Connect with us

Tech

Κίνα: Ρεκόρ για τον πληθυσμό των gamers – Έφτασαν τα 668 εκατ. άτομα

Published

on

Στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών έφτασε στην Κίνα ο πληθυσμός των gamers, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε την Πέμπτη η βιομηχανική ένωση gaming της χώρας, CGIGC, κατά τη διάρκεια συνεδρίου στη Σιγκαπούρη.

Σύμφωνα με αυτά, ο πληθυσμός των gamers στην Κίνα στο τέλος του Ιουνίου έφτασε στο ρεκόρ των 668 εκατομμυρίων. Πρόκειται περίπου για το 50% του συνολικού πληθυσμου της χώρας.

Παράλληλα, η CGIGC ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις της εγχώριας αγοράς γαμινγ έφτασαν τα 144,263 δισ. γoυάν (20,23 δισ. δολάρια) για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

«Στο πλαίσιο της υποτονικής παγκόσμιας αγοράς τυχερών παιχνιδιών, η βιομηχανία gaming της Κίνας βγαίνει σταδιακά από την κοιλιά και παρουσιάζει ανοδική τάση», δήλωσε στο συνέδριο ο Ζανγκ Γιχούν, διευθυντής της CGIGC.

«Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του δεύτερου εξαμήνου του έτους, πρέπει ακόμη να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη του κλάδου» συμπλήρωσε ο Ζανγκ.

Οι απώλειες των εσόδων λόγω των ελέγχων

Όπως αναφέρει το Reuters, o πληθυσμός των της Κίνας συρρικνώθηκε για πρώτη φορά πέρυσι εν μέσω μιας σαρωτικής, πολύμηνης κυβερνητικής καταστολής της βιομηχανίας λόγω ανησυχιών για τον εθισμό στα παιχνίδια.

Οι αρχές σταμάτησαν να εγκρίνουν νέα παιχνίδια για σχεδόν οκτώ μήνες μεταξύ 2021 και 2022 στο πλαίσιο των ελέγχων, αλλά έκτοτε έχουν χαλαρώσει τους κανονισμούς.

Η πολιτική του Πεκίνου εξαφάνισε σημαντικά έσοδα και αγοραία αξία για πολλούς εγχώριους γίγαντες τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Tencent και NetEase.

Σημειώνεται πως τα έσοδα του κλάδου gaming στην Κίνα δεν έχουν επιστρέψει ακόμα στα επίπεδα που ήταν προ των ελέγχων του Πεκίνου. Τα έσοδα από πωλήσεις έφταναν τα150,4 δισ. γουάν στο α’ εξάμηνο του 2021.

Πηγή: www.insider.gr

Tech

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια τα iPad θα αποκτήσουν Αριθμομηχανή

Published

on

Η Apple, 14 χρόνια μετά από την κυκλοφορία του iPad, σχεδιάζει επιτέλους μια εφαρμογή Αριθμομηχανής για το tablet με το iPadOS 18.

Το iPadOS 18 θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανής για όλα τα μοντέλα iPad που είναι συμβατά με την ενημέρωση λογισμικού, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών της Apple WWDC στις 10 Ιουνίου.

Το AppleInsider την περασμένη εβδομάδα ανέφερε ότι το macOS 15 θα διαθέτει μια ανανεωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανή με παράθυρο με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους, ενσωμάτωση με την εφαρμογή Notes, μια πλαϊνή γραμμή που παραθέτει τους πρόσφατους υπολογισμούς και πολλά άλλα. Πιθανότατα αυτή η ενημερωμένη εφαρμογή Mac να βασίζεται στη νέα εφαρμογή iPad.

Η έλλειψη επίσημης εφαρμογής Αριθμομηχανής στο iPad αποτελεί ανέκδοτο μεταξύ των χρηστών δεδομένου ότι είναι ένα τόσο βασικό εργαλείο. Στο μεταξύ, οι χρήστες iPad πρέπει να βασίζονται σε εφαρμογές αριθμομηχανής τρίτων στο App Store, όπως το PCalc και το Calcbot.

Τον Ιούνιο του 2020, ο επικεφαλής μηχανικής λογισμικού της Apple Craig Federighi δήλωσε ότι η εταιρεία απλώς «δεν είχε καταφέρει να κυκλοφορήσει μια «εξαιρετική» εφαρμογή αριθμομηχανής για το iPad. «Μπορεί να έρθει εκείνη η μέρα», πρόσθεσε.

Η πρώτη beta του iPadOS 18 αναμένεται να κυκλοφορήσει αμέσως μετά την κεντρική ομιλία του WWDC και η ενημέρωση αναμένεται να γίνει διαθέσιμη ευρέως τον Σεπτέμβριο.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Tech

TikTok: Ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί το Instagram με την εφαρμογή Notes για φωτογραφίες

Published

on

To ΤikTok ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Instagram με μια νέα εφαρμογή για φωτογραφίες που, όπως διέρρευσε, θα λέγεται Notes.

Η εταιρεία είπε ότι εργάζεται σε έναν «αφιερωμένο χώρο» για εικόνες και κείμενο και ορισμένοι χρήστες έχουν λάβει ειδοποιήσεις ότι οι αναρτήσεις φωτογραφιών τους θα κοινοποιηθούν σε μια νέα εφαρμογή “TikTok Notes”, εκτός εάν εξαιρεθούν.

Αυτά ουσιαστικά είναι τα αντίποινα από πλευράς TikTok, καθώς το Instagram είχε μιμηθεί πρώτα τη δική του εφαρμογή εισάγοντας τα Reels.

«Το φαινόμενο της αντιγραφής κυριαρχεί στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», είπε στο BBC ο Μάικ Προυλξ, διευθυντής ερευνών στην εταιρεία ανάλυσης Forrester. Όταν γίνει καλά, οι λειτουργίες copycat «αποδίδουν», πρόσθεσε, δίνοντας το παράδειγμα του Instagram που αντέγραψε το Snapchat με τη λειτουργία «Stories».

Ωστόσο, επεσήμανε ότι μια παρόμοια κίνηση από το Twitter κατέληξε σε αποτυχία, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση επιτυχίας.

Η TikTok λέει ότι δεν έχει οριστικοποιήσει τη σχεδίαση της εφαρμογής Notes, ούτε έχει επιβεβαιώσει μια ημερομηνία κυκλοφορίας.

Ωστόσο, οι ειδοποιήσεις που έλαβαν ορισμένοι χρήστες υποδηλώνουν ότι η εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν ή να μοιράζονται αναρτήσεις φωτογραφιών – οι οποίες είναι επί του παρόντος μια λειτουργία της εφαρμογής TikTok και επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν μια σειρά εικόνων με ήχους και φίλτρα.

Έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία, με την ψήφιση νομοθεσίας των ΗΠΑ που θα μπορούσε να απαγορεύσει το TikTok, εκτός εάν ο Κινέζος ιδιοκτήτης του το πουλήσει εντός έξι μηνών από την ψήφιση του νόμου.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Tech

Elon Musk: Η AI θα γίνει πιο έξυπνη από τον εξυπνότερο άνθρωπο το 2025

Published

on

Μιλώντας σε μία συνέντευξη στο X Spaces, ο Elon Musk προέβλεψε πως η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης θα οδηγήσει σε μία AI η οποία θα είναι εξυπνότερη από τον εξυπνότερο άνθρωπο στον κόσμο, μέχρι το 2025 ή το αργότερο μέχρι το 2026.

Αν ορίσεις την AGI (γενική τεχνητή νοημοσύνη) ως εξυπνότερη από τον εξυπνότερο άνθρωπο, τότε πιστεύω πως θα έρθει του χρόνου ή μέσα σε δύο χρόνια. Η AI είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τεχνολογία κάθε είδους που έχω δει…και έχω δει αρκετή τεχνολογία. Το AI hardware και οι υπολογιστές που έρχονται online και είναι αποκλειστικά για AI χρήση, αυξάνονται εκθετικά κατά 10 φορές κάθε χρόνο, αν όχι κάθε 6-9 μήνες. Πολλές, πολλές καινοτομίες στο software λαμβάνουν χώρα επίσης. Πιστεύω πως θα έχουμε AI εξυπνότερη από κάθε άνθρωπο μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Το διάγραμμα ανάπτυξης των υπολογισμών της AI τα λέει όλα.

Ο Musk παραδέχτηκε πως η έλλειψη σε ανεπτυγμένα chips εμποδίζει την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Ο Grok 2 εκπαιδεύεται με 20.000 Nvidia H100 GPUs, ενώ το τρίτο μοντέλο θα χρειαστεί 100.000 από αυτά τα chips. Ακόμα όμως κι αν λυθεί το πρόβλημα της διαθεσιμότητας των chips, η παροχή ηλεκτρισμού θα είναι το επόμενο εμπόδιο τα επόμενα δύο χρόνια.

Πηγή: www.unboxholics.com

Continue Reading

Trending