Connect with us

Social Media

Ο Elon Musk εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι αρκετά δημοφιλής στο Twitter

Published

on

Δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα, σωστά;

Έτσι, όπως φαίνεται, βλέπει ο Elon Musk τις αταξίες του στο Twitter σε σχέση με την άλλη του εταιρεία, την Tesla.

Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη την Τετάρτη, ένας επενδυτής ρώτησε τον Musk πώς σχεδιάζει να μετριάσει τη ζημιά στο εμπορικό σήμα της Tesla, που προκλήθηκε (σύμφωνα με ορισμένες δημοσκοπήσεις) από τις πρόσφατες πολιτικές επιρροές του Musk και τα αμφιλεγόμενα tweets του.

Ο Musk έδωσε μια ενδιαφέρουσα απάντηση. “Αφήστε με να ελέγξω τον λογαριασμό μου στο Twitter”, είπε. “Έχω 127 εκατομμύρια followers. Συνεχίζει να αυξάνονται αρκετά γρήγορα. Αυτό υποδηλώνει ότι είμαι, ξέρετε, αρκετά δημοφιλής. Μπορεί να μην είμαι δημοφιλής σε μερικούς ανθρώπους, αλλά για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, ο αριθμός των ακολούθων μου μιλάει από μόνος του. Είμαι ο λογαριασμός με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως στον κόσμο, αλλά σίγουρα στο Twitter”.

Ο Musk έχει δίκιο σχετικά με τον αριθμό των ακολούθων στον λογαριασμό του στο Twitter που αυξάνεται γρήγορα. Όμως δεν φαίνεται να γνωρίζει – ή παραμερίζει σκόπιμα – το γεγονός ότι οι πρόσφατες ενέργειές του στο Twitter, όπως η επαναφορά ακροδεξιών λογαριασμών στην πλατφόρμα, η ενίσχυση θεωριών συνωμοσίας, η απαγόρευση δημοσιογράφων από το Twitter χωρίς σοβαρό λόγο και η απότομη αλλαγή των κανόνων στο Twitter εις βάρος τρίτων προγραμματιστών, αποδεδειγμένα βλάπτουν το εμπορικό σήμα της Tesla.

Φαίνεται επίσης ότι ο Musk θέλει να πιστεύουμε ότι υπάρχει ελάχιστος ή καθόλου εγωισμός σε αυτό. Η χρήση του Twitter, φαίνεται να λέει, είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος για να πείσει τον κόσμο να αγοράσει αυτοκίνητα Tesla. “Νομίζω ότι το Twitter είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση της ζήτησης για την Tesla και πραγματικά ενθαρρύνω τις εταιρείες κάθε είδους, αυτοκινητοβιομηχανίας ή άλλης, να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του Twitter και να χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς Twitter με τρόπους που είναι ενδιαφέροντες, ενημερωτικοί και διασκεδαστικοί, και αυτό θα βοηθήσει στην προώθηση των πωλήσεων, όπως ακριβώς συνέβη και με την Tesla”, δήλωσε.

Αν και το να καυχιέται για τον αριθμό των οπαδών του στο Twitter κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη της Tesla είναι από μόνο του τραγελαφικό, η συχνά μικροπρεπής συμπεριφορά του Musk στο Twitter (σε μια περίπτωση οδήγησε σε μήνυση) δείχνει ότι η χρήση του Twitter είναι κάτι περισσότερο από έναν ψυχρό, υπολογισμένο τρόπο για να προωθήσει τις πωλήσεις της Tesla. Αντίθετα, είναι συχνά οι αφιλτράριστες σκέψεις του Musk που μετατρέπονται σε tweets, και μερικά από αυτά τα tweets, όπως το διαβόητο tweet “η χρηματοδότηση εξασφαλίστηκε”, έχουν τη δυνατότητα να κοστίσουν στον Musk και την Tesla δισεκατομμύρια δολάρια(Ανοίγει σε νέο παράθυρο).

Βοηθάει την υπόθεση του Musk το γεγονός ότι τα τριμηνιαία έσοδα της Tesla ήταν καλύτερα από τα αναμενόμενα, αφού αυξήθηκαν στα 24,32 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 17,72 δισεκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι). Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,69 δισ. δολάρια, μια αύξηση 59% σε σχέση με πέρυσι, αν και απέχουν από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,8 δισ. δολάρια.

Όμως οι επενδυτές της Tesla έχουν αρχίσει να κουράζονται από την εστίαση του Musk στο Twitter, τόσο από την άποψη του να ρίχνει χρήματα σε αυτό, όσο και να αφιερώνει χρόνο σε αυτό, και η μαζική πτώση της τιμής της μετοχής της Tesla δεν βοηθάει, επίσης. Ακόμη και αν ο αριθμός των followers του Musk συνεχίσει να αυξάνεται, αν η επιχείρηση της Tesla αρχίσει να υποφέρει, η “γιγαντιαία καθαρή αξία” του Twitter, όπως το έθεσε ο Musk, θα τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Πηγή: www.mashable.com

Social Media

Threads: Θα μπορείς να κάνεις cross-post φωτογραφίες από το Instagram

Published

on

H Μeta προσπαθεί να αυξήσει το loyalty στα Threads χρησιμοποιώντας το Instagram, καθώς δοκιμάζει τη δυνατότητα να κάνεις cross-post φωτογραφίες.

Πιο συγκεκριμένα, θέλει να επιτρέψει στο χρήστη να δημοσιεύει τη φωτογραφία που ανεβάζει στο Instagram και στα Threads.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό θα είναι προαιρετικό, αν και οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να κοινοποιούνται αυτόματα όλες οι νέες αναρτήσεις φωτογραφιών και στον λογαριασμό τους στα Threads.

Η Meta δοκιμάζει μια σειρά από λειτουργίες για να ενισχύσει την ανάπτυξη των Threads, το οποίο αυτή τη στιγμή έχει 150 εκατομμύρια χρήστες. Η εταιρεία έχει επίσης πειραματιστεί με το cross-post από το Facebook στα Threads και προωθεί αναρτήσεις Threads απευθείας στις ροές Facebook και Instagram, ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Aκόμα, η Meta προσφέρει μπόνους σε δημιουργούς με αντάλλαγμα αναρτήσεις υψηλής απόδοσης στα Threads, προκείμενου να τους κάνει πιο ενεργούς στην πλατφόρμα.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending