Connect with us

Social Media

Ο Elon Musk εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι αρκετά δημοφιλής στο Twitter

Published

on

Δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα, σωστά;

Έτσι, όπως φαίνεται, βλέπει ο Elon Musk τις αταξίες του στο Twitter σε σχέση με την άλλη του εταιρεία, την Tesla.

Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη την Τετάρτη, ένας επενδυτής ρώτησε τον Musk πώς σχεδιάζει να μετριάσει τη ζημιά στο εμπορικό σήμα της Tesla, που προκλήθηκε (σύμφωνα με ορισμένες δημοσκοπήσεις) από τις πρόσφατες πολιτικές επιρροές του Musk και τα αμφιλεγόμενα tweets του.

Ο Musk έδωσε μια ενδιαφέρουσα απάντηση. “Αφήστε με να ελέγξω τον λογαριασμό μου στο Twitter”, είπε. “Έχω 127 εκατομμύρια followers. Συνεχίζει να αυξάνονται αρκετά γρήγορα. Αυτό υποδηλώνει ότι είμαι, ξέρετε, αρκετά δημοφιλής. Μπορεί να μην είμαι δημοφιλής σε μερικούς ανθρώπους, αλλά για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, ο αριθμός των ακολούθων μου μιλάει από μόνος του. Είμαι ο λογαριασμός με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως στον κόσμο, αλλά σίγουρα στο Twitter”.

Ο Musk έχει δίκιο σχετικά με τον αριθμό των ακολούθων στον λογαριασμό του στο Twitter που αυξάνεται γρήγορα. Όμως δεν φαίνεται να γνωρίζει – ή παραμερίζει σκόπιμα – το γεγονός ότι οι πρόσφατες ενέργειές του στο Twitter, όπως η επαναφορά ακροδεξιών λογαριασμών στην πλατφόρμα, η ενίσχυση θεωριών συνωμοσίας, η απαγόρευση δημοσιογράφων από το Twitter χωρίς σοβαρό λόγο και η απότομη αλλαγή των κανόνων στο Twitter εις βάρος τρίτων προγραμματιστών, αποδεδειγμένα βλάπτουν το εμπορικό σήμα της Tesla.

Φαίνεται επίσης ότι ο Musk θέλει να πιστεύουμε ότι υπάρχει ελάχιστος ή καθόλου εγωισμός σε αυτό. Η χρήση του Twitter, φαίνεται να λέει, είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος για να πείσει τον κόσμο να αγοράσει αυτοκίνητα Tesla. “Νομίζω ότι το Twitter είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση της ζήτησης για την Tesla και πραγματικά ενθαρρύνω τις εταιρείες κάθε είδους, αυτοκινητοβιομηχανίας ή άλλης, να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του Twitter και να χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς Twitter με τρόπους που είναι ενδιαφέροντες, ενημερωτικοί και διασκεδαστικοί, και αυτό θα βοηθήσει στην προώθηση των πωλήσεων, όπως ακριβώς συνέβη και με την Tesla”, δήλωσε.

Αν και το να καυχιέται για τον αριθμό των οπαδών του στο Twitter κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη της Tesla είναι από μόνο του τραγελαφικό, η συχνά μικροπρεπής συμπεριφορά του Musk στο Twitter (σε μια περίπτωση οδήγησε σε μήνυση) δείχνει ότι η χρήση του Twitter είναι κάτι περισσότερο από έναν ψυχρό, υπολογισμένο τρόπο για να προωθήσει τις πωλήσεις της Tesla. Αντίθετα, είναι συχνά οι αφιλτράριστες σκέψεις του Musk που μετατρέπονται σε tweets, και μερικά από αυτά τα tweets, όπως το διαβόητο tweet “η χρηματοδότηση εξασφαλίστηκε”, έχουν τη δυνατότητα να κοστίσουν στον Musk και την Tesla δισεκατομμύρια δολάρια(Ανοίγει σε νέο παράθυρο).

Βοηθάει την υπόθεση του Musk το γεγονός ότι τα τριμηνιαία έσοδα της Tesla ήταν καλύτερα από τα αναμενόμενα, αφού αυξήθηκαν στα 24,32 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 17,72 δισεκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι). Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,69 δισ. δολάρια, μια αύξηση 59% σε σχέση με πέρυσι, αν και απέχουν από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,8 δισ. δολάρια.

Όμως οι επενδυτές της Tesla έχουν αρχίσει να κουράζονται από την εστίαση του Musk στο Twitter, τόσο από την άποψη του να ρίχνει χρήματα σε αυτό, όσο και να αφιερώνει χρόνο σε αυτό, και η μαζική πτώση της τιμής της μετοχής της Tesla δεν βοηθάει, επίσης. Ακόμη και αν ο αριθμός των followers του Musk συνεχίσει να αυξάνεται, αν η επιχείρηση της Tesla αρχίσει να υποφέρει, η “γιγαντιαία καθαρή αξία” του Twitter, όπως το έθεσε ο Musk, θα τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Πηγή: www.mashable.com

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Spotify: Κυκλοφορεί βίντεο σε συνδρομητές Premium σε 11 αγορές

Published

on

Το Spotify ανακοίνωσε υποστήριξη για μουσικά βίντεο, μια νέα δυνατότητα που η υπηρεσία ροής περιγράφει ως “beta” με περιορισμένο κατάλογο που είναι διαθέσιμος σε 11 αγορές.

Τα μουσικά βίντεο για τα υποστηριζόμενα κομμάτια θα εμφανίζονται στην οθόνη “Παίζει τώρα” για χρήστες Spotify Premium στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, τη Σουηδία, τη Βραζιλία, την Κολομβία, τις Φιλιππίνες, την Ινδονησία και την Κένυα.

Ένα εικονίδιο “Μετάβαση σε βίντεο” εμφανίζεται πάνω από τον τίτλο του τραγουδιού στα υποστηριζόμενα μουσικά κομμάτια. Πατώντας το, ξεκινά το τραγούδι από την αρχή με το συνοδευτικό βίντεο στην προβολή “Παίζει τώρα”, το οποίο μπορεί επίσης να περιστραφεί σε οριζόντιο προσανατολισμό σε iPhone αλλά και Android.

Οι υποστηριζόμενοι καλλιτέχνες περιλαμβάνουν τους Ed Sheeran, Doja Cat, Ice Spice, Aluna και Asake, ενώ τα βίντεο μπορούν επίσης να προβληθούν σε desktop και smart TV. Το Spofity δήλωσε στο TechCrunch ότι ο πλήρης μουσικός του κατάλογος θα περιλαμβάνει εν τέλει «χιλιάδες» τραγούδια.

Μέχρι τώρα, το περιεχόμενο βίντεο στο Spotify περιοριζόταν σε βίντεο podcast και σύντομα επαναλαμβανόμενα μουσικά βίντεο κλιπ κατά την αναπαραγωγή ενός τραγουδιού.

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα δυνατότητα σας λέει αν η συνομιλία είναι ασφαλής

Published

on

Το WhatsApp είναι μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο και ως τέτοια προσπαθεί συνεχώς να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη με τακτικές ενημερώσεις και νέες δυνατότητες. Τώρα, ένα ακόμα χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι στα σκαριά.

Σύμφωνα με το WABetaInfo, την αξιόπιστη πηγή για ενημερώσεις WhatsApp, η εφαρμογή εισάγει μια λειτουργία για να υποδεικνύει κρυπτογραφημένες συνομιλίες από άκρο σε άκρο. Αυτή η νέα δυνατότητα ανακαλύφθηκε στην τελευταία έκδοση beta του WhatsApp για Android 2.24.6.11, η οποία είναι προς το παρόν προσβάσιμη στο Google Play Store.

Σκοπός αυτής της λειτουργίας είναι να σας διευκολύνει να προσδιορίσετε ποιες συνομιλίες είναι κρυπτογραφημένες από άκρο σε άκρο, διασφαλίζοντάς σας ότι οι συνομιλίες σας είναι ασφαλείς.

Στο στιγμιότυπο οθόνης, μπορείτε να παρατηρήσετε μια νέα ετικέτα κάτω από το όνομα επαφής ή ομάδας στις συνομιλίες, επισημαίνοντας την κατάσταση κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι γνωρίζετε πάντα πότε οι συνομιλίες σας είναι κρυπτογραφημένες με ασφάλεια χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο Signal. Είναι μια οπτική ένδειξη ότι τα μηνύματα και οι κλήσεις σας είναι ασφαλείς.

Σύμφωνα με το WABetaInfo, το tag θα είναι ορατό μόνο για μικρό χρονικό διάστημα πριν αντικατασταθεί από την ένδειξη τελευταίας εμφάνισης.

Αυτή η δυνατότητα, η οποία σηματοδοτεί κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο στις συνομιλίες, είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε δοκιμαστές beta που εγκαθιστούν τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις του WhatsApp beta για Android από το Google Play Store. Η διάθεση αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερους χρήστες τις επόμενες εβδομάδες.

Continue Reading

Trending