Connect with us

Viral

Kaspersky: Το 71% των gamers αγοράζει φανατικά σε περιόδους μεγάλων εκπτώσεων

Published

on

Οι gamers είναι φανατικοί καταναλωτές σε περιόδους εκπτώσεων, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Kaspersky. Η έρευνα δείχνει ότι το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα από τη λίστα αγορών του κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων και το 74% θεωρεί ότι αυτές οι εκπτώσεις αποτελούν σημαντική ευκαιρία. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο αφοσιωμένοι gamers περιμένουν τις μεγάλες εκπτώσεις, ακόμη και για βασικές αγορές. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) πραγματοποιούν και αυθόρμητες αγορές καθώς δεν μπορούν να αντισταθούν στην αγορά κάποιου προϊόντος ακόμα κι αν δεν το σχεδίαζαν αρχικά.

Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών πρόκειται να αναπτυχθεί εντυπωσιακά τα επόμενα χρόνια, με προσδοκίες για ισχυρό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 9,3% μεταξύ 2023 και 2028. Αυτή η προβλεπόμενη επέκταση υπογραμμίζει τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας σε ολόκληρο τον κόσμο. Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν 390 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028. Η μελέτη της Kaspersky δείχνει επίσης ότι οι gamers είναι εξίσου παθιασμένοι με τις αγορές όσο και όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι λάτρεις των παιχνιδιών δεν θα χάσουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τον σχετικό εξοπλισμό τους κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτώσεων. Αφού προετοιμάσουν τις λίστες επιθυμιών τους εκ των προτέρων, το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Πολλοί από αυτούς κάνουν ό,τι μπορούν για να μην χάσουν τις ευκαιρίες: το 65% ορίζει ειδοποιήσεις για την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως παιχνίδια, αναβαθμίσεις ή εξοπλισμό, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις αγορές.

Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία περιόδων εκπτώσεων όπως η Black Friday και η Cyber Monday για τους λάτρεις του gaming, με το 74% να αξιολογεί αυτές τις εκπτώσεις ως πολύ ή και εξαιρετικά σημαντικές για την απόκτηση παιχνιδιών, αναβαθμίσεων και εξοπλισμού. Ενώ το 31% των gamers, ιδιαίτερα εκείνοι που παίζουν 21 ώρες ή περισσότερες την εβδομάδα, τείνει να αγοράζει προϊόντα μόλις γίνουν διαθέσιμα, ένα σημαντικό 69% στρατηγικά περιμένει αυτές τις μεγάλες ημέρες εκπτώσεων για να κάνει βασικές αγορές.

Είναι ενδιαφέρον ότι η ελκυστικότητα των εκπτώσεων συχνά οδηγεί σε μη προγραμματισμένες αγορές. Ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή, το 53% των gamers αγοράζει κάτι για τα συστήματά του. Ακόμη και με προσεκτικό προγραμματισμό των δαπανών, οι περισσότεροι gamers δεν μπορούν να αντισταθούν σε μια επιπλέον αγορά πάνω στη γενικότερη βιασύνη τους.

Για να αποκτήσουν τον τέλειο εξοπλισμό, οι gamers είναι ανοιχτοί στη χρήση διαφορετικών μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων και των κρυπτονομισμάτων. Ένα αξιοσημείωτο 57% των gamers αισθάνεται άνετα χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα για online αγορές και το 56% για συναλλαγές σε φυσικά καταστήματα. Μεταξύ των αφοσιωμένων gamers (αυτοί που παίζουν πάνω από 21 ώρες την εβδομάδα), αυτή η προτίμηση για συναλλαγές με ψηφιακά νομίσματα εκτινάσσεται στα δύο τρίτα.

«Για να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αυτό που αγαπούν χωρίς να χάνουν προσωπικά δεδομένα ή χρήματα, βελτιώνουμε συνεχώς τις ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας μας. Για παράδειγμα, το Kaspersky Premium παρέχει online πληρωμές και προστασία ταυτότητας, έλεγχο διαρροών δεδομένων και ένα εξαιρετικά γρήγορο και αξιόπιστο VPN – ένας συνδυασμός για να νικήσει τους κυβερνοεγκληματίες στην πραγματική ζωή και να διευκολύνει τους gamers ώστε να έχουν τη βέλτιστη εμπειρία παιχνιδιού και αγορών», σχολιάζει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing στην Kaspersky.

Πηγή:

Tech

ChatGPT: Η OpenAI ετοιμάζεται να ενσωματώσει λειτουργία αναζήτησης στο chatbot

Published

on

H OpenAI φέρεται να ετοιμάζει μια λειτουργία αναζήτησης για το ChatGPT που θα μπορούσε να μετατρέψει το chatbot σε μια ουσιαστική εναλλακτική λύση στο Google Search.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία αναπτύσσει αυτήν τη στιγμή τη δυνατότητα, η οποία μπορεί να ψάξει στον ιστό για απαντήσεις στα ερωτήματά σας και να σας παρουσιάσει τα αποτελέσματα με παραπομπές στις πηγές τους. Το ChatGPT θα μπορούσε να λάβει πληροφορίες από τη Wikipedia ή από blog posts, για παράδειγμα, και να συνδέσει τις αρχικές τους σελίδες όταν του κάνετε μια σχετική ερώτηση.

Το Bloomberg επισημαίνει ότι σε μια έκδοση της πειραματικής λειτουργίας αναζήτησης, το ChatGPT μπορεί να σας εμφανίσει εικόνες μαζί με γραπτές απαντήσεις όποτε είναι σχετικές. Για παράδειγμα, εάν το chatbot θεωρεί ότι οι εικονογραφημένες οδηγίες ή τα διαγράμματα είναι χρήσιμα για μια έρευνα, όπως “πώς να αλλάξετε ένα πόμολο πόρτας” ή “πώς να καθαρίσετε ένα AC τύπου split”, τότε θα μπορούσε να τα συμπεριλάβει στις απαντήσεις του.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το ChatGPT μπορεί ήδη να κάνει αναζητήσεις για πελάτες με συνδρομή επί πληρωμή, αλλά είναι πιθανό να δώσει λανθασμένες απαντήσεις ή απαντήσεις με εσφαλμένες αναφορές.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο χρήστης DataChaz στο X, ανέφερε ότι η OpenAI είχε δημιουργήσει έναν νέο υποτομέα με τη διεύθυνση search.chatgpt.com, ωστόσο αυτή πλέον δεν μπορεί να βρεθεί.

Αν και το εγχείρημα δεν έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, μοιάζει το επόμενο λογικό βήμα προκειμένου να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστικό το ChatGPT, απέναντι σε αντιπάλους όπως η Google αλλά και η Perplexity, μια startup αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, χάρη στη μηχανή αναζήτησής της με τεχνητή νοημοσύνη που χρησιμοποιεί το Rabbit για να απαντήσει σε ερωτήματα που γίνονται μέσω της συσκευής R1.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Viral

Επιστήμονες δημιούργησαν διαμάντια μέσα σε 150 λεπτά

Published

on

Στη φύση χρειάζονται δισεκατομμύρια χρόνια για να δημιουργηθούν

Τα φυσικά διαμάντια σχηματίζονται στην πάροδο δισεκατομμυρίων ετών, υπό συνθήκες ακραίας πίεσης και θερμοκρασίας. Οι συνθετικές μορφές τους παράγονται πολύ πιο γρήγορα, αλλά μέχρι σήμερα χρειάζονταν και αυτά αρκετές εβδομάδες.

Τώρα, μία νέα μέθοδος που ανέπτυξαν επιστήμονες του Institute of Basic Science στη Νότια Κορέα, τους επέτρεψε να δημιουργήσουν τεχνητά διαμάντια μέσα σε λίγα λεπτά. Το εντυπωσιακό είναι πως η μέθοδος δεν απαιτεί πίεση και λειτουργεί με ατμοσφαιρική πίεση (1atm). Ωστόσο απαιτούνται υψηλές θερμοκρασίες που φτάνουν τους 1.025 βαθμούς Κελσίου.

Οι ερευνητές το πέτυχαν αυτό χρησιμοποιώντας ένα μίγμα υγρών μετάλλων που περιείχε γάλλιο, σίδηρο, νικέλιο και πυρίτιο. Ένα σύστημα κενού θέρμαινε ταχύτατα και έπειτα ψύχραινε το μέταλλο, τη στιγμή που είχε εκτεθεί σε ένα συνδυασμό μεθανίου και υδρογόνου. Μετά από 15 λεπτά, μικρά κομμάτια κρυστάλλων διαμαντιού εξάγονταν από το υγρό μέταλλο, ενώ μία έκθεση 2.5 ωρών παρήγαγε ένα συνεχόμενο φιλμ διαμαντιού.

Η έρευνα πάνω σε αυτή τη διεργασία βρίσκεται ακόμα σε εμβρυακό στάδιο και υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτιστοποίησης, προσφέροντας τεχνητά διαμάντια πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο Nature.

Πηγή: www.unboxholics.com

Continue Reading

Tech

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια τα iPad θα αποκτήσουν Αριθμομηχανή

Published

on

Η Apple, 14 χρόνια μετά από την κυκλοφορία του iPad, σχεδιάζει επιτέλους μια εφαρμογή Αριθμομηχανής για το tablet με το iPadOS 18.

Το iPadOS 18 θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανής για όλα τα μοντέλα iPad που είναι συμβατά με την ενημέρωση λογισμικού, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών της Apple WWDC στις 10 Ιουνίου.

Το AppleInsider την περασμένη εβδομάδα ανέφερε ότι το macOS 15 θα διαθέτει μια ανανεωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανή με παράθυρο με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους, ενσωμάτωση με την εφαρμογή Notes, μια πλαϊνή γραμμή που παραθέτει τους πρόσφατους υπολογισμούς και πολλά άλλα. Πιθανότατα αυτή η ενημερωμένη εφαρμογή Mac να βασίζεται στη νέα εφαρμογή iPad.

Η έλλειψη επίσημης εφαρμογής Αριθμομηχανής στο iPad αποτελεί ανέκδοτο μεταξύ των χρηστών δεδομένου ότι είναι ένα τόσο βασικό εργαλείο. Στο μεταξύ, οι χρήστες iPad πρέπει να βασίζονται σε εφαρμογές αριθμομηχανής τρίτων στο App Store, όπως το PCalc και το Calcbot.

Τον Ιούνιο του 2020, ο επικεφαλής μηχανικής λογισμικού της Apple Craig Federighi δήλωσε ότι η εταιρεία απλώς «δεν είχε καταφέρει να κυκλοφορήσει μια «εξαιρετική» εφαρμογή αριθμομηχανής για το iPad. «Μπορεί να έρθει εκείνη η μέρα», πρόσθεσε.

Η πρώτη beta του iPadOS 18 αναμένεται να κυκλοφορήσει αμέσως μετά την κεντρική ομιλία του WWDC και η ενημέρωση αναμένεται να γίνει διαθέσιμη ευρέως τον Σεπτέμβριο.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending