Connect with us

Viral

Meta: Αλλαγές στα shops – Kαταργήθηκαν στην Ελλάδα

Published

on

Facebook Shops: Νέα υπηρεσία για πωλήσεις από μικρές επιχειρήσεις

Εδώ και αρκετό καιρό η Meta έχει ανακοινώσει ορισμένες αλλαγές αναφορικά με την υποστήριξη των Shops και έφτασε η στιγμή που πραγματοποιούνται.

Τι αλλάζει και τι ισχύει για την Ελλάδα;

Από αρχές Αυγούστου:
Οι επιχειρήσεις με shops που βρίσκονται σε 11 χώρες (Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ουκρανία) θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κανονικά τα shops στο Facebook και το Instagram μέχρι νεωτέρας.
Για τις επιχειρήσεις με shops σε όλη την υπόλοιπη ΕΜΕΑ, στην οποία μέσα είναι και η Ελλάδα:
• Δεν θα μπορούν πλέον να φιλοξενούν ένα κατάστημα στη σελίδα τους στο Facebook ή στο Instagram, εκτός εάν το κατάστημα έχει ενεργοποιημένο το Checkout με το Facebook ή το Instagram στις ΗΠΑ.
• Δεν θα είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες όπως tag προϊόντων σε αναρτήσεις και ιστορίες, αλλά και της δημιουργίας νέων και προσαρμοσμένων κοινών από άτομα που επισκέφθηκαν ένα κατάστημα.
• Στο Instagram, οι διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων θα συνεχίσουν για τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες
• Η τοποθεσία ενός συγκεκριμένου καταστήματος θα καθορίζεται από την τοποθεσία του χρήστη που δημιούργησε τον λογαριασμό (εάν δημιουργήθηκε μετά την 1η Απριλίου 2023) ή από την τοποθεσία των περιουσιακών στοιχείων (εάν δημιουργήθηκε πριν από την 1η Απριλίου 2023).

Στο πλαίσιο αυτής της εμπειρίας, οι επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση σε μια βελτιωμένη εκδοχή με νέα εργαλεία.
Έτσι, σε όλες τις περιοχές, η Meta ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό δωρεάν και επί πληρωμή εργαλείων για την εύρεση πελατών και την προώθηση των πωλήσεων.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω εξατομικευμένων διαφημίσεων – καμπάνιες αγορών Advantage+, οι οποίες πλέον είναι διαθέσιμες σε παγκόσμιο επίπεδο και μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.
Μέσω Reels με δημιουργία περιεχομένου βίντεο μικρής διάρκειας.
Και με μηνύματα σε όλο το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, προβάλλοντας διαφημίσεις με κλικ στο μήνυμα.

To Meta λοιπόν κλείνει όλα τα Facebook και Instagram shops στην Ελλάδα, τα οποία για πολλούς αποτελούσαν βασική πηγή εισοδήματος.
Στη θέση τους φέρνει μια νέα μορφή παρουσίασης προϊόντων μέσω διαφημίσεων, το Advantage+ που υπόσχεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γίνουν εξυπνότερες, γρηγορότερες και να έχουν μεγαλύτερο ROI (return on investment) στις καμπάνιες τους.
Αυτό που διαφαίνεται, είναι ότι η πλατφόρμα ανεβάζει ρυθμούς στο διαφημιστικό πλάνο της καθιστώντας ουσιαστικά ανύπαρκτη την οργανική προσέγγιση. Εν ολίγοις: Θέλεις πωλήσεις; Πρέπει να πληρώσεις… Πιθανόν, οι αλλαγές αυτές να οδηγούν πολλές επιχειρήσεις πλέον στο να έχουν ένα μόνιμο budget για διαφήμιση στο FB αν θέλουν πωλήσεις…

Tech

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια τα iPad θα αποκτήσουν Αριθμομηχανή

Published

on

Η Apple, 14 χρόνια μετά από την κυκλοφορία του iPad, σχεδιάζει επιτέλους μια εφαρμογή Αριθμομηχανής για το tablet με το iPadOS 18.

Το iPadOS 18 θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανής για όλα τα μοντέλα iPad που είναι συμβατά με την ενημέρωση λογισμικού, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών της Apple WWDC στις 10 Ιουνίου.

Το AppleInsider την περασμένη εβδομάδα ανέφερε ότι το macOS 15 θα διαθέτει μια ανανεωμένη εφαρμογή Αριθμομηχανή με παράθυρο με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους, ενσωμάτωση με την εφαρμογή Notes, μια πλαϊνή γραμμή που παραθέτει τους πρόσφατους υπολογισμούς και πολλά άλλα. Πιθανότατα αυτή η ενημερωμένη εφαρμογή Mac να βασίζεται στη νέα εφαρμογή iPad.

Η έλλειψη επίσημης εφαρμογής Αριθμομηχανής στο iPad αποτελεί ανέκδοτο μεταξύ των χρηστών δεδομένου ότι είναι ένα τόσο βασικό εργαλείο. Στο μεταξύ, οι χρήστες iPad πρέπει να βασίζονται σε εφαρμογές αριθμομηχανής τρίτων στο App Store, όπως το PCalc και το Calcbot.

Τον Ιούνιο του 2020, ο επικεφαλής μηχανικής λογισμικού της Apple Craig Federighi δήλωσε ότι η εταιρεία απλώς «δεν είχε καταφέρει να κυκλοφορήσει μια «εξαιρετική» εφαρμογή αριθμομηχανής για το iPad. «Μπορεί να έρθει εκείνη η μέρα», πρόσθεσε.

Η πρώτη beta του iPadOS 18 αναμένεται να κυκλοφορήσει αμέσως μετά την κεντρική ομιλία του WWDC και η ενημέρωση αναμένεται να γίνει διαθέσιμη ευρέως τον Σεπτέμβριο.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Tech

TikTok: Ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί το Instagram με την εφαρμογή Notes για φωτογραφίες

Published

on

To ΤikTok ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Instagram με μια νέα εφαρμογή για φωτογραφίες που, όπως διέρρευσε, θα λέγεται Notes.

Η εταιρεία είπε ότι εργάζεται σε έναν «αφιερωμένο χώρο» για εικόνες και κείμενο και ορισμένοι χρήστες έχουν λάβει ειδοποιήσεις ότι οι αναρτήσεις φωτογραφιών τους θα κοινοποιηθούν σε μια νέα εφαρμογή “TikTok Notes”, εκτός εάν εξαιρεθούν.

Αυτά ουσιαστικά είναι τα αντίποινα από πλευράς TikTok, καθώς το Instagram είχε μιμηθεί πρώτα τη δική του εφαρμογή εισάγοντας τα Reels.

«Το φαινόμενο της αντιγραφής κυριαρχεί στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», είπε στο BBC ο Μάικ Προυλξ, διευθυντής ερευνών στην εταιρεία ανάλυσης Forrester. Όταν γίνει καλά, οι λειτουργίες copycat «αποδίδουν», πρόσθεσε, δίνοντας το παράδειγμα του Instagram που αντέγραψε το Snapchat με τη λειτουργία «Stories».

Ωστόσο, επεσήμανε ότι μια παρόμοια κίνηση από το Twitter κατέληξε σε αποτυχία, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση επιτυχίας.

Η TikTok λέει ότι δεν έχει οριστικοποιήσει τη σχεδίαση της εφαρμογής Notes, ούτε έχει επιβεβαιώσει μια ημερομηνία κυκλοφορίας.

Ωστόσο, οι ειδοποιήσεις που έλαβαν ορισμένοι χρήστες υποδηλώνουν ότι η εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν ή να μοιράζονται αναρτήσεις φωτογραφιών – οι οποίες είναι επί του παρόντος μια λειτουργία της εφαρμογής TikTok και επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν μια σειρά εικόνων με ήχους και φίλτρα.

Έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία, με την ψήφιση νομοθεσίας των ΗΠΑ που θα μπορούσε να απαγορεύσει το TikTok, εκτός εάν ο Κινέζος ιδιοκτήτης του το πουλήσει εντός έξι μηνών από την ψήφιση του νόμου.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending