Connect with us

Social Media

Το Twitter βγάζει ακόμη λιγότερα από το Twitter Blue

Published

on

Ακόμη και η Tesla διαγράφηκε.

Τι κοινό έχουν η Cardi B, η Tesla, ο πρώην διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου του Τραμπ, Anthony Scaramucci, και ο παρουσιαστής του MSNBC, Ali Velshi;

Είναι όλοι τους πρώην συνδρομητές του Twitter Blue, του επί πληρωμή συνδρομητικού προγράμματος του Twitter, το οποίο αναβαθμίστηκε πρόσφατα από τον ιδιοκτήτη και διευθύνοντα σύμβουλο Elon Musk και το οποίο προσφέρει μπλε κουτάκια σε όποιον πληρώνει 8 δολάρια το μήνα (ή 11 δολάρια το μήνα αν η συνδρομή γίνεται μέσω συσκευής iOS). Ναι, ακόμη και η Tesla, μια εταιρεία στην οποία ο Musk είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος, φαίνεται να έχει διαγράψει τη συνδρομή της.

Τα νέα στοιχεία συνδρομητών του Twitter Blue που κυκλοφόρησαν από τον διαδικτυακό ερευνητή Travis Brown υπογραμμίζουν ότι μόλις δύο μήνες μετά την επαναλειτουργία από το Twitter της επί πληρωμή βαθμίδας Twitter Blue στην πλατφόρμα του, φαίνεται ότι οι αριθμοί των συνδρομητών μπορεί ήδη να έχουν αρχίσει να παραμένουν στάσιμοι.

Όπως επιβεβαίωσε ο Brown, αυτοί οι χρήστες που δεν πληρώνουν το Twitter Blue θα παρακολουθούνται ως συνδρομητές μέσω του Twitter API, το οποίο χρησιμοποιεί ο ερευνητής για την παρακολούθηση των δεδομένων συνδρομής. Ο Brown παρατήρησε ότι ορισμένοι από τους χρήστες που αναφέρθηκαν στο άρθρο του Gizmodo ήταν μεταξύ εκείνων που τελικά διαγράφηκαν στα τελευταία δεδομένα. Ο Monacelli επιβεβαίωσε επίσης ότι υπάρχουν χρήστες με τους οποίους μίλησε και οι οποίοι εξακολουθούν να έχουν το μπλε σήμα του Twitter ακόμη και μετά την έκθεσή του και την τελευταία δημοσίευση δεδομένων του Brown.

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, 26.319 χρήστες του Twitter είτε διαγράφηκαν είτε αφαιρέθηκαν από τα επί πληρωμή πακέτα Twitter Blue σύμφωνα με την ανακοίνωση δεδομένων του Brown στις 12 Φεβρουαρίου. Ορισμένοι από αυτούς τους χρήστες που διαγράφηκαν περιλαμβάνουν αξιοσημείωτους χρήστες του Twitter, όπως η ράπερ Cardi B, που αναφέρθηκε παραπάνω. Αυτό θα σηματοδοτούσε επίσης την πρώτη φορά που το Twitter Blue παρουσίασε μείωση των συνδρομητών, όσον αφορά τη δημόσια παρακολούθηση αυτών των δεδομένων.

Υπάρχουν κάποιες επιφυλάξεις σε αυτά τα παρακολουθούμενα δεδομένα, μου λέει ο Brown. Το Twitter μερικές φορές αφαιρεί ενεργούς χρήστες του Twitter Blue προκειμένου να τους επαληθεύσει εάν αλλάξουν το όνομα εμφάνισής τους. Αυτοί οι χρήστες συνήθως εμφανίζονται και πάλι ως συνδρομητές του Twitter Blue. Επιπλέον, ο μόνος τρόπος με τον οποίο τρίτοι μπορούν να παρακολουθούν τις συνδρομές του Twitter Blue είναι μέσω του δημόσιου API του Twitter και υπάρχει πιθανότητα να παραλείπονται μερικές φορές νέοι συνδρομητές.

Επιπλέον, γνωρίζουμε τώρα μέσω της έκθεσης του Gizmodo ότι ορισμένοι χρήστες του Twitter Blue διαγράφονται στην πραγματικότητα από εβδομάδες έως μήνες πριν από την πραγματική διαγραφή τους, οπότε οι ακυρώσεις τους μπορεί να μην καταμετρηθούν μέχρι κάποιο χρονικό διάστημα αργότερα. Με αυτό το δεδομένο, τα πιο πρόσφατα εσωτερικά δεδομένα συνδρομητών του Twitter Blue που δημοσιεύθηκαν σε μια έκθεση στο The Information, διαπίστωσαν ότι οι εκτιμήσεις του Brown ήταν εξαιρετικά κοντά.

Επομένως, πόσους συνδρομητές Twitter Blue που πληρώνουν, έχει στην πραγματικότητα το Twitter; Αυτή η προαναφερθείσα έκθεση από το The Information ανακάλυψε ότι το Twitter είχε 180.000 συνδρομητές Twitter Blue στις ΗΠΑ στα μέσα Ιανουαρίου, με εκτιμώμενο σύνολο 290.000 συνδρομητών παγκοσμίως.

Το 2021, το έτος πριν ο Musk αποκτήσει την εταιρεία, το Twitter απέφερε έσοδα άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα από διαφημίσεις αποτελούσαν περισσότερο από το 90% αυτού του ποσού. Μετά την εξαγορά από τον Elon Musk , οι μισοί από τους κορυφαίους διαφημιστές του Twitter σταμάτησαν να προβάλλουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Ο Elon Musk ξεκίνησε τη δική του εκδοχή του Twitter Blue οραματιζόμενος ένα συνδρομητικό μοντέλο που θα μπορούσε να συμβάλει στην αναπλήρωση αυτών των απωλειών.

Με βάση τα τελευταία εσωτερικά στοιχεία, το Twitter κερδίζει μόλις λιγότερα από 28 εκατομμύρια δολάρια ετησίως… αν όλοι αυτοί οι 290.000 συνδρομητές του Twitter Blue πλήρωναν πραγματικά, κάτι που τώρα γνωρίζουμε ότι δεν κάνουν.

Πηγή: www.mashable.com

Social Media

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Published

on

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.

Αυτό σημαίνει ότι η ByteDance καλείται να πουλήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια αμερικανική εταιρεία εντός ενός έτους αντί για έξι μήνες αλλιώς θα απαγορευτεί από το Apple App Store και το Google Play Store.

Το TikTok δημοσίευσε νωρίτερα μια δήλωση στο X, λέγοντας ότι η απαγόρευση «θα καταπατήσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου 170 εκατομμυρίων Αμερικανών, θα καταστρέψει 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα κλείσει μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ, ετησίως».

Αυτή η δήλωση, ωστόσο, δε συγκίνησε κανέναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων και το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τον περασμένο μήνα, με ψήφους 360-58. Ο εκπρόσωπος των Ρεπουμπλικανών του Τέξας Μάικλ ΜακΚόλ, ο συντάκτης του νομοσχεδίου, είπε ότι θα προστατεύσει τους Αμερικανούς και ιδιαίτερα τα παιδιά της Αμερικής από την «κακοήθη επιρροή της κινεζικής προπαγάνδας».

Το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει από ψηφοφορία στο Κογκρέσο και μόλις γίνει, θα εναπόκειται στον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να το υπογράψει σε νόμο. Αλλά αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς έχει ήδη δηλώσει ότι θα το κάνει. Μόλις συμβεί αυτό, η ByteDance, ο ιδιοκτήτης του TikTok, έχει στη διάθεσή του δώδεκα μήνες για να βρει έναν αγοραστή στις ΗΠΑ για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλιώς θα αντιμετωπίσει απαγόρευση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending