Connect with us

Social Media

Το Instagram Reels λανσάρει νέες μετρήσεις και trending audio

Published

on

Επιτέλους, χαρακτηριστικά που είχαμε στο TikTok εδώ και πολύ καιρό!

Το Instagram κλείνει γρήγορα το χάσμα μεταξύ της πλατφόρμας του και του TikTok, στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου σχεδίου του να καταπιεί ολόκληρη την πολιτικά προβληματική εφαρμογή βίντεο.

Η πλατφόρμα που ανήκει στη Meta εγκαινίασε μερικά νέα χαρακτηριστικά για τους δημιουργούς των Instagram Reels στις 14 Απριλίου, συμπεριλαμβανομένων νέων μετρήσεων, δώρων και ενός χώρου που έχει σχεδιαστεί για να “βρίσκουν έμπνευση” οι χρήστες μέσα από trending audio και hashtags.

“Προσπαθούμε να κάνουμε το Instagram ένα σπίτι για δημιουργούς όπως εσείς για να εκφράσετε τη δημιουργικότητά σας, να συνδεθείτε με το κοινό σας και να κερδίσετε τα προς το ζην”, ανέφερε η Meta σε μια ανάρτηση στο blog σχετικά με την ανακοίνωση. “Σήμερα ανακοινώνουμε βελτιώσεις στο Reels – για να σας δώσουμε τη δυνατότητα να κάνετε αυτό που κάνετε καλύτερα”.

Οι δημιουργοί μπορούν τώρα να βλέπουν τα κορυφαία τραγούδια και τον ήχο που βρίσκονται σε τάση στο Reels, μαζί με αναλυτικά στοιχεία για το πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί ο ήχος. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που είχε το TikTok εδώ και αρκετό καιρό και ενδεχομένως οδήγησε στην επιτυχία (ή την έλλειψη αυτής) των μουσικών και των τραγουδιών στην εφαρμογή. Για να βρείτε τον trending ήχο στο Instagram Reels, οι δημιουργοί πλοηγούνται στο επαγγελματικό ταμπλό τους και μεταβαίνουν στο “Reels Trends” και θα τους σερβίρονται όλοι οι κορυφαίοι ήχοι και τα hashtags. Για παράδειγμα, σήμερα, στις 16 Απριλίου, ο κορυφαίος ήχος στο Instagram Reels είναι το “What It Is (Block Boy)” του Doechii με 25.500 reels και το κορυφαίο hashtag είναι το #coachella, με 5,2 εκατομμύρια reels.

Μαζί με τα κορυφαία trending τραγούδια και ήχους, οι χρήστες και οι δημιουργοί θα μπορούν πλέον να βλέπουν τα κορυφαία trending θέματα και hashtags – σημαντικά εργαλεία για τους δημιουργούς ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να επεξεργάζονται βίντεο κλιπ, ήχο, αυτοκόλλητα και κείμενο σε μια νέα ενοποιημένη οθόνη επεξεργασίας και έχουν πρόσβαση στο συνολικό χρόνο παρακολούθησης, στο μέσο χρόνο παρακολούθησης, στον αριθμό των νέων ακολούθων που λάβατε ως αποτέλεσμα των reels σας και στο ποιοι οπαδοί σας έστειλαν δώρα, όλα αυτά είναι μετρήσεις που προηγουμένως δεν ήταν διαθέσιμες στους δημιουργούς. Πολλά από αυτά τα εργαλεία ήταν ήδη διαθέσιμα στον ανταγωνιστή της εφαρμογής, το TikTok.

Το Instagram κινείται για να ξεπεράσει το TikTok από τότε που η πλατφόρμα που ανήκει στην ByteDance απέκτησε για πρώτη φορά έδαφος στις ΗΠΑ, οπότε αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά αυτό έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία το TikTok αγωνίζεται να καταπολεμήσει τις απαγορεύσεις. Νομοθέτες από κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν εφαρμόσει διάφορες απαγορεύσεις στην εφαρμογή λόγω φόβων ότι το TikTok δίνει δεδομένα χρηστών στην κινεζική κυβέρνηση.

Πηγή: www.mashable.com

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending