Κρυφός Ρόλος του Graphic Design στην Καθημερινή Ζωή