Το Pinterest δημοσίευσε τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου και του έτους 2022, παρουσιάζοντας σταθερή αύξηση τόσο στους χρήστες όσο και στα έσοδα, καθώς συνεχίζει να αναπτύσσει τις διάφορες προσφορές του.
Κατ’ αρχάς, όσον αφορά τους χρήστες, το Pinterest πρόσθεσε πέντε εκατομμύρια περισσότερους ενεργούς χρήστες – οι περισσότεροι από τους οποίους προέρχονται από την Ευρώπη – εντός της τελευταίας περιόδου μέτρησης του περασμένου έτους.
Σύμφωνα με το Socialmediatoday.com, αυτό είναι ένα καλό σημάδι για το Pinterest, το οποίο στην πραγματικότητα έχασε χρήστες στις αρχές του 2021, μετά την έκρηξη που προκάλεσε o COVID στη δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου τότε που η πλατφόρμα σημείωνε ρεκόρ υψηλών αριθμών χρήσης.
Το Pinterest χτίζει σταθερά και πάλι, καθώς συνεχίζει να βελτιώνει τις λύσεις του γύρω από τις εξελισσόμενες συμπεριφορές αγορών. Το οποίο περιλαμβάνει περιεχόμενο βίντεο.
Ο μεγάλος νικητής του Pinterest σε αυτό το μέτωπο ήταν τα Idea Pins, η επιλογή του που μοιάζει με τις ιστορίες και παρουσιάζει τα ανεβασμένα βίντεο σε μια swipeable, πλήρη οθόνη.

Η έμφαση σε αυτή τη μορφή έχει συμβάλει στην ενίσχυση της ελκυστικότητας της πλατφόρμας σε νεότερα κοινά, με το Pinterest να αναφέρει ότι η γενιά Z ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη δημογραφική ομάδα στην πλατφόρμα, με διψήφια ποσοστά αύξησης από έτος σε έτος.
Επειδή δεν μπορείτε πλέον να δημοσιεύσετε βίντεο ως native pin, μόνο σε Idea Pins (ή σε πληρωμένες διαφημίσεις), υπογραμμίζοντας την εστίαση στη μορφή και την εξελισσόμενη χρήση του Pinterest.
Στο μέτωπο των εσόδων, το Pinterest σημείωσε αύξηση 4% σε ετήσια βάση, αφού έφερε 877 εκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.