Connect with us

Viral

Kaspersky: Το 71% των gamers αγοράζει φανατικά σε περιόδους μεγάλων εκπτώσεων

Published

on

Οι gamers είναι φανατικοί καταναλωτές σε περιόδους εκπτώσεων, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Kaspersky. Η έρευνα δείχνει ότι το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα από τη λίστα αγορών του κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων και το 74% θεωρεί ότι αυτές οι εκπτώσεις αποτελούν σημαντική ευκαιρία. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο αφοσιωμένοι gamers περιμένουν τις μεγάλες εκπτώσεις, ακόμη και για βασικές αγορές. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) πραγματοποιούν και αυθόρμητες αγορές καθώς δεν μπορούν να αντισταθούν στην αγορά κάποιου προϊόντος ακόμα κι αν δεν το σχεδίαζαν αρχικά.

Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών πρόκειται να αναπτυχθεί εντυπωσιακά τα επόμενα χρόνια, με προσδοκίες για ισχυρό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 9,3% μεταξύ 2023 και 2028. Αυτή η προβλεπόμενη επέκταση υπογραμμίζει τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας σε ολόκληρο τον κόσμο. Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν 390 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028. Η μελέτη της Kaspersky δείχνει επίσης ότι οι gamers είναι εξίσου παθιασμένοι με τις αγορές όσο και όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι λάτρεις των παιχνιδιών δεν θα χάσουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τον σχετικό εξοπλισμό τους κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτώσεων. Αφού προετοιμάσουν τις λίστες επιθυμιών τους εκ των προτέρων, το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Πολλοί από αυτούς κάνουν ό,τι μπορούν για να μην χάσουν τις ευκαιρίες: το 65% ορίζει ειδοποιήσεις για την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως παιχνίδια, αναβαθμίσεις ή εξοπλισμό, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις αγορές.

Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία περιόδων εκπτώσεων όπως η Black Friday και η Cyber Monday για τους λάτρεις του gaming, με το 74% να αξιολογεί αυτές τις εκπτώσεις ως πολύ ή και εξαιρετικά σημαντικές για την απόκτηση παιχνιδιών, αναβαθμίσεων και εξοπλισμού. Ενώ το 31% των gamers, ιδιαίτερα εκείνοι που παίζουν 21 ώρες ή περισσότερες την εβδομάδα, τείνει να αγοράζει προϊόντα μόλις γίνουν διαθέσιμα, ένα σημαντικό 69% στρατηγικά περιμένει αυτές τις μεγάλες ημέρες εκπτώσεων για να κάνει βασικές αγορές.

Είναι ενδιαφέρον ότι η ελκυστικότητα των εκπτώσεων συχνά οδηγεί σε μη προγραμματισμένες αγορές. Ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή, το 53% των gamers αγοράζει κάτι για τα συστήματά του. Ακόμη και με προσεκτικό προγραμματισμό των δαπανών, οι περισσότεροι gamers δεν μπορούν να αντισταθούν σε μια επιπλέον αγορά πάνω στη γενικότερη βιασύνη τους.

Για να αποκτήσουν τον τέλειο εξοπλισμό, οι gamers είναι ανοιχτοί στη χρήση διαφορετικών μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων και των κρυπτονομισμάτων. Ένα αξιοσημείωτο 57% των gamers αισθάνεται άνετα χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα για online αγορές και το 56% για συναλλαγές σε φυσικά καταστήματα. Μεταξύ των αφοσιωμένων gamers (αυτοί που παίζουν πάνω από 21 ώρες την εβδομάδα), αυτή η προτίμηση για συναλλαγές με ψηφιακά νομίσματα εκτινάσσεται στα δύο τρίτα.

«Για να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αυτό που αγαπούν χωρίς να χάνουν προσωπικά δεδομένα ή χρήματα, βελτιώνουμε συνεχώς τις ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας μας. Για παράδειγμα, το Kaspersky Premium παρέχει online πληρωμές και προστασία ταυτότητας, έλεγχο διαρροών δεδομένων και ένα εξαιρετικά γρήγορο και αξιόπιστο VPN – ένας συνδυασμός για να νικήσει τους κυβερνοεγκληματίες στην πραγματική ζωή και να διευκολύνει τους gamers ώστε να έχουν τη βέλτιστη εμπειρία παιχνιδιού και αγορών», σχολιάζει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing στην Kaspersky.

Πηγή:

Tech

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια τα iPad θα αποκτήσουν Αριθμομηχανή

Published

on

Η Apple, 14 χρόνια μετά από την κυκλοφορία του iPad, σχεδιάζει επιτέλους μια εφαρμογή Αριθμομηχανής για το tablet με το iPadOS 18.

Το iPadOS 18 θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανής για όλα τα μοντέλα iPad που είναι συμβατά με την ενημέρωση λογισμικού, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών της Apple WWDC στις 10 Ιουνίου.

Το AppleInsider την περασμένη εβδομάδα ανέφερε ότι το macOS 15 θα διαθέτει μια ανανεωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανή με παράθυρο με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους, ενσωμάτωση με την εφαρμογή Notes, μια πλαϊνή γραμμή που παραθέτει τους πρόσφατους υπολογισμούς και πολλά άλλα. Πιθανότατα αυτή η ενημερωμένη εφαρμογή Mac να βασίζεται στη νέα εφαρμογή iPad.

Η έλλειψη επίσημης εφαρμογής Αριθμομηχανής στο iPad αποτελεί ανέκδοτο μεταξύ των χρηστών δεδομένου ότι είναι ένα τόσο βασικό εργαλείο. Στο μεταξύ, οι χρήστες iPad πρέπει να βασίζονται σε εφαρμογές αριθμομηχανής τρίτων στο App Store, όπως το PCalc και το Calcbot.

Τον Ιούνιο του 2020, ο επικεφαλής μηχανικής λογισμικού της Apple Craig Federighi δήλωσε ότι η εταιρεία απλώς «δεν είχε καταφέρει να κυκλοφορήσει μια «εξαιρετική» εφαρμογή αριθμομηχανής για το iPad. «Μπορεί να έρθει εκείνη η μέρα», πρόσθεσε.

Η πρώτη beta του iPadOS 18 αναμένεται να κυκλοφορήσει αμέσως μετά την κεντρική ομιλία του WWDC και η ενημέρωση αναμένεται να γίνει διαθέσιμη ευρέως τον Σεπτέμβριο.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Tech

TikTok: Ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί το Instagram με την εφαρμογή Notes για φωτογραφίες

Published

on

To ΤikTok ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Instagram με μια νέα εφαρμογή για φωτογραφίες που, όπως διέρρευσε, θα λέγεται Notes.

Η εταιρεία είπε ότι εργάζεται σε έναν «αφιερωμένο χώρο» για εικόνες και κείμενο και ορισμένοι χρήστες έχουν λάβει ειδοποιήσεις ότι οι αναρτήσεις φωτογραφιών τους θα κοινοποιηθούν σε μια νέα εφαρμογή “TikTok Notes”, εκτός εάν εξαιρεθούν.

Αυτά ουσιαστικά είναι τα αντίποινα από πλευράς TikTok, καθώς το Instagram είχε μιμηθεί πρώτα τη δική του εφαρμογή εισάγοντας τα Reels.

«Το φαινόμενο της αντιγραφής κυριαρχεί στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», είπε στο BBC ο Μάικ Προυλξ, διευθυντής ερευνών στην εταιρεία ανάλυσης Forrester. Όταν γίνει καλά, οι λειτουργίες copycat «αποδίδουν», πρόσθεσε, δίνοντας το παράδειγμα του Instagram που αντέγραψε το Snapchat με τη λειτουργία «Stories».

Ωστόσο, επεσήμανε ότι μια παρόμοια κίνηση από το Twitter κατέληξε σε αποτυχία, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση επιτυχίας.

Η TikTok λέει ότι δεν έχει οριστικοποιήσει τη σχεδίαση της εφαρμογής Notes, ούτε έχει επιβεβαιώσει μια ημερομηνία κυκλοφορίας.

Ωστόσο, οι ειδοποιήσεις που έλαβαν ορισμένοι χρήστες υποδηλώνουν ότι η εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν ή να μοιράζονται αναρτήσεις φωτογραφιών – οι οποίες είναι επί του παρόντος μια λειτουργία της εφαρμογής TikTok και επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν μια σειρά εικόνων με ήχους και φίλτρα.

Έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία, με την ψήφιση νομοθεσίας των ΗΠΑ που θα μπορούσε να απαγορεύσει το TikTok, εκτός εάν ο Κινέζος ιδιοκτήτης του το πουλήσει εντός έξι μηνών από την ψήφιση του νόμου.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending