Connect with us

Social Media

Το LinkedIn εγκαινιάζει DMs για εταιρικές σελίδες.

Published

on

Καθώς όλο και περισσότερες συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετατοπίζονται σε DMs και μακριά από τις δημόσιες ροές, το LinkedIn επιδιώκει να αναπτύξει τα εργαλεία ανταλλαγής μηνυμάτων, με σκοπό να διευκολύνει την επαγγελματική σύνδεση και αλληλεπίδραση μέσω των InMails στην εφαρμογή.

Και αυτό θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο βήμα – σήμερα, το LinkedIn εγκαινίασε μια νέα επιλογή που θα επιτρέπει στις εταιρικές σελίδες να στέλνουν και να λαμβάνουν DMs. Oι χρήστες θα μπορούν πλέον να κάνουν DM σε μια Εταιρική Σελίδα και να ξεκινήσουν μια συζήτηση στην εφαρμογή, με τους διαχειριστές της Σελίδας να μπορούν να απαντήσουν ως Σελίδα, παρέχοντας μια άλλη επιλογή δέσμευσης. Αυτό αναμφίβολα θα δει πολύ περισσότερους ανθρώπους να στέλνουν μηνύματα σε εταιρείες για να ρωτήσουν για ευκαιρίες, κάτι που, για μεγάλες εταιρείες, θα μπορούσε να απαιτήσει λίγη διαχείριση. Αλλά με τη διαδικασία “εστιασμένων εισερχομένων” του LinkedIn να διαχωρίζει επίσης τα DM με βάση την προτεραιότητα και τις ρυθμίσεις θέματος για τα μηνύματα της σελίδας, αυτό θα πρέπει να αφαιρέσει τουλάχιστον ένα μέρος της δουλειάς από τη διαλογή αυτών – ενώ οι μάρκες θα μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν την επιλογή μηνυμάτων αν το επιλέξουν. Το LinkedIn δοκιμάζει την επιλογή αυτή με επιλεγμένους χρήστες τον τελευταίο μήνα, οπότε ίσως την έχετε ήδη δει σε δράση στην εφαρμογή.

Το LinkedIn αναφέρει ότι πάνω από 63 εκατομμύρια εταιρείες δημοσιεύουν ενεργά στις εταιρικές σελίδες τους στην εφαρμογή, γεγονός που υπογραμμίζει τις δυνατότητες των μηνυμάτων της σελίδας ως επιλογή σύνδεσης και δέσμευσης, και θα μπορούσε να διευκολύνει όλους τους νέους τύπους άμεσων αλληλεπιδράσεων και να πυροδοτήσει νέες ευκαιρίες.

Και μπορεί επίσης σύντομα να έχει και ένα στοιχείο βοηθού τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο είναι μια άλλη πτυχή πάνω στην οποία εργάζεται το LinkedIn. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την ανατροφοδότηση πρωτοπόρων, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να ερευνήσετε τον χρήστη με τον οποίο συνεργάζεστε μέσα στη ροή, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθείτε ο ίδιος στο προφίλ ή στις αναρτήσεις του.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτό, ωστόσο, σύμφωνα με το socialmediatoday.com δεν είναι κάτι που αλλάζει το παιχνίδι, παρά μια ακόμη δυνητικά πολύτιμη σκέψη που πρέπει να λάβετε υπόψη στην προσέγγιση μάρκετινγκ του LinkedIn.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending