ADS
Η Meta αναφέρει ότι τα αυτοματοποιημένα εργαλεία στόχευσης διαφημίσεων οδήγησαν σε αύξηση του ROAS κατά 32%
Η Meta έχει παράσχει ορισμένα νέα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών Advantage+ AI-guided, οι οποίες αποτέλεσαν μεγαλύτερη εστίαση για την εφαρμογή μετά την ενημέρωση iOS 14 της Apple.
Με τη Meta να έχει λιγότερες πληροφορίες για τους χρήστες, επέστρεψε τις προσπάθειές της στη μηχανική μάθηση, και την οικοδόμηση αποτελεσματικότερων συστημάτων στόχευσης με βάση τη συστηματική νοημοσύνη. Αυτό έχει δει πολλούς διαφημιστές επιδόσεων να επαινούν τα αποτελέσματα των καμπανιών Advantage+ – και σύμφωνα με τη Meta, οδηγούν πράγματι σε καλύτερες επιδόσεις.
“Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, οι διαφημιζόμενοι είδαν πάνω από 20% περισσότερες μετατροπές σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ μάλιστα πρόσφατες δοκιμές διαπίστωσαν ότι οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν καμπάνιες αγορών Advantage+ βλέπουν αύξηση 32% στην απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης”.
Σύμφωνα με το socialmediatoday.com, το ρεύμα έχει αλλάξει από αυτή την άποψη, με όλο και περισσότερους μεγάλους διαφημιστές να σημειώνουν ότι η στόχευση Advantage+ – η οποία ουσιαστικά αυτοματοποιεί την όλη διαδικασία – παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα.
“Με τις καμπάνιες αγορών Advantage+, ο διαφημιζόμενος χρειάζεται απλώς να ορίσει τον επιχειρηματικό του στόχο, τη χώρα-στόχο, το δημιουργικό της διαφήμισης και τον προϋπολογισμό. Στη συνέχεια, τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης μας κάνουν τα υπόλοιπα: βελτιστοποίηση για να βρουν το σωστό άτομο, με το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή”.
Ωστόσο, είναι αδύνατο να πούμε αν οι καμπάνιες Advantage+ θα λειτουργήσουν για όλα τα brands και πάντα θα υπάρχουν διαφημιζόμενοι που χρειάζονται αυτόν τον επιπλέον έλεγχο για να διασφαλίσουν ότι η διαφημιστική τους δαπάνη πηγαίνει εκεί που θέλουν. Ίσως όμως αξίζει να πειραματιστείτε – η διαδικασία είναι απλή και θα μπορούσε να σας επιτρέψει να εστιάσετε το χρόνο και την προσπάθειά σας σε άλλα πράγματα, σε αντίθεση με την παρακολούθηση της καθημερινής διαφημιστικής σας δαπάνης και τη βελτίωση του δημιουργικού σας.
-
Politics24 hours ago
Αναντικατάστατος στην επικοινωνία ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, όπως τον σκιαγραφεί η “Καθημερινή της Κυριακής”
-
Creative1 week ago
Η Σχέση της Γραφικής Σχεδίασης με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ
-
Creative1 day ago
Η Σημασία της Γραφικής Σύνθεσης στον Σχεδιασμό
-
Creative2 hours ago
Η Σημασία του Πλέγματος στη Γραφιστική
-
Social Media2 hours ago
Threads: Θα μπορείς να κάνεις cross-post φωτογραφίες από το Instagram